פרק50 פרק אחרון-ניו יורק פעם שניה

576 34 7
                                    



היי חברים,לאחר הפרק הזה אוציא את הספר של רייאן.מוזמנים ללכת לקרוא אותו,הוא כבר מוכן ומזומן💓
לוקה

שלאונרדו וקיארה הפסיקו לצרוח כמו משוגעים שראו שיצאתי למרפסת קיארה הפנתה את ראשה אליי "תראה את לוקה.חיכה מגיל אחת עשרה להתחתן עם סטלה ולעשות בה כרצונו וגם את זה היא בקושי מאפשרת לו."אמרה קיארה."האמת שמגיל ארבע עשרה אבל על הכבוד שאת זוכרת פרטים קטנים כאלה."אמר רייאן."אני זוכרת גם שאתה מפחד מסוסים"אמרה קיארה ונגעה לרייאן בנקודה החלשה שלו.רייאן לא הראה שזה מזיז לו אבל לאונרדו תיאו ואני תמיד ידענו שהוא לא יכול אפילו להסתכל על סוסים.גם שהוא לא חווה טראומות מהגירושים של ההורים שלנו ומהמצב כי הוא היה ממש קטן אז.אבא היה קשה אליו אחרי שנפל מהסוס וחווה פציעה קשה שגרמה לו לגמגם שמונה שנים.

רייאן פשוט הלך בעוד שקיארה הביטה בו בפרצוף מתנצל."מחר אנחנו טסים על הבוקר לניו יורק קיארה גאלו״אמר לאונרדו לקיארה בעודו מכבה את הסיגריה שלו."את לא תעיזי לריב איתי מחר.מול כל המאפיה הניו יורקית את לא תעשי לי את הבושות שאת עשית לאבא שלך.אני לא יודע מה נהיה ממך כל החודש האחרון אבל אני ואת נפתור את זה כמו זוג נשוי ולא כמו סתם שני אנשים."אמר לאונרדו.""לוקה"קראה סטלה בעוד  שהחזיקה את טום ושון התאומים של לאונרדו וקיארה. המראה של סטלה.עם שני תינוקות שיער מכורזל מכנסים קצרצרים וגופיה עשה לגוף שלי אלף ואחת דברים.
"אני צריכה להכניס את הופ ואת טום ושון ואת אנה למיטה.רוצה לעזור לי?"שאלה והנהנתי בראשי."אני אבוא לעזור לך."אמר לאונרדו וקם ממקומו עצבני.קיארה פתחה את הפה על מנת לצרוח על בעלה אך ישר השתקתי אותה בכך שצעדתי למרפסת "אם כך אני אשאר להרגיע את הרוחות".אמרתי.

סטלה

"אני לא מבין מה נסגר איתה לאחרונה"אמר לאונרדו בלחש בעוד שהיינו בחדר של שון וטום וניסינו להרדים אותם."מה נסגר בניכם?"שאלתי."למען האמת אנחנו לא מפסיקים לריב בגלל שאני כל היום עובד ולפי מה ששהיא אומרת לא מעניק לה זמן."אמר לאונרדו."אם כך אז תתן לה זמן.תתן לה לפחות יום בשבוע.אפילו שאתה עובד תזמין אותה שתהיה איתך במשרד."אמרתי בעוד ששון נרדם ביידי."זה בלתי אפשריי סטלה היא לא מפסיקה להיות קשה איתי או עם החיילים או עם האחים שלי.ניא נעשתה מישהיא שאני לא זוכר"אמר לאורדו."היא הרגע ילדה תאומים לאונרדו.אתה חושב שזה קל לה?תתן לה את ההרגשה שהיא ממש חשובה לך אני יודעת שאתם מאוהבים ושאהבה זה דבר קשה לפעמים ואני הבן אדם האחרון שצריך להגיד לך אבל אבא שלך עשה ממך מכור לעבודה.זה לא אשמתך כי אבא שלך ושל קיארה חינכו אותכם בצורות שונות.אבא של קיארה עשה ממנה נסיכה מהיום שנולדה ואבא שלך לא נתן לך לזוז מהמאפיה ברמה שהוא נתן לאמא שלך לשלוח את לוקה רחוק מהבית.״אמרתי.
״מה אני אעשה סטלה?הוא דורשת המון יחס.היא מנסה למתוח את הגבולות ששלי.היא הכל בשבילי אבל נמאס לי כבר מהעקיצות שלה לאנשים שקרובים אליי.״אמר לאונרדו.
״אני יודעת שהיא יכולה להיות בלתי נסבלת.רבתי איתה לא פעם ולא פעמים.אני אף פעם לא חשבתי שאני אכנס להריון בגיל כזה צעיר או בכלל.לפני שהכרתי את לוקה לא ידעתי מזה מקום שקט.״אמרתי.
״גם פה זה לא מקום שקט.יש פה מלחמות וריבים״אמר לאונרדו והביט בתינוק הקטן שבידיו.
״אבל זה מקום שמעניק לי את החום שבחיים לא קיבלתי.״אמרתי.
״אני חושבת לאונרדו.שמאחורי כל המסכה שלך של הקאפו הקשה שכל אחד ואחת רועדים מהנוכחות שלו ו הסכין שלו.אף פעם לא הפחידה אותי.אני למדתי בחיים שלי שאם אתה נלחם על משהו בשביל מישהו זה אומר שאף אחד לא נלחם עבורך.ותאמין לי שיש לך לב דיי קטן אבל יש בו חדר גדול שכולו קיארה.״אמרתי.
״אני יכולה להישבע לך שבספרים שאני קוראת אני בחיים לא קראתי שורה שמתאימה לאהבה שלך ושלה.״אמרתי.
״סטלה״אמר לאונרדו.
״מה לאונרדו?״שאלתי בעודי מניחה את שון במיטה הגדולה והמפוארת שלו.
״אני בחיים לא אשכח את מה שאספרנסה אמרה לי.״אמר לאונרדו.
״מה היא אמרה לך?״שאלתי.
״מאחורי העננים.השמים תמיד כחולים״אמר לאונרדו והניח את טום הרדום במיטה שלו.
תמונה בראשי נפתחה.תמונה של אספרנסה הקטנה.
דמעות פרצו מעייני ללא שליטה ורגלי קרסו.
לאונרדו אחז בידו סביב מותניי ויצב אותי.
״ששש.הכל בסדר.בואי נלך ללוקה״אמר לאונרדו.
״אני חושבת ש..״אמרתי בבכי בעוד שלא הצלחתי לזוז.
״ש..יש ל..לי את ה...ההתקף״גמגמתי.
״איזה התקף?״שאל.
״חרדה״אמרתי בעודי מרגישה את הכאב בראותי כשנשמתי.כאב פילח את חזי.
לאונרדו הרים אותי ככל שיכל בעודי מתנשמת.
״לוקה הולך לרצוח אותי אבל זין על זה״אמר.
בלי ששמתי לב הגענו למטבח.
״אני פה״אמר לוקה ותפס בפני שלאונרדו הוריד אותי.
״אני נופלת״אמרתי ולוקה אחז במותני.
״את לא נופלת.הכל בסדר סטלה.אני איתך.״אמר לוקה.הסתכלתי על כל מקום מלבד לוקה.הכאב בחזה החמיר והתחלתי לאחוז בחזה שלי עם היד שלי.
לוקה תפס את פניי וגרם לי להביט בעייניו הכחולות.ממתי הוא כזה חתיך?.
הוא פשוט רכן אליי ונישק אותי.
עצמתי את עייני וראשי הלך לאיבוד.הרחק מכל הצרות.
לאחר כמה שניות התנתקנו מהנשיקה והתנשמנו.
״לוקה.זה עבר״אמרתי ופתחתי את עייני מביטה בלוקה מסתכל עליי עם העיינים הכחולות שלו במבט שרק אני רואה.
״אני תמיד היה פה כדיי לנשק אותך פנטרה שלי״אמר לוקה ותפס במותניי.
לוקה הרים אותי ואני צחקתי בעוד שהוא לקח אותי לחדר.
״לאונרדו.תעשה לי טובה תשכיב את הופ וסאם לישון.״אמרתי ללאונרדו שככל הנראה עדיין בסלון.

לשבור את הקרח שלו-break his ice{3}Where stories live. Discover now