Amélie se šla druhý den ráno osprchovat. Harry spokojeně spal v její ložnici. Když bylo pozdě večer, tak nechala, aby na Harryho dohledl její skřítek Sebastian a vyzvedla Susan.
Harry od té doby co ho vzala od tety a strýce celou dobu spal a tak ho nechtěla budit.
V jednom pokoji se probudila zrzavá dívka. ,,Dobré ráno tetičko,"řekla, když na sebe narazily.
,,Dobré ráno zlatíčko,"řekla jí. ,,Musím ti říct novinku. Je tady Harry Potter."
,,Harry Potter?",zeptala se v šoku Susan.
,,Ano,"řekla. ,,Bude od teď žít s námi. Byla jsem ho zkontrolovat u jeho tety a strýce a oni k němu nebyli hodní."
,,Nebyli hodní?",zeptala se dívenka. ,,Chci si s ním hrát. Mám bratra už."
,,Jo,"řekla jí teta. ,,Počkáme jen až se vzbudí."
~
Když se černovlásek vzbudil, tak byl překvapený, kde je. Vzpomněl si na Amélií. ,,Dobré ráno Harry,"řekla. ,,Vím, neřekla jsem ti, kdo jsem. Jsem Amélie Bonesová a můžeš mi říkat teto."
,,Harry,"vešla do ložnice Susan. ,,Budeme si hrát?"
,,Rád,"řekl černovlásek.
,,Toto je jinak moje neteř Susan,"představila Amélie svou neteř.
,,Jdeme si dát nějakou snídani,"řekla Amélie.
,,Já taky?",zeptal se Harry.
,,Samozřejmě,"pravila Amélie. ,,A pak ti ukážu tvůj pokoj."
,,Pokoje nejsou pro zrůdy,"pravil Harry.
,,Kdo ti to řekl?",zeptala se Amélie.
,,Teta a strýc,"odpověděl chlapec.
,,Není to pravda Harry,"řekla Amélie. ,,Nemají pravdu."
~
,,Co chcete k snídani?",zeptal se Harry. ,,Proč se ptáš?",zeptala se Amélie.
,,Protože teta Petunie mi řekla, že mi budou čtyři a že budu muset umět vařit,"odpověděl černovlásek.,,Umím jen vajíčko."
,,Harry já jsem rodič a je to moje práce,"řekla Amélie. ,,Tvoje teta ti to neměla dělat."
~
Harry byl celý potěšený. Poprvé se od smrti rodičů se cítil milovaný.
Amélie mu řekla pravdu o smrti rodičů a že je čaroděj jako ona a Susan.
Harrymu to dávalo smysl. Když uklízel v kuchyni, tak odstrčil zázrakem Dudleyho. Teta Petunie pak po něm řvala, že ho napadl. Susan byla už pro něj dobrá sestra. Hrála si s ním a byla opak Dudleyho.
Odpoledne je Amélie vzala na výlet. Věděla, ještě, že musí zařídit svou žádost o převzetí Harryho do péče a aby bylo opatrovnictví Vernona a Petunie zrušeno.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu