- Emilys synsvinkel -
"Kan du lide mig?" Jeg er forvirret. Han slår mig hele tiden, og nu kan han lide mig?
Han nikker.
Wow!Vi har siddet i lidt stilhed. "Hvorfor?" spøger jeg. "Der er bare noget specielt over dig" Er der noget specielt over mig? Jeg er bare en kedelig grim pige? "Men Harry.. Hvorfor har du så slået mig?"
"Altså.." starter han med at sige. "Jeg har kun slået dig fordi.. Zayn og Louis sagde jeg skulle.." siger han og kigger ned på sine hænder.
"Hvorfor gjorde de det?" Jeg forstår det ikke.
"Det ved jeg ikke.." Han trækker på skuldrene.
"Harry vil, du ikke nok spørger dem?"
Han nikker. "Tak" siger jeg og smiler til ham. Han gengælder mit smil.Harry og jeg har snakket sammen hele dagen! Altså næsten. Ikke i timerne. Lige nu er Harry over og snakke med drengene. Jeg forstår stadig ikke, Harry kan lide mig. Jeg er bare så kedelig. Der er intet specielt ved mig.
Jeg kan se, Harry komme tilbage med et trist blik.
"Hvad er der sket?" spørger jeg, jeg kan se hans kind er helt rød. Han ryster bare på hovedet. "Kom" Jeg trækker ham med ud på toilettet."Her" siger jeg og rækker ham en våd klud.
"Harry?" Han nikker og lægger kluden på sin kind. "Hvad skete der?" Jeg vil gerne have svar.
"Zayn blev sur, da jeg sagde, jeg kunne lide dig, også slog han mig"
"Hvorfor dog det?"
"Han har en aftale med en eller anden" siger han og ryster på hovedet.
Aftale? Hvorfor skulle han så slå Harry? Det giver jo ingen mening!Jeg er kommet hjem og sidder nu på mit værelse og tænker over, hvad det er for en aftale Zayn har. Hvad går den aftale ud på? Hvorfor slog Zayn, Harry? Hvem er aftalen med?
Tankerne flyver rundt i hovedet på mig!
*Biip Biip*
Jeg har fået en besked. Jeg tager min mobil op. Det er fra ukendt nummer. Jeg læser beskeden. Hvad?! Jeg smider mobilen ned på gulvet og skriger!
Liam og Josephine kommer løbende ind på mit værelse.
"HVAD SKER DER?!" råber Liam forvirret.Jeg peger på mobilen, der ligger på gulvet.
De går begge over mod mobilen og læser.
Det står:
"Hey baby!Jeg ville bare lige sende en hilsen fra din kære ven Harry.
Jeg håber, han overlever! Eller nej..
Du har 48 timer, inde han siger bye bye til verden.
Kærlige hilsner
Your love <3"Der er et billed af Harry, som er bundet fast til en stol.
"Fuck.." mumler Liam.
__________________________________________________________________
Heej mennesker!!
Så kom der lige et nyt kapitel!
Håber i kan lide det! (:Skriv gerne, hvad i synes om historien i kommentaren!
- Emma <3
YOU ARE READING
Does she know? ~ H.S
FanfictionEmily Madison Payne er en pige på 17 år, der er flyttet fra London til Holmes Chapel med hendes bror, Liam. De starter på den samme skole, men det var ikke den bedste start for Emily. Hun bliver mobbet hver dag af ham. Ham der bliver ved med at spa...