9.8. 1984:
,,A musíme ten jít?",ptal se Harry. ,,Musíme ti nechat ještě zuby prohlédnout,"pravila Amélie.
Se Siriusem si právě všimli, že Harry nemá nejlepší zuby.
Tušili, že ho Dursleyovi na kontrolu zubů nevzali. Sice léčitelka mu něco spravila, ale tušili, že tam možná něco je.
,,Vím, že léčitelka ti to spravila, ale necháme ti to ještě prohlédnout paní doktorkou,"řekla Amélie.
Našla, že v mudlovském Londýně je ordinace zubařů Grangerových.
Bylo to doporučení její bystrozorky od její sestry, která byla moták.
Věděla, že jsou to manželé ti Grangerovi a ona Harryho dala k Emě, aby byl víc psychicky v pohodě, když Ema byla žena.
Harry pevně sevřel tygříka, když jeli autem a držel se Susan.
,,Tak pojď,"otevřel jeho dveře auta jakmile byli už u střediska praxe Grangerových a Amélie ho vzala za ruku.
~
,,Dobrý den,"pozdravila Amélie recepční. ,,Dobrý den řekněte jméno pacienta a ke komu jdete,"řekla recepční.
,,Harry Potter,"řekla Amélie. ,,A je to k doktorce Emě Grangerové."
,,Dobře, posaďte se,"řekla recepční. V čekárně bylo plno lidí.
,,Celou dobu tam budeme stěně,"uklidňoval ho Sirius, když se Harry klepal, když byla slyšet zubní vrtačka.
,,Neboj, všechno bude v pořádku,"uklidňovala ho Susan.
,,Harry Potter,"vyšla ven sestra z ordinace, kde bylo napsané ,,Ema Grangerová".
Čtyřčlenná rodina vešla dovnitř a doktorka se k ním otočila a usmála se.
,,Tak tady je mladý pacient,"řekla Harrymu. ,,Pojď za mnou a posaď se,"a ukázala na zvláštní křeslo.
,,Já ho radši vezmu na klín, jestli můžu,"řekla Amélie. ,,On se trochu bojí."
,,Jasně,"řekla Ema. ,,Nemusíš se bát,"řekla pak Harrymu. ,,Jenom ti prohlídnu v pusince zuby a správím ti to kdyžtak."
Harry se pevně držel Amélie a svíral lvíčka. Amélie ho vzala ke křeslu a sedla si a posadila na sebe Harryho.
Ten byl trochu klidnější, ale třepal se, když Ema křeslo položila, nasadila si rukavice a rožla světlo nad ním.
,,Teď ti to jen prohlédnu,"řekla Ema. ,,Otevři pusu.
Harry chvilku váhal, ale když byla doktorka k němu laskavá, Amélie ho držela a Sirius se Susan se něj s povzbuzením podívali.
~
Ema prohlédla Harryho zuby zrcádkem a kovovou špejlí a foukla mu do pusy. Našla tam jeden malý kaz.
Tak mu to opravila a Harry to s pomocí injekce zvládl.
,,Vidíš ani to nebolelo,"řekla Ema s úsměvem. ,,Byl jsi statečný,"pravila Amélie. ,,Někdy je zbytečné se bát stěně,"řekl Sirius.
Susan se na něj hrdě usmála. ,,Vyber si nějaký dárek,"pobídla ho vlídně sestřička.
Harry si vzal autíčko.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu