— Egyébként, mióta vagytok jóban? -kérdezett barátnőm, miközben rám és Jimin-re nézett.
...
Nos igen.
Ez a kérdés váratlanul ért minket a jókedv közepén, de előtte még történt néhány kisebb dolog, ami fontos lehet...
Szóval kezdjük onnan, ahol abbahagytuk.
...— Elég ritkán látlak, szinte soha. -szólította meg Yoongi is, a velük szemben ülőt.
— Én is téged. Hogy megy a munka? -kérdezte Jimin, Suga-t.
— Már jól. -bólintott.
— De azért, hiányoznak a régi idők. -mondta.— Akkor még vicces voltál. -húzta el a száját Jimin, de mosolyogva, hogy a másik vegye a célzást.
— Még mindig, csak ahogy mondtam, keveset találkozunk. -húzta ki magát a szőke Suga.
Kisebb csend vette át a hatalmat a társaságunk és a helyiség felett.
Ugyanis...
Jimin és Yoongi, elég jóban voltak mindennek az elején. Pontosabban, amikor az akkor frissen összejött szerelmespár, Yoongi és Yuqi, a lépcsőházba költöztek.
HoSeok és Yoongi kellemes meglepetésként találkoztak egymással, a beköltözés után, ám Jimin csak kis idővel később lett, az akkor már trió tagja.
Viszont idő közben, Jimin húga elhunyt, JungKook pedig nem véletlenül költözött Jimin-nel egy lépcsőházba, mert a két férfinek ezek után tartania kellett a kapcsolatot és ez volt a legmegfelelőbb megoldás.
Erről persze, senki sem tudott...— Hiányoznak a régi idők. -sóhajtott Hobi.
Erre Suga egyetértően bólintott, a mellettem ülő Jimin viszont csak idegesen harapdálta a száját.
Valószínűleg neki is fájt, annak a rövid, de annál szebb korszak lezárása.
Mert elmondása szerint, akkor úgy érezte: voltak barátai.— Emlékeztek, amikor felmetünk a tetőre megpiszkálni a vezetékeket, hogy NamJoon-t idegesítsük és mikor visszamentünk Yoongi-ék lakásába fél órán belül a ház előtt álltak a rendőrök? -nevetett Hobi.
— Basszus az mekkora volt. -nevetett fel Suga is, mellette pedig Yuqi is rákezdett.
Jimin csak mosolyogva figyelte ahogy egykori legjobb barátai, levegő után kapkodnak a nevetés miatt.
— És -nevetett tovább- és kiderült, hogy feleslegesen voltunk beszarva, mert azért jöttek ki, hogy kihallgassák Taehyung-ot. -kezdett bele mégjobban hahotázni, HoSeok.
Erre már Jimin is felnevetett, és én sem igazán fogtam vissza magam.
— Azt a napot még nekem is nehéz lenne elfelejtenem. -hagyta abba barátnőm a nevetést.
— Örökre az agyunkba égett, ahogyan HoSeok bujkált a lakásban. -bólogatott, Yoongi.
— Na, nehogy már! Jimin a szőnyeg alá akart bújni! -védte magát vörös szomszédunk, de belőlünk ismét nevetés tört ki.
Jimin pedig szintén nevetgélve rázta a fejét.
— Bevallom, az egy kurva rossz hely lett volna elbújni. -hitetlenkedett nevetve a mellettem ülő, kék hajú férfi.
...
— Egyébként, mióta vagytok jóban? -kérdezett barátnőm, miközben rám és Jimin-re nézett.
Mi pedig, egymásra.
— Hát, ez... Nem is tudom... -kezdtem bele aggódóan, hisz fogalmam sem volt róla, hogy mit válaszoljak.
— Néhány napja, találkoztunk a városban, a bankban. Beszélgettünk kicsit. -mondta, a kíváncsi tekinteteknek Jimin, közben meghúzta lazán vállát.
— Ennyi? -kérdezte felhúzott szemöldökkel, Hobi.
— Miért, milyen választ vártál? Hogy elkezdtünk titokban dugni? Idióta. -háborodott fel, kissé a kék hajú férfi, mellettem.
— Dehogy, Jimin. Mi nem, én nem... Vagyis, nem gondoltunk semmi ilyenre. -magyarázkodott, Yuqi.
— Csak, érdekelt minket haver. -szólt hozzá nyugodtan, Suga.
Ezek szerint, Jimin sem szeretné elmondani, hogy mi mégis miért, pontosabban, milyen döntés miatt lettünk jó barátok: mert elmondta nekem azt, ami miatt évek óta nehéz az élete.
A férfi mellőlem csak felállt, és egy szó nélkül a konyha felé vette az irányt.
Azt hittem kifelé ment, de amikor meghalltottam ahogyan megnyitja a csapot, hogy igyon egy pohár vizet, megnyugodtam.— Bocsássatok meg, neki. Nehéz időszakban van. -mondtam az előttem ülőknek, halkan.
Ők pedig csak bólogattak és együttérzően néztek rám.
Furcsa lehetett egy ilyen helyzetben lenni.
...
Jimin visszatért, én pedig folytattam, pedig senki sem kérte.
A síri csend miatt úgy éreztem, tennem kell valamit, amivel nem csak magamat, de Jimin-t is közelebb hozom a többiekhez.
...
YOU ARE READING
Senkivel | Jeon JungKook ff |
FanfictionAya háta mögött hagyva, a borzalmas középiskolás múltját és családi hátterét az új és szebb élet reményében, mégis vissza költözik oda, ahonnan menekült. Vissza Dél-Koreába. Csak egy átlagos tömbházba, átlagos szomszédokkal... gondolta ő. Ám a házba...