Kidnapped

726 29 1
                                    

- Harrys synsvinkel -

Jeg er kommet ud fra toilettet og er nu på vej hjem. Emily tog hjem lidt før, da hun skulle nå noget.
Min kind gør stadig ondt. Zayn slår ikke blødt, når han er sur.

Jeg går ned af gaden. Jeg kan høre nogle stemmer bag mig. Jeg vender mig om. Der er ikke nogle, det er sikkert bare mig.
Der kommer en og laver politigreb på mig, (Altså sådan tager armen om på ryggen, hvis i forstår.) jeg prøver at sparke ud efter personen, men det er ret svært.
Det sidste jeg husker er en mørk stemme, inden alt bliver sort.

Jeg vågner med ondt i hovedet. Jeg kigger rundt, men det er ret sløret. Jeg kan mærke, jeg er bundet fast til en stol. Hvor er jeg?!
Jeg kan se ordentlig igen.
Jeg er i et lille rum. Stolen jeg er bundet fast til står midt i rummet. Der er kun en grå metal dør og et bord.

Jeg prøver at rive mig fri, men det er for svært. Jeg kan hører nogle pille ved låsen, derefter kommer der en klik lyd. Døren går op og ind kommer.. Zayn? Men han er ikke alene, han har en mand med.
"Zayn hvad laver du her?!" Halv råber jeg.
"Det skal du ikke bekymre dig om Styles" siger ham den anden.
"Hvem er du?! Hvorfor er jeg her?!" Halv råber jeg igen.
"Rolig nu Styles, ikke så mange spørgsmål" Den stemme irriterer mig, men det er som om, jeg har hørt den før.
Jeg kan ikke helt se hans ansigt, fordi der er mørkt. Zayn står bare bag ved manden og nedstirrer mig. Hvad sker der med ham?!

Ham manden går over mod mig. Jeg kan stadig ikke se ham. Jeg begynder at gå rundt om min stol. Det er faktisk ret creepy.
"Hvem er du?" spørger jeg igen.
"Jason" siger han og bliver ved med at gå rundt om mig. Jason? Jeg kender ikke nogle Jason. "Hvad vil du med mig?" Jeg vil gerne have svar
"Ikke noget specielt. Jeg vil bare have min pige tilbage" Hvad skal han så bruge mig til?

Han går over mod Zayn igen. Han nikker til Zayn og går ud. Det giver ingen mening, det her!

Zayn går over mod mig. Nu har jeg chancen for at slippe væk fra ham Jason.

"Zayn slip mig fri!" Hvisker jeg nærmest. Han ryster på hovedet. Han er jo min ven? "Zayn du er jo min bedste ven!" Jeg forstår det ikke? Men lige nu!er der meget, jeg ikke forstår. "Ja men jeg har brug for pengene!" Pengene? Bliver han bestukket?! What!

"Hvad vil han med mig?!" Det er altså underligt, det her. "Som han selv sige have sin pige tilbage?" Han begynder at gå over mod bordet, der står i rummet. "Hvem er 'hans' pige?" Jeg kan se noget skarpt. Det ligner en nål?

Han går over mod mig og sætter nålen mod min arm.
"Emily" hvisker han i mit øre og alt bliver sort.

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now