I'm here for you now

603 26 0
                                    

- Harrys synsvinkel - 

"Jeg elsker dig Harry!"Kan jeg høre Emily råbe. Hun elsker mig virkelig. Det fik mig til at vågne igen, det gav mig energi. 

Jeg prøver at river mig fri, det lykkes. Jeg løber løber mod værelset, hvor hun er. "STYLES DET BLIVER VÆRST FOR DIG SELV!" Kan jeg høre Jason råbe. Jeg er ligeglad med ham, han er bare en idiot. 

Jeg åbner døren og ser en grædende Emily liggene på gulvet. Jeg løfter hende op og krammer hende. Jeg kan høre et brag, det er sikkert Jason, der er skredet. 

"Rolig Emily, jeg er her nu" tysser jeg på hende. Hun er helt grædefærdig. Hun krammer sig helt ind til mig, det er rart.

Jeg holder om hende, helt tæt. "Ikke være bange sweetheart" Hun stopper stille med at græde, men nogle tåre finder stadig vej ned af hendes kinder. Hun kigger bare ned i jorden, som om det er hendes skyld. Hvilket det på ingen måde er!

Jeg lægger to fingre under hendes hage, og løfter langsomt hendes hoved op, så jeg kan så direkte ind i hendes dejlige øjne. "Emily jeg elsker også dig"

Endnu en tåre triller ned af hendes kind. Jeg tørre den væk med min finger og smiler. Hun smiler tilbage.

Jeg læner mit hoved stille mod hendes, hun gør det samme. Jeg lukker mine øjne og lader mine læber lande på hendes.

Der springer fyrværkeri inde i min mave. Jeg har aldrig haft denne følelse før. Det er fantastisk! 

Vi trækker os fra hinanden og står bare og kigger hinanden i øjnene.

"Skal vi gå ud til Niall? Han holder udenforan" spørger Emily. Hvorfor gør han det? Hvor er vi endelig?

"Hvor langt væk er vi?" Hun griner.

"Lidt udenfor London" Wow!

"Så langt væk?!" Hun nikker grinene. Jeg elsker hendes grin, hendes smil, hende.

"Skal vi gå?" spørger jeg. Hun nikker igen og begynder at gå.

På vej ud tager jeg hendes hånd i min og fletter vores fingre. Det er rart at se hende igen. Jeg har virkelig savnet hende.

Da vi kommer ud kigger Niall mærkeligt på os. Har han et problem eller hvad?

Emily griner, hun kan sikkert se, jeg undre mig eller noget. 

Hun sender Niall et blik, og derefter smiler han stort. Hvad skete der lige?

Nå, han er glad. Whatever!

"Hej turtelduer" siger Niall lumsk, da vi kommer over til ham. 

Jeg ryster bare på hovedet, mens Emily puffer stille til ham. 

"Nå skal vi køre?" spørger Niall. Både Emily og jeg nikker. 

Vi stiger ind i bilen, også er det bare afsted.

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now