Truant day

834 32 2
                                    

-Harrys synsvinkel-

Emily er fantastisk. Jeg har savnet hende utrolig meget. Men det må de andre drenge ikke finde ud af. Jeg havde kun fortalt Louis og Zayn hvad jeg havde gjort mod hende, men på en eller anden måde vidste hele skolen det lige pludselig. Så nu er jeg nød til at lave en facade, der er ingen, der må vide jeg stadig kan lide hende. Hvis folk fandt ud af det ville jeg bliver drillet med det, og jeg havde endelig fået populæreteten her på skolen, så det måtte ikke ske.

Jeg blev afbrudt i mine tanker, da min mobil ringede. "Det Harry" "Hey mate kommer du over?" Det var Louis. "Jep er der om 10 minutter" "Zayn er her også. Ses" "Ses"

Nu var jeg på vej over til dem. Vi havde valgt at holde en pjækkedag idag, vi magtede ikke skolen.

Jeg ringede på døren, og jeg blev hurtigt lukket ind.

Vi havde siddet i stuen og snakket i noget tid. Da Zayn spørger, om vi er sultne. Vi nikker som tegn på, vi er enige. Zayn rejser sig og går ud i køkkenet. Jeg overvejer et split sekund, om jeg skal fortælle det med Emily, men lader være.

Zayn kommer tilbage med noget mad, og vi sætter os til at spise.

"Drenge jeg tager hjem nu. Ses!" siger jeg og går ud mod døren. "Ses" hører jeg dem sige inde i stuen.

Jeg vælger at gå over til skolen, og venter på Emily har fri.

-Emilys synsvinkel-

I dag har Harry og hans "bande" ikke været i skole, det har været rart. Jeg har endelig fået fri, men Liam har nogle ekstra timer, så jeg tænker jeg bare vil gå hjem.

Da jeg kommer ud ser jeg en dreng med nogle brune krøller, de minder meget om Harrys, men han har jo ikke været i skole i dag. Jeg tænker ikke videre om det, og begynder at gå hjem.

Jeg har gået i noget tid, da jeg hører nogle skridt bag mig. Jeg kigger bag mig, men der er ikke nogle. Jeg vender mig rundt igen og går videre. Jeg hører en busk der rusker. Jeg vender mig om igen, for at se om der er nogle. Men der er stadig ikke nogle. Jeg begynder at blive bange. Jeg prøver at lade som ingenting og går videre. Jeg hører flere lyde bag mig, så jeg sætter tempoet op. Jeg er lige ved at være hjemme, da nogle kommer op bag fra, og holder mig for munden, og trækker mig med ind i en busk.

Det sidste jeg husker inden alt bliver sort, er at jeg ser nogle krøller.

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now