18. Kapitola

43 5 2
                                    

Amélie se s trhnutím probudila na hotelovém pokoji.
,,Amy jsi v pořádku?",zeptal se Sirius, který ji její křik vzbudil. ,,Jo, jsem,"řekla. ,,Jen jsem měla noční můru."
,,A co se ti zdálo?",zeptal se jí Sirius.
,,Že ty jsi byl stále v Azkabanu, já se nechala zmanipulovat Brumbálem a vrátila Harryho Dursleyovým, Harry pak přišel na ministerstvo s tvou sestřenici Tonksovou a v na mě naštvaný, pak mě zabil Voldemort přímo u nás doma a poté jsem viděla naštvanou Lily. Zkrátka opustila jsem Harryho."
Sirius jí pevně objal a řekl:,,Všichni ví, že ty bys to nikdy neudělala. Bojuješ za něj jako lvice nebo medvědice, která brání svoje lvíče nebo medvídě. To já jsem byl ten, kdo ho opustil a slepě ho dal Hagridovi místo toho, abych s ním promluvil ať ho tam nedává a říct jasně jaká je Lilyina sestra hrozná žena a její manžel ještě horší, ale místo toho jsem honil Červíčka. Ty si ale s ním nemluvila, ale přímo po něm křičela."
,,Ale jedině takto to šlo,"řekla Amélie. ,,Abych mu otevřela oči. Rovnou se narovinu zeptat, jestli by Lily chtěla, aby bylo její dítě týráno. A odpovědět na to rovnou, že by nechtěla, aby byl jen v bezpečí, ale taky chtěný a milovaný. Ano, křičela jsem po něm a zabralo to."
,,Navíc Vernon a Petunie jsou ve vězení, tak neboj,"uklidňoval jí Sirius. ,,Mají, co si zasloužili."
Z vedlejšího pokoje, kde spali Harry a Susan se ozval křik a pláč.
,,Mami! Tati! Prosím neodpuštějte nás!" , byl to Harryho hlas.
,,Mami! Tati pomoc!,"slyšeli volání Susan.
Sirius a Amélie tam běželi a viděli Susan jak se snaží uklidnit Harryho.
,,Harry, jsme tady,"snažila se ho probudit Amélie.
,,Štěně,"lehce s ním zatřepal Sirius. ,,Všechno je v pořádku."
Harry sebou trhl a rychle dýchal.
,,Měl si zlý sen?",zeptala se ho Amélie.
Harry kývl a řekl:,,Řekli jste s tatínkem, že mě a Susie nechcete a dali jste nás k Dursleyovým a museli jsme spát v příštěnku pod schody."
,,Nic bychom z toho neudělali,"uklidňovala ho Amélie.
,,A navíc Dursleyovi jsou ve vězení,"konejšil ho Sirius. ,,Jsou pryč,"a pevně Harryho spolu s Amélií a Susan objal.
,,Milujeme vás oba a nikdy bychom vás neopustili a taky neopustíme,"řekla Amélie.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat