- Emilys synsvinkel -
Liam har tilkaldt politiet, så de kan se nærmere på beskeden. Jeg er så bange.
Hvad nu hvis han kommer til skade! Det tør jeg slet ikke tænke på!Lige nu sidder jeg i Josephines arme. Jeg røster over hele kroppen. Jeg tror måske, jeg har fået lidt følelser for Harry.. Men kun måske!
Jeg har fortalt politiet om Jason, min eks, de siger, de vil prøve at sporer ham, eller noget.
Jeg forstår ikke, hvorfor der er nogle, der vil tage Harry? Ham har da ikke gjort nogle noget ondt? Altså udover mig, men det tæller ikke.. Han har sagt undskyld.
"Mrs. Payne?" Jeg kigger op. Det er en af betjentene.
"Ja?" Jeg kan mærke, min stemme er meget svag.
"Vi har fundet ud et sted, han muligvis kunne være, men vi er ikke sikre på det" Han stopper sig selv. "vi vil tage ud til stedet, og De skal bare blive her" Jeg nikker, men jeg kan da bare ikke sidde her og vente.
"Er der noget, jeg kan hjælpe med?" Der må da være noget!
"Nej beklager. De skal helst holde dem væk.
"Okay" siger jeg stille og ligger mig længere ind i Josephines arme. Hun er bare den bedste.
"De skal nok finde den Caro, rolig nu" prøver Jose at berolige mig med, men jeg kan bare ikke blive rolig. Han betyder ret meget for mig.Politiet har været ude og lede efter Jason i flere timer! Bare de snart finder ham og Harry.
Jeg har siddet på mit værelse og grædt lige siden, de gik. Det gør ondt. Hvis de ikke finder ham inden for 48 timer, er det slut. Jeg fælder en tåre til. Der er faktisk mindre end 48 timer. Jeg begynder at græde igen. Jeg vil have Harry hos mig nu!!
Jeg falder grædende i søvn.
____________________________________________________________
Hej mennesker!!
Undskyld igen for jeg først har opdateret nu!
Jeg tager til Italien i morgen tidlig, men jeg vil prøve, at opdaterer dernede!
I må meget gerne skrive, hvad i synes om historien i kommentaren.
Så jeg ved om, jeg skal fortsætte eller bare stoppe.- Emma <3
YOU ARE READING
Does she know? ~ H.S
FanfictionEmily Madison Payne er en pige på 17 år, der er flyttet fra London til Holmes Chapel med hendes bror, Liam. De starter på den samme skole, men det var ikke den bedste start for Emily. Hun bliver mobbet hver dag af ham. Ham der bliver ved med at spa...