New home

1.1K 43 0
                                    

-Emilys synsvinkel-

Liam og jeg havde besluttet os at flytte til en anden by, langt fra London. London vækkede for mange dårlige minder. Undskyld jeg ikke har præsenteret mig!

Når men jeg hedder Emily Madison Payne, jeg er 17 år og kommer fra London. Jeg har langt brunt hår, blå øjne, jeg er høj og tynd. Jeg bor sammen med min bror Liam og vores moster, fordi vores forældre døde i en bilulykke. Det var et tragisk uheld, men jeg har lært at leve uden dem.

Liam og jeg havde valgt, at flytte fra vores moster da Liam fyldte 18. Det var noget tid siden, han var fyldt 18, og vi havde fundet en lejlighed i Holmes Chapel. "Ems bærer du dine sidste ting ud i bilen?" råbte min moster. "Ja!" råbte jeg tilbage. Hun var faktisk en rar dame, men hun havde tit travlt med hendes arbejde.

Jeg tog mine ting og satte dem i bilen. Liam havde også fået kørerkort, så han kørte.

"Er du spændt Ems?" sagde Liam, da vi havde siddet i bilen en halv times tid. "Ja men også nervøs for den nye skole" svarede jeg stille tilbage. "Det skal nok gå! Du finder hurtigt en masse nye venner" sagde han glad, han havde altid været lidt som en far for mig, uden at være det. Jeg tænkte ikke mere på det, men besluttede at ringe til min bedste veninde Josephine.

Josephine - J. Mig - E.

J. "Hej skatter!"

E. "Hej Jose."

J. "Du lyder trist, hvad er der galt?"

E. "Ikke noget, savner dig bare."

J. "Nurgh Ems! Savner også dig, men bliver nød til at løbe, Luke er her om lidt."

E. "Hyg jer!"

J. "Ses skat!"

Der lød en bip lyd og jeg lagde telefonen i lommen. "Du savner hende meget" sagde Liam. "Ja" svarede jeg stille. "Det skal nok gå. Vi er her om lidt."

Vi kom frem til stedet. Jeg kiggede ud og så en høj lejlighed. Wow den var smuk! "Så er vi fremme!" sagde Liam glad og gik ud af bilen. Jeg gik ud og tog en af mine tasker. Der ville komme en bil senere med vores andre ting. Jeg gik ind i opgangen, Liam sagde tidligere vi skulle bo på 11. etage, der var heldigvis en elevator, så man ikke skulle gå op af trapperne. Jeg kunne se en masse trapper, og ved siden af en elevator. Jeg ventede på Liam, der kom ind med to tasker. Jeg grinede lidt af ham, for han så ret kluntet ud.

Vi kørte op på 11. etage og gik ud af elevatoren. Liam gik forrest, da han vidste hvor vi skulle bo. Vi kom hen til en dør og han låste den op. Jeg gik først ind. Der var virkelig smukt! Hvide møbler overalt, rent og bare smukt! Jeg stilte min taske, og det samme gjorde Liam. "Dit værelse er nede af gangen til høje" sagde Liam og pegede ned af en gang.

Jeg tog min taske og gik ind på mit værelse. Det var stort i forhold til, at vi boede i en lejlighed. Der stod en stor seng, et skrivebord og et skab.

Jeg havde pakket lidt ud og gik ind i stuen. Der var en stor hvid sofa som Liam sad i. "Er du sulten?" spurgte Liam mig om. Jeg rystede på hovedet. "Nej, jeg er bare træt. Jeg tror, jeg går i seng nu" "Godnat" råbte han inde fra stuen. "Godnat" råbte jeg tilbage.

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now