- Harrys synsvinkel -
Personerne udenforan er stoppet med at råbe. Jeg kan høre nogle skridt komme tættere på.
Det larmer lidt ved låsen, så de nok haft låst døren.Døren går op og ind kommer...
Louis og Zayn.
- Emilys synsvinkel -
Jeg har pakket en taske med noget mad og tøj.
Jeg vil ud og finde Harry og Jason, også selvom det kan være farligt.
Jeg lukker tasken og finder min jakke og sko, også er jeg, den der er skredet.Jeg går stille ud af døren, og lukker den efter mig. Jose og Liam må helst ikke vide, jeg er gået.
Jeg ved endelig ikke, hvor jeg vil gå hen. Jeg tænker lidt på Jasons sommerhus.Jeg har engang været, der med ham.Der er bare lige et problem. Det ligger i lidt ude for London, og der er pænt langt.
Jeg tror, jeg vil ringe til Niall, og spørger om han vil køre mig.
Vi er faktisk blevet ret gode venner.Jeg tager min mobil op af lommen, og taster hans nummer ind.
Niall - N Mig - E
E: Hej Nialler
N: Hej Ems, hva' så?
E: Jeg tænkte på, om du ville gøre mig en tjeneste?
N: Okay, hvad er det?
E: Om du ville gøre mig ud til min eks-kærestens sommerhus?
N: Sikker på det er en god ide?
E: Kom nuuuu Nialler!!!!
N: Fint men hvornår skal jeg komme?
E: Nu.N: Er der om 5. Bye sweetie!
E: Bye!
Jeg lægger på og sætter mig på en kantsten.
(5 min. efter)
"Hey sweetie" Kan jeg høre Niall sige. Jeg kigger op og møder et par blå øjne.
"Hej" siger jeg lidt mindre glad. "Skal vi komme afsted?" siger han med et smil. Han ved godt, han ikke skal spørger ind til det.
"Ja" siger jeg og giver et lille smil.
Så er det bare afsted!
____________________________________________________________________________________
Hej mine dejlige læsere!
Jeg vil bare sige tusinde tak for de 1K læsere! Det betyder mere, end i tror!
Jeg vil gerne vide, hvad i synes om historien, og hvad der er dårligt, så den kan blive bedre.
Tusinde kram og kærlig til alle!
-Emma<3
ESTÁS LEYENDO
Does she know? ~ H.S
FanficEmily Madison Payne er en pige på 17 år, der er flyttet fra London til Holmes Chapel med hendes bror, Liam. De starter på den samme skole, men det var ikke den bedste start for Emily. Hun bliver mobbet hver dag af ham. Ham der bliver ved med at spa...