3. Kapitola

72 6 0
                                    

,,Harry,"oslovil ho Remus. ,,Ty si mě pamatuješ?"
,,Teta Amy mi o tobě řekla,"pravil černovlásek. ,,Že si i znal moje rodiče."
,,Znal,"odpověděl Remus. ,,Často jsem tě i držel."
,,Zdravím Remusi,"řekla Amélie, která hned běžela za ním spolu se Susan.
,,Neměl ale zůstat u svých příbuzných?",zeptal se Remus.
,,Ne!,"řekl hned Harry a skočil z jeho náruči a běžel k Amélií.
,,Klid Harry,"řekla Amélie, aby ho uklidnila. ,,Běžte si vklidu se Susan koupit zmrzlinu, já si s Remusem promluvím."
,,On mě tam vrátí!,"plakal Harry.
,,Klid,"řekla mu Amélie konejšivě. ,,Běžte si dát zmrzlinu,"a dala jim peníze.
        ~
,,Oni nebohého Harryho zneužívali,"řekla Amélie Remusovi, jakmile Harry odešli spolu se Susan na zmrzlinu.
,,Vyrůstal tam v drsném prostředí, neustále ho nutili pracovat a nosil oblečení jejich prasečího syna!,"křikla hned. ,,A spal v příštěnku pod schody!"
Řekla Remusovi, jak na Siriusovu prosbu šla Harryho zkontrolovat.
,,TI ŠPINAVÍ MUDLOVÉ, JAK SE OPOVAŽUJÍ ZNEUŽÍVAT MOJE MLÁDĚ!,"křikl pak Remus naštvaně.
,,Tak proč si to neudělal?,"zeptala se Amélie Remuse rozčarováně. ,,Nezkontroloval ho."
,,Brumbál mi řekl, že je v bezpečí,"řekl provinile vlkodlak.
,,Jak vidíš nebyl,"odsekla Amélie. ,,Vím, že by ho k tobě jako vlkodlakovi nepustili, ale měl ses o něj dělit s Andy Tonksovou. Je to Harryho vzdálená sestřenice přes Doreu Potterovou, rozenou Blackovou a Andromeda je rozená Blacková a McGonnagálová je též jako náhradní opatrovnice stanovená v závěti Lily a Jamese tak i s ní." Či se Siriusem nebo se mnou. Sirius se mi zaručil, že je nevinný a brzy bude volný."
,,Mrzí mě to,"řekl Remus tiše. ,,Dovol mi se s Harrym vidět, ať to svému mláděti vynahradím."
,,Dovolím,"řekla Amélie. ,,Ale pod jednou podmínkou."
,,Jakou?",zeptal se Remus.
,,Neřekneš to Brumbálovi,"pravila Amélie. ,,Chci mu to sama říct až budu oficiální opatrovnice."
,,Slibuji,"řekl Remus.
        ~
,,Harry neboj se, Remus tě nebude chtít nikde vrátit,"uklidňovala Amélie Harryho, když se se Susan vrátili.
,,Vážně?",zeptal se zdráhavě Harry.
,,Vážně,"řekla mu Amélie.
,,Smím se k vám připojit?",zeptal se Remus. ,,Jo,"pravila Amélie. ,,Ale musíme se brzy vrátit domů."
       ~
9.3. 1984:
McGonnagálová o Harrym přemýšlela. Zjistila od Brumbála, že už v Zobí ulici není. A že Ani Malfoyovi ho neměli. Vzpomněla si náhle na jednu přítelkyni Lily.
       ~
Flashback:
2.8. 1981:
,,Mami koště,"prosil roční Harry. ,,Ale na chvíli,"řekla rudovláska.
Harry jásal.
,,Ráda ho pohlídám,"řekla Amélie, která tam s ní byla.
Blonďatá čarodějka si vzala Harryho do náruče a pomohla mu na koště.
     Konec flashbacku
     ~
Minerva tušila, že Harryho vzal jistě někdo, kdo chlapci nechce ublížit.
Byla za to ráda a doufala v to. Sama říkala Brumbálovi ať Harryho s Dursleyovými nenechává.
Sice to byla Harryho rodina, ale krev nestačila. Říkala mu, že jsou to nejhorší mudlové.
Nechtěla ho tam vracet, jestli se má Harry dobře. Chtěla, ale zjistit, kde je a Brumbálovi nic teď neříkat.
Návštěva Amélie byla teď na prvním místě.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat