27. Kapitola

37 7 4
                                    

5.10. 1984:
Uplynul měsíc, kdy Harry, Susan a další přátelé začeli chodit do školy. Dnes se rozhodli Sirius a Amélie vzít děti na hroby jejich obou rodičů. Susan dnes navíc měla páté narozeniny.
        ~
Přemístili se do Godrikova dolu ke hřbitovů a šli dál.
Došli k hrobu, kde bylo:

,,Rodger Bones"
zemřel 1981

,,Perennela Bonesová"
zemřela 1981

Pod ním byl verš:
,,Hrdinství nemůže být nadarmo."

Susan k hrobu přistoupila a řekla:,,Mami, tati nevím, jestli mě slyšíte, ale mám se dobře. Teta Amélie teď která je pro mě teď moje maminka se o mě dobře stará a vyrustám se svým malým bratrem Harrym a tátou Siriusem. Ale myslím pořád na vás a nezapomněla jsem na vás, ikdyž jsem byla pořád jen dvouroční dítě, když jsem umřeli a dnes mám pět roků. Oba vás miluji."
Amélie poté mávla hůlkou a vyčarovala věnec červených růží
       ~
Poté vzali šli k hrobu Harryho rodičů. Bylo tam:

,,James Potter"
1960-1981

,,Lily Potterová"
1960-1981

A verš dole:
,,Poslední nepřítel bude přemožená smrt."

Harry přišel k hrobu a řekl:,,Maminko, tatínku jsem konečně tady. Promiňte, že jsem nepřišel dřív. Věřím, ale že se nezlobíte. Žijí s tetou teď už maminkou Amélie a strycem Sirim už tatínkem. Oslavil jsem s nimi své čtvrté narozeniny a nedávno jsem kamarádce Ginny popřál k třetím narozeninám. Vyrůstám už i s velkou sestrou Susan, která je nejlepší sestra na světě. Miluji vás moc."
,,Mě prosím odpusťte, co jsem tu noc udělal,"řekl Sirius.
,,Vím už konečně, že mě milovali,"řekl Harry.
,,Tvá maminka ano i tatínek,"ozval se známý hlas.
,,Strýčku Seve,"řekl Harry s úsměvem a se Susan ho běželi obejmout.
,,Jak si nás našel?",zeptal se Sirius.
,,Tušil jsem to, že jsem Harryho a Susan vezmete,"řekl jí na to černovlasý čaroděj. ,,Zvlášť když má dnes Susan narozeniny."
Amélie se usmála. Severus se změnil k lepšímu. Ale až když na něho udeřila mu otevřela oči, že Harry není James a kdyby si přátelství s Lily víc vážil odpustila by mu to a kdyby se hlavně nepřidal k Voldemortovi a Jamese by donutila se mu omluvit za všechno, co mu se Siriusem udělali.
I ona to poznala, že se James na konci šestého ročníku měnil a v sedmém se úplně změnil.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat