🕊
DÎL DİSOJE
Bölüm: 16 – Üçüzlerim Oluyor!
🕊
Korkunun ecele faydası yoktu, olsaydı ölüm meleği kapı kapı gezmezdi. Oturduğu koltukta korkudan iki büklüm olan Dila'ya da faydası yoktu ki odasından çıkmış, kurtuluş ümidiyle ailesinin arasına karışmıştı.
Salonda oturmuş tetikte beklerken çok değil en fazla yarım saat sonra kopacak kıyameti bekliyordu Dila. Boşanmak için can atan kocasının önüne büyük bir engel koymuştu ki Ciwan'ı birazcık bile tanıdıysa eğer, hamile olduğunu öğrendikten sonra boşanmaktan anında vazgeçecekti.
Lâkin o vazgeçiş Dila'nın kıyameti olacaktı!
Hamile miydi, bundan emin bile değilken, ortalığı velveleye vermişti!
Yarım saat önce bir anlık gafletle iki haftalık bir gecikmeyi kullanmıştı. Nitekim evden çıkmasına izin verilse ya doktora gidecekti ya da eczaneden test alıp, gerçekten hamile mi değil mi öğrenip emin olacaktı. Gel gör ki kapının önüne çıkmasına dâhi izin vermiyorlardı.
İlk günlerde hamile olduğu ihtimalini bile düşünsünler istememiş, sorulan her soruya hayır cevabını vermişti kesin tavrıyla. Nitekim onu bırakan kocasının çocuk için ona dönmesini istememişti haklı olarak. Ne zaman ki boşanma işi ciddiye binmişti, işte o zaman paniklemiş, daha sonra yaşanabilecek olaylar için endişelenmişti Dila.
Ya hamileyse ve Ciwan onu boşadı diye ailesi olmayan çocuğunu aldırmasını isteyecek olursa, ne yapardı?
Hem sonra babasız bir çocuk da doğurmak istemiyordu, tabii ortada gerçekten de bir çocuk varsa!
Başta testi ablasından ya da yengelerinden birinden istemeyi düşünmüştü Dila, fakat dünkü konuşmadan sonra kimseye güvenmez olmuştu ki anında vazgeçmişti bu fikirden. Nitekim ya hamileyse ve ailesi kimseye söylemeden çocuğu aldırsın diye üzerinde baskı yapacak olursa...
Ne yapardı o zaman Dila?
Eh, bu korkuyu içine Hatice Hanım'ın söyledikleri ve sessiz kalarak onu kıran annesi düşürmüştü!
Gergin bir bekleyişin eşiğindeydi Dila, tırnağını yiyordu, kalbi ağzında atarken canına okumak için gelecek abilerini bekliyordu. Hiç kuşkusuz Ciwan hamile olduğunu duyduğu anda dünya âleme baba olacağını duyurmuştu çoktan!
Offf off...
Allah'ım ne olur hamile olayım!
"Dila," diye bağıran ağabeyiyle oturduğu yerden taş kesildi Dila.
Ezman'ın sesi bahçeden geliyordu, iki dakikaya kalmayacak evin içinde olacaktı. Kaçmak istese kaçacak bir yeri bile yoktu. Yerin yedi kat dibine de girse onu bulurdu abileri.
"Dila, neredesin? Dila! Buraya gel çabuk! "
Mutfaktan yükselen bariton sesle Gule Hanım oturduğu yerden hızlıca ayağa kalktı ve doğruca kızının önüne geçti. Ne olduğunu bilmese de kızını koruma içgüdüsü onu harekete geçirmişti.
Korkudan rengi atan kızına endişeli bakışlar atarken, "Ne yaptın yine sen?" diye sordu Gule Hanım. "Ne yaptın sen Dila? Ezman niye delirmiş gibi sana sesleniyor?"
"Hiç... hiçbir şey yapmadım," diye fısıldadı Dila, ancak yüzü aksini söylüyor olacak ki annesi ona onaylamayan bakışlar atarak önünde bariyer gibi dikildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÎL DİSOJE ✔️
General Fiction• "Ben düşmanımın kızını kendime eş etmem, koynuma almam, çatımın altında da yaşatmam!" ° Hükümle başlayan masalsı bir aşk! Tüm hakları saklıdır!