22. Kapitola

40 5 3
                                    

,,Ginny můžeš teda tady přespat,"řekla Molly. ,,Sebastian ti ustele u Susan v pokoji." Ginny celá jásala a skákala.
,,Jsem rád, že jste to dovolili mami,"řekl Harry plný radostí.
,,Až bude mít Ginny za měsíc narozeniny musíte i vy se Susan přespat u nás,"řekl Ron. ,,Můžou mami prosím?",zeptal se Ron. ,,Můžou,"řekla Molly. ,,Jestli to Amélie a Sirius dovolí."
,,Byli bychom rádi,"řekl Fred. George přikývl na souhlas.
,,Tak já ti teda skočím ještě domu pro nějaké věci,"řekla Molly dceři a zmizela, když řekla:,,Doupě",v letaxové sítí.
        ~
Mezitímco Harry a Susan šly Ginny uvést spolu se Sebastianem ke Susan do pokoje spolu v doprovodu Rona, Hannah, dvojčat, Percyho a Nevilla. Pro Ginny to ale nebyla neznámá místnost, protože už tam spala, když prohledávali Doupě kvůli Červíčkovi. Brumbál se zeptal Amélie a Siriuse:,,Asi chcete vědět, kde je Jamesův neviditelný plášť."
,,To chceme,"pravil Sirius.
,,Mám ho u sebe v Bradavicích jedné ze svých komnat,"odpověděl ředitel. ,,James si ho u mě uložil. Nebo je jsem si ho půjčil k prostudování, protože jak víte je to jedna z relikvií. Jestli souhlasíte bude nejlepší, když si ten plášť zatím nechám a dám ho Harrymu až mu bude jedenáct a dorazí do Bradavic."
,,Myslím, že ano,"pravila Amélie. ,,Bude to tak nejlepší."
,,Když Amy souhlasí, já též souhlasím,"pravil Sirius.
        ~
,,Jsem tak šťastná!,"výskala Ginny, když šli do jídelny na oběd.
Celou dobu sledovala, když jí Sebastian postel chystal.
Jinak na Harryho oslavu měli Sirius a Amélie naplánovaný program na celý den, protože chtěli mu to všechno vynahradit.
,,Od teď si zvykej, že budeš mít vždycky tyhle oslavy,"šeptla mu Susan, když jim Sebastian dal jídlo a začeli obědvat.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat