- Emilys synsvinkel -
Vi er lige ankommet til huset, hvor politiet mener Harry og Jason er.
"Du bliver bare her Mrs. Payne" siger en betjent. Jeg er endelig træt af alt det der Mrs. og Mr.
Betjentene begyndte at gå rundet om huset, de har alle et våben med sig. De er altså ret voldsomt.
Jeg tror, jeg ryster over hele kroppen lige nu. Jeg sidder bare her og venter.
Jeg kan høre et skud. Fuck! Hvad er der sket?!
Jeg skynder mig, at løbe ud af bilen og ind i huset.
Der er jo ikke nogle?
Hvorfor skød de så?Jeg går ud igen. Alle kigger på mig.
"Der er jo ikke nogle derinde?" Siger jeg forsvarende.De kigger ret mærkeligt på mig.
"Det ved vi.." Han stopper sig selv. "Vi skød for at se, om der var nogle derinde"
Pinligt.. Jeg troede, der var nogle døde.Jeg går over til bilen og ligger flovt ned i jorden. Ups..
Men hvis der ikke er nogle derinde, hvor er Harry og Jason så?
Betjentene sætter sig ind i bilerne og kører et sted hen. Nok hjem til mig..
Jeg er kommet hjem, og ligger i min seng og kigger op i loftet.
Hvor er han?
Jeg tror, jeg har fået følelser for ham.
Altså Harry.Det banker på døren. "Kom ind" hvisker jeg nærmest.
Døren bliver åbnet, og Jose kommer ind.
"Hva' så mus?" Siger hun og sætter sig på min seng.
"Han er væk" siger jeg helt i trance.
Han er virkelig væk.
"Skat! Han er ikke væk! Politiet skal nok finde ham" siger hun og trækker mig op, så hun kan kramme mig.
Jeg skynder mig og kramme mig helt ind til hende.
Jeg kan mærke en tåre, der glider stille ned af min kind efter fuldt af flere tåre. Jeg græder, jeg har mistet ham, der betyder alt for meget for mig.
Jeg er knust. Jeg skal nok finde Jason! Om det så bliver helt alene. Det er jo mig, han vil have.
- Harrys synsvinkel -
Jeg vågner op i en blød seng? Hvad sker der lige?
Det sidste jeg husker er, at jeg er i en bil, og efter det bliver alt sort.
Når jo og de to skygger! Jeg ved stadig ikke, hvem det er.
Det irriterer mig utrolig meget, jeg ikke ved, hvor jeg er.
Der er noget snak uden for døren. Det er to mande stemmer.
De lyder meget som Zayn og Louis, men jeg er ikke sikker."Vi bliver nød til, at få ham ud derfra!" råber en.
"Nej han vi ikke skal nærme ham!" halvråber den anden tilbage.
"Men han er vores bedsteven!" Okay nu er jeg næsten sikker på, det er Zayn og Louis!
"Men vi har brug for pengene" Det lyder som Zayn.
"Du har.." Siger den anden, som nok er Louis.
"Hold dig kæft i to!" Råber en tredje.Jeg vil væk herfra, og det skal være nu!
_______________________________________________________________
Hej dejlinger!!
Så kom der endelig et kapitel!
Hvad synes i om det?
I må gerne komme med nogle ideer til historien, da jeg er lidt fortabt..
I kan skrive i kommentaren, her på wattpad, over min insta: _emma.tomlinson_, eller min snap: bille01.
- Emma <3
YOU ARE READING
Does she know? ~ H.S
FanfictionEmily Madison Payne er en pige på 17 år, der er flyttet fra London til Holmes Chapel med hendes bror, Liam. De starter på den samme skole, men det var ikke den bedste start for Emily. Hun bliver mobbet hver dag af ham. Ham der bliver ved med at spa...