Buzgón jöttem, mentem a városban, hogy végre: munkába állhassak.
Bár, tudtam, hogy nem lesz egyszerű, azért valamennyire könnyebbnek hittem ezt az egészet.
Igen, tudom... Elhittem, hogy csettintésre sikerül...
- - - - -
Ha már a városban voltam, meglátogattam Jisoo szépségüzletét.
Illetve a barátnőmét, Yuqi-ét is, aki csak pár utcával alrébb tevékenykedett, apró bár csodaszép és szolid üzletében, akinek a vendége pont Hwasa volt.
Így jót beszélgettünk a lányokkal.Jelentkeztem kisboltba, virágárushoz, és bár egy kisállat kereskedésbe is bepróbálkoztam, képesítés nélkül nem igazán szeretnek ilyen helyre felvenni senkit.
Így a végére már csak ide-oda sétálgattam a városban.
Szöul hatalmas és sok látnivalója, érdekessége és bája van, de nem okos dolog egész nap egyedül a nagyvárosban, én is tudtam.
Már pont készülőben voltam beköszönni Yuqi-hoz újra, de most már az miatt, hogy távoznék a környékről, így majd otthon beszélünk.
De, egy telefonhívás megakadályozott ebben.Jimin telefonhívása.
Néhány másodpercig néztem a férfi nevét a kijelzőn, de aztán mégis csak a zöld ikonra tettem az ujjam.
— Igen, tessék? -szóltam bele a készülékbe, hiába tudtam ki az.
— Szia Aya, merre vagy? -kérdezett a vonal másik feléről.
— Hát, ha tudod merre van Yuqi üzlete, akkor attól vagyok nagyjából egy utcányira. Miért? Baj van otthon? -aggódtam.
— Mi? Nem dehogy! -nevetett.
— Elmegyünk érted autóval, én sem otthon vagyok. Csáó. -tette le hirtelen.— Csáó... -motyogtam magamnak zavartan.
Elmegyünk? Ő sincs otthon?
Hát oké...Jimin-nel azóta vagyunk jóban, sőt, mondhatom hogy baráti kapcsolatban, mióta megosztotta velem, élete egy részének súlyos eseményét.
Egyszerre sajnáltam és vagyok rá büszke, amiért ilyen bátor volt....
Ez a pár perc elmélkedés hamar elment, mert egy ismerős autó csapódott be az utcába, méghozzá lehúzott ablakkal, a járműből pedig ismerős zene szólt.
Utóbbi inkább kiabált...— Csüccs. -biccentett fejével, a kék hajú férfi, a mellette lévő ülésre.
Az autót megkerülve huppantam be, majd csak ezután vettem észre, hogy ki is volt akivel értem jött Jimin.
— Aya! -örült meg nekem, Byul.
— Szia hercegnőm. -öleltem vissza, félig kitekeredve, hisz a kislány a hátsó ülések egyikén elhelyezett, gyerekülésben ült, bekötve.
— Na kit hoztam neked? -nézett rá Jimin a visszapillantóból.
A kislány csak örült, nekem pedig majd kihagyott a szívem, amiért ennyire fontos voltam neki.
...
A kocsi elindult, és a város másik felére mentünk, ahol nem igazán jártam még.
Messzebb volt, és sokkal zsúfoltabb.
Nagyjából tíz perc kocsikázás után egy étterem elé parkolt a mellettem ülő, mire kérdőn néztem rá.
De ő csak fehér fogait megvillantva küldött felém egy mosolyt, én pedig szememet enyhén forgatva fordultam a kocsiajtó felé, hogy kiszálljak.Jimin kivette Byul-t a kocsiból és ölébe felkapva a kislányt indultunk be.
Én pedig hunyorogva olvastam az éttermen nagy, fehér, világító betűkkel kiírt nevét:
~J&B Restaurant~Így a pár lépést amit az üvegajtóig megtettünk, döbbenve néztem magam elé.
...
— Nahát, itt az én kicsikém! -köszöntötte boldogan az étterem tulajdonosa, a lányát.
— Mit csináltatok a városban? -vette fel kezei közé.— Elmentünk fagyizni! -mesélte a kicsi Byul.
— És elhozta nekem Aya noona-t. -tapsolt.— Hogy neked milyen jó dolgod van. -puszilt a kislány arcára.
— Nézz be a konyhába, Chaeyoung noona finomat készített neked. -tette le kezei körül, majd a kislány gyors léptekkel indult hátra, ahova a vendégek sem nézhetnek be.Aztán felénk fordult a tulaj.
— Kösz, majd elrendezzük ezt a kis kirándulást. -fogott kezet Jimin-nel.
— Te is tudod, hogy leszarom ezeket, JungKook. -engedte végül el a másik kezét.
A férfi a száját rágva bólintott aztán felém nézett.
— Hogy vagy, Aya? -kérdezett.
Meglepődtem, amit láthatott is, ezért kicsit közelebb jöttek Jimin-nel.
Hisz én hátrébb álltam meg tőlük, nem akartam beleavatkozni a dolgaikba.— Jól. Megvagyok, te? -hogy jött volna ki, ha én nem kérdezem vissza?
Szarul.— Hasonlóan. -bólintott.
— Nos, semmi kedvem időt húzni, ezt neked adom, hátha segít dönteni. -adott a kezembe egy jelentkezési lapot.Az étterembe való jelentkezési lapot.
Hogy itt dolgozzak.Csak néztem a papírt, és el is merültem a gondolataimban, amikor eszembe jutott, hogy valamit kéne reagálni.
— Öhm, nos, igen... Köszi, átgondolom. -tettem el kézitáskámba, a két oldalból álló nyomtatványt.
— Na, mi megyünk haza, meert van még más dolgom is szóval, ja. -intézte Jimin a szavait, JungKook felé.
— Persze, oké. Majd később. -bólintott a fekete hajú férfi, majd egy kis intés kíséretében ő is a dolgára indult.
— Fhu, húzzunk innen. -lépett ki az étteremből, Jimin.
A kocsi ajtaját kinyitotta nekem, majd be is csukta azt miután beszálltam.
Így Jimin-nel karöltve indultam haza.
...
YOU ARE READING
Senkivel | Jeon JungKook ff |
FanfictionAya háta mögött hagyva, a borzalmas középiskolás múltját és családi hátterét az új és szebb élet reményében, mégis vissza költözik oda, ahonnan menekült. Vissza Dél-Koreába. Csak egy átlagos tömbházba, átlagos szomszédokkal... gondolta ő. Ám a házba...