He is mine

634 28 0
                                    

- Emilys synsvinkel -

Jeg blev hjemme hos Harry,  vi fik snakket sammen, og han spurgte om, jeg ville være hans kæreste. 

Da han spurgte, fik jeg helt vild mange sommerfugle i maven. Jeg sagde selvfølgelig ja.

Lige nu ligger jeg i Harrys arme på sofaen.

Jeg har fået lov til at sove her.

Vi ligger og ser film. 

Jeg ved faktisk ikke, hvad det er for en film. Jeg er bare glad over at have Harry.

Harry som jeg nu kan kalde min.

Jeg tror, jeg er faldet meget hårdt for ham. Jeg håber, ikke det kommer til at have en betydning, andet end jeg elsker ham.

Mine øjne begynder at falde i.

"Er du træt sweetheart?" Jeg nikker.

"Skal vi gå op og lægge os?" Jeg nikker igen.

Han rejser sig, men jeg bliver liggene, jeg gider ikke op.

"Bær mig!" siger jeg med en babystemme og rækker mine arme ud i luften.

Han sukker grinende, og tager mig op i hans arme.

Jeg holder rundt om hans hals, mens han bærer mig i brudestilling.

Han går forsigtigt op af trappen, så han ikke taber mig.

Jeg griner stille, og det samme gør han. 

Han er så sød, når han griner. Hans smilehuller kommer frem og hans dejlige øjne lyser nærmest.

"Er er vi her frøken" siger Harry med en sjov undertone. Jeg griner og smiler til ham.

"Harry?" spørger jeg.

"Ja"

"Hvad skal jeg sove i?" Altså jeg ved godt, vi er kærester, men jeg vil altså ikke sove i undertøj.

Han roder i sit skab, og kaster en af hans sorte trøjer hen til mig.

"Tak" siger jeg og tager den på. Den er ret stor, den går mig til omkring mit på låret.

Jeg vender mig om mod sengen, og ser Harry liggene på sengen, mens han stirre på mig.

Jeg griner lidt og hopper ned under dynen.

Harry lægger sin arm om livet på mig og trækker mig tættere på ham. 

Vi kigger hinanden i øjnene. Hans dejlige grønne øjne.

Vi siger ingenting. Der er helt stille, man kan kun høre hinandens vejrtrækning. 

Hans hoved rykke sig tættere på mit, og han kigger ned på mine læber.

Jeg rykker også mit hoved mod hans. 

Nu er der kun få millimeter mellem vores læber, han tager det sidste stykke, og vores læber smelter sammen.

Igen for jeg mange sommefugle i maven, der flyver ukontrolleret rundt.

Jeg er så glad, for han er min.

Jeg elsker ham af hele mit hjerte.

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now