Prolog

107 14 0
                                    

4.3. 1984:
Amélie stala pod neviditelným pláštěm v Surrey a kontrolovala dům číslo 4. Musela to udělat. Pro Siriuse.
         ~
Flashback:
Před dvěma dny v Azkabanu:
,,Siriusi,"přiběhla Amélie k Siriusově cele. Měla deset minut.
,,Amy co tady děláš?",zeptala se ho. ,,Řekni mi, že si nezradil Lily a Jamese,"prosila ho.
Až teď de odvážila za ním jít. ,,Nezradil jsem je,"řekl jí Sirius. ,,Prosím udělej pro mě něco." ,,Co?",zeptala se.
,,Zkontroluj Harryho u Lilyiné sestry prosím,"prosil jí.
,,Udělám to, když říkáš,"řekla blonďatá čarodějka. Pak už musela jít.
Konec flashbacku
         ~
To co s tím chlapcem viděla byla celá v šoku. Od rána pracoval a nezastavil se.
Teď v odpoledních hodinách viděla jak ho ohromný velrybí muž zatáhl do domu.
Nemohla se už na to dívat. Zažila plno odporných lidí, ale Harryho teta, strýc a bratranec byli nejhorší.
Sundala si neviditelný plášť, popadla hůlku a otevřela si dveře.
,,Já tě naučím dělat normální práce zrůdo!,"slyšela křičet Harryho strýce a viděla, jak ho chytil pod krkem.
,,Dost!,"křikl Amélie. ,,Harry pojď sem."
,,Vypadněte nebo zavolám policií!,"křičel na ni Vernon. ,,A ty se chlapče vrať do příštěnku!"
,,Ne pojď sem Harry!,"křičela Amélie. ,,Jestli na někoho policií tak na tebe ty hnusný mudlo!"
Harry k Amélií přiběhl a skrčil se u ní. ,,CO SI JAKO O SOBĚ MYSLÍTE NUTIT DÍTĚ DĚLAT CELÝ DEN PRÁCI?!",křičela Amélie na Vernona a Petunií.
,,A TY NIC NEDĚLÁŠ, KDYŽ TVŮJ MANŽEL ÚTOČÍ NA TVÉHO SYNOVCE!,"křičela chladně na Petunií.
,,Zaslouží si to je to podivín!,"vřískal Vernon.
,,JEDINÝ PODIVÍN JSI TY, ŽE TÝRÁŠ VLASTNÍHO SYNOVCE! LILY VÁM NIKDY NIC NEUDÈLALA!,"a dala mu facku.
,,Pošlapal mi moje květiny!,"vřískala Petunie.
Amélie dala facku i jí a křikla:,,BYL TO TVŮJ DUDLÁNEK SE SVÝMI KÁMOŠI, KDO TI TO POŠLAPAL! MĚLA BY SES HANBOU PROPADNOUT A VAŘIT V PEKLE! VLASTNÍ SYNOVEC! SYN TVÉ SESTRY! NEJSTE ZPŮSOBILÍ TY I TVŮJ PODĚLANÝ MANŽEL BÝT RODIČI!"
,,Harry sbal si věci, půjdeš se mnou,"řekla pak mírně Amélie Harrymu.
,,Ten starý muž ale ho chtěl tady,"řekla Petunie.
,,Mě je jedno, co Brumbál chtěl, teď si ho vezmu a vychovám ho líp než by,"řekla Amélie chladně. ,,Ať je už nejvyšší čaroděj nebo ne, nenechám tady týrat žádné dítě.  Zvlášť kmotřence mého přítele,"řekla Amélie chladně. ,,Beru Harryho odtud a vy se stavte třeba na hlavu a počítejte s tím, že se ještě uvidíme u soudu, jsem vedoucí oddělení magického práva a udám vas za týrání dítěte. Teď do obýváku, beru odtud Harryho,"a namířila hůlkou na všechny tři.
Šel z ní strach, tak neochotně poslechli. ,,Mohla bych vás proklít,"řekla chladně. ,,Ale nechci mít sama problém."
,,Tak Harry kde máš svůj pokoj?",zeptala se pak Harryho.
Chlapec ukázal k příštěnku a řekl:,,Tady."
Amélie byla celá v šoku. Ta místnost byla úplně malinká.
Byla tam jen rozvrzaná postel, rozbité hračky, plno pavouků a tma.
,,DOUFÁM, ŽE SHOŘÍTE V PEKLE!,"křikla Amélie. ,,A ZVLÁŠŤ TY ČŮZO, ŽE TĚ BUDE LILYIN DUCH STRAŠIT AŽ UMŘEŠ!"
Harry vzal plno otřískaných vojáčků, svoje staré Dudleyho oblečení a pohádkovou knížku, kterou tam tajně schovával, když si jí přivolal touhou z Dudleyho pokoje.
Všechno zabalil do nepoužívaného batohu, který tam byl a vyšel ven.
        ~
Amélie batoh zmenšila a dala do kapsy a vyšla s Harrym v náruči ven.
,,Teď ti už neublíží dítě,"uklidňovala chlapce. ,,Už nikdo."
       ~
Poté se v tunelu, který vedl do Magnoliovy ulice přemístila s Harrym na Bones manor. Tam Harryho uložila do své ložnice a probrala věci v batohu.
Všechno Dudleyho oblečení zničila a řekla skřítkovi Sebastianovy:,,Dej tomu chlapci několik oblečení po mém bratrovi, ale samozřejmě do jeho velikosti."
Susan kterou mezitím, co šla zkontrolovat Harryho dala k Abbotovým. Když vešla do pokoje po svém bratrovi a upravila to tak, aby to byl pokoj Harryho řekla tiše:,,Lily, Jamesi, Siriusi nebojte se už. Už se nic vašemu chlapci nestane."
      ~
Když Amélie večer spala s Harrym, tak se objevili Lily a James.
,,Ach Jamesi,"řekla rudovláska. ,,Jsem tak za Amélie ráda. Kéž bych tak mohla Petunií proklít."
,,Taky bych jí proklel a toho jejího debila taky,"řekl rozhněvaně James. ,,Až se k nám Albus připojí pěkně mu to vyčteme. I Petunií a té celé rodině." Nechápu proč Arabella Figgová nesledovala ten prokletý dům lépe."
,,Už je to naštěstí pryč,"řekla tiše Lily. ,,Brzy bude Sirius volný a postará se o něj a Amélií pomůže. Už můžeme být jen a jen šťastní za našeho chlapce."
A spokojeně odešli do světa duchů.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat