Why?

710 32 1
                                    

-Emilys synsvinkel-

Jeg kigger på beskeden og læser den. Der står:

Hey baby.

Vil bare lige sige du ser fantastisk ud i dag.

Savner dig min pige. ❤

Kys og kram

Your love.

Jeg forstår det ikke. Det kan da ikke være ham. Du forstår måske ikke, hvem jeg snakker om, men det er måske Jason, han er min eks fra London. Han er den eneste der kalder mig 'baby'. Men jeg havde droppe alt med ham, efter han havde været i seng med en anden, og han har ikke kontaktet mig siden.

Jeg vælger bare at lade være med at svare på den. Det er jo ikke vigtigt.

Folk med særesjæle burde ikke læse det næste

Jeg har stadig mega mavepine. Det er ikke, fordi Harry slår blødt. Jeg går ud på badeværelset og tager nogle piller, jeg tager en masse. Så håber jeg bare, mavepinen går væk nu. Jeg kigger mig selv i spejlet. Jeg fortjener jo at blive slået. Se på mig, jeg ligner jo en heks. Jeg forstår ham godt. Han kan ikke lide mig. Ingen kan lide mig. Jeg finder et barberblad frem og begynder at skære i mit håndled. Det gør ondt, men jeg bider smerten i mig. Jeg skærer flere steder. Over hele min arm.

I kan læse videre nu. Hun har cuttet sig, til jer der ikke læste det.

Jeg tager en langærmettrøje på, der ingen, der behøver vide det.

Jeg ligger mig i sengen, og falder stille i søvn.

Næste dag

Jeg er kommet i skole og står nu ved mit skab. Josephine kommer senere i dag, så jeg glæder mig, til jeg har fri.

Mit skab smækker lige i hovedet på mig. Igen. Gæt hvem det var, der smækkede døren. Harry. Sikke en overraskelse. Mærk ironien. Jeg vender mig bare om og går, jeg magter ham ikke. Han hiver fat i mit håndled. "Hvor skal du hen sweetheart?"

"Væk fra dig" siger jeg hurtigt og prøver vride mig fri.

Han slår sin hånd lige ind i min mave, så jeg får en ordenlig mavepuster. Jeg falder ned på gulvet, da jeg ikke kan få vejret. "Du skal ingen steder" siger han og sætter sig på hug foran mig. Hans stemme irriterer mig så meget! "H-h-harry.. G-gå.. Med dig.." siger jeg stille, jeg kan næsten ikke få vejret.

Klokken ringer. Jeg har aldrig elsket den klokke så meget som nu. "Vi ses efter skole sweetheart" siger han og rejser sig op.

Der kommer en dreng over til mig og hjælper mig op. "Tak" siger jeg og smiler forsigtigt. Jeg kigger op i nogle smukke blå øjne. Niall. "Så lidt, slog du dig meget?" siger han. Jeg ryster på hovedet. "Please lad vær med at sig noget til Liam" skynder jeg mig at sige. "Okay men du skal til time nu"

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Min sidste time er slut, og jeg går ud til mit skab. Jeg glæder mig til at kommehjem til Josephine, så jeg skynder mig at ligge mine bøger og gå ud på parkeringspladsen. Jeg har som altid aftalt med Liam, at vi skal mødes foran hans bil.

Jeg står lidt i mine egne tanker og venter på Liam. Jeg ser to fyrer og tænker, at det nok er Liam og Niall. Niall skulle jo også være hos os i weekenden. De kommer tættere på, og jeg kan se det ikke er Liam og Niall. Det er Harry og Louis.

Fuck! Jeg skynder mig at tage min mobil op, og bare lade som jeg ikke har set dem. Jeg kan høre skridt foran mig. Harry tager min mobil. "Giv mig den!" råber jeg og prøver få fat på min mobil.

"Lad mig se.. Nej" siger Harry irriterende. Han er virkelig irriterende lige nu!

"Harry giv mig den!" råber jeg bare igen.

"Du får den, hvis du kysser Harry" siger Louis med et smil.

"Aldrig!" Er jeg hurtig til at svare. Men inden jeg når at tælle til to, ligger Harrys læber på mine.

Hvorfor mig?

____________________________________________________________________________________

Undskyld jeg ikke har opdateret!

Jeg har bare ikke haft tid.

Hvad synes i om historien indtil videre?

Husk at stemme og kommenterer, hvis i kan lide den. (;

- Emma<3

Does she know? ~ H.SWhere stories live. Discover now