-Liams synsvinkel-
Jeg hører døren smække og går ud, for at se hvem det er. Jeg kommer derud og ser Emily sidde op af døren. "Hvad er der sket Ems?" siger jeg og sætter mig på hug foran hende. Hun er helt grædefærdig. Hun ryster bare på hovedet. Jeg løfter hende op i mine arme, og tager hende med ind på hendes værelse. "Emily hvad er der sket?" Hun ryster bare på hovedet igen. "Rolig det skal nok gå" siger jeg trækker hende en til et kram.
Jeg havde siddet oppe hos hende i noget tid, indtil hun var faldet i søvn. Hun havde ikke sagt noget om, hvad der var sket, hun havde kun rystet på hovedet. Jeg vil vente med at spørger til imorgen.
Næste dag
-Emily synsvinkel-
Det måtte ikke ske! Hvorfor gjorde jeg ikke noget ved det? Sådan blev mine tanker ved med at kører rundt i hovedet på mig.
Jeg bliver vækket af mit vækkeur. Jeg gad ikke i skole i dag. Harry og hans venner ville være der. Så jeg lægger mig bare til at sove igen.
Lidt efter kommer Liam ind. "Emily du skal i skole" "Nej!" råber jeg og kaster en pude efter ham. "Jo" siger han og kommer over og killer mig. "Li..Liam.. st..op! Ahahah!" griner jeg. Jeg kunne næsten ikke få vejret! Han stopper. "Så er det op!" Jeg bliver nød til at stå op.
Jeg har fået tøj på og spist morgenmad, og de ting man nu gør. Så nu skal vi afsted.
Vi er kommet over på skolen, og jeg får øje på Harry og hans venner. De tror de er rigtig seje, men det er de langt fra. Jeg griner lidt for mig selv. Jeg har historie de to første timer, så de skal overståes.
Jeg kommer ind i klassen og gæt hvem der sidder der. Harry. Yay! Mærk ironien. Jeg sætter mig langt væk fra ham, jeg gider ikke se på hans fjæs.
Klokken ringer, endelig er det overstået! Harry har kigget meget på mig, altså jeg har ikke kigget på ham. Kun lidt.
____________________________________________________________________________________
Sorry for det korte og kedelige kapitel.
Husk at stemme og kommentere!
Det betyder meget for mig.
180! Det er helt sindsygt!
Men forsæt god sommer! :))
- Emma<3
YOU ARE READING
Does she know? ~ H.S
FanfictionEmily Madison Payne er en pige på 17 år, der er flyttet fra London til Holmes Chapel med hendes bror, Liam. De starter på den samme skole, men det var ikke den bedste start for Emily. Hun bliver mobbet hver dag af ham. Ham der bliver ved med at spa...