Do you like me?

698 31 1
                                    

- Emilys synsvinkel -
Det er nu tre uger siden Harry kyssede mig. Jeg forstår stadig ikke hvorfor?

Efter den dag har alt været anerledes. Harry og hans venner sparker og slår mig hver dag! Josephine er flyttet hjem hos mig og Liam, og er startet på vores skole. Ingen af dem har opdaget jeg cutter, så det er godt.

Lige nu sidder jeg i klassen og har engelsk. Jeg følger ikke rigtig med. Jeg tænker kun på Harry, hvornår vil han slå mig igen? Hvornår stopper det hele? Jeg er mega forvirret.

"Mrs. Payne!" råber min lærer lige ind i hovedet på mig, han har nok råbt af mig et par gange.
"Ja?" siger jeg og kigger ned i bordet. "Følger du overhovedet med?!" råber han surt. Ups..
"Nej" hvisker jeg. "Så er det ud!" råber han og peger mod døren.

Jeg rejser mig stille og går over i mod døren. Jeg kigger rundt i klassen, alle kigger på mig. Pinligt..

Jeg har siddet ude på gangen i 100 år! Ej, men det føles det som! Døren går op og ud kommer Harry. No shit. Han sætter sig over til mig.

"Hej" siger han. "Hej?" Det er mærkeligt, han plejer ikke snakke til mig. "Hva' så?" Kan jeg høre, han siger stille. "Ikke så meget" jeg griner lidt for mig selv.
"Hvad griner du af?" spørger Harry og kigger mærkeligt på mig.
"Dig" griner jeg.
"Hvad har jeg gjort?" skynder han sig og sige.
"Du plejer bare ikke snakke til mig" siger jeg stille, jeg håber på han ikke hørte det.
"Undskyld" mumler han.
"Harry det okay" siger jeg og kigger på ham.
"Nej det er det ikke!" halv råber han og tager sig til hovedet.
"Hvad er der galt Harry?" Der må være noget galt, siden han nærmest råber af mig.
Han ryster stille på hovedet. "Jeg har bare opført mig som en idiot"
"Harry det er ikke din sk-" jeg når ikke sige mere inden Harry nærmest råber: "Emily det er ikke i orden, det jeg har gjort mod dig! Det er min egen skyld, jeg er bare bange for at sige sandheden." Det sidste mumler han.
"Sandheden?"
Jeg forstod ikke, hvad han mente. Sandheden om hvad?
"Ja.." siger han og kigger ned.
"Harry?" siger jeg kigger på ham.
"Ja?" Han ser mig i øjnene. Han har faktisk utrolig smukke øjne!
"Hvilken sandhed?"
"At.. J-jeg.. K-kan.. Lide d-d-dig Emily.."

______________________________________________________
__________________

Hej mennesker!!
Undskyld igen for jeg ikke har opdateret, men det er sommerferie, og jeg har meget at lave.

Jeg vil prøve at opdatere meget denne uge, da jeg tager til Italien om en uge.

Husk at skriv, hvad i synes om historien i kommentaren og stemme.

Elsker jer!! :-*

- Emma <3

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now