31.7. 1984:
Včera večer se čtyřčlenná rodina vrátila domů na Bones manor.
Susan cupitala k Harrymu do pokoje a křikla:,,Harry vstávej!"
Černovlásek sebou trhl a zeptal se:,,Co?"
,,Máš dnes narozeniny,"řekla dívenka. ,,A tak budeme slavit."
,,Zrůdy nemají narozeniny,"řekl Harry. ,,Jen Dudley."
,,Tohle už neříkej, co ti říkali ti mudlové,"řekla. ,,Máš narozeniny jako všichni ostatní. A tvůj bratranec jak už jsme ti s tetou říkali, je rozmazlený. Pojď a oblékni se. Máš pět minut,"a šla přes dveře.
Harry se teda oblékl a šli spolu dolů do obývacího pokoje.
,,PŘEKVAPENÍ!,"ozval se křik. Byli tam Sirius, Amélie, Hannah, Emily, Dennis, Ron, dvojčata, Ginny, Percy, Bill, Charlie, Roxanne, Cyrus, Daphne, Astorie, Remus, Molly, Arthur, Brumbál, Minerva, Severus a jeden baculatý chlapec se starší ženou.
~
Severus jen Harrymu popřál a dal mu dárek a pak šel, protože aby nevypadal jako špion úplně přátelsky. Vzal si ještě s sebou kousek Harryho narozeninového dortu, který udělal Sebastian.
Všichni mu jinak též popřáli a dali dárek a sedli si k oslavě.
Harry měl obrovskou radost. Na své třetí narozeniny měl jen trápení. Teta Petunie ho donutila celý den uklízet a zasyčela na něj, že je zrůda a nikdy nedostane to co Dudley. Pouze dostal otřískané vojáčky a rytíře.
~
Harry se seznámil s tím baculatým chlapcem a ženou. Ta se mu představila jako Augusta Longbottomová.
,,Já jsem Neville a jsou mi čtyři roky,"řekl chlapec. ,,Žiju s babičkou, protože rodiče byli zmučeni zlými čaroději. Měl jsem narozeniny včera."
,,Tak máme skoro stejně,"usmál se Harry. ,,Haiwew to je neuvěřitelné,"řekla Ginny a objala ho. ,,Máš už i k Ronovi a dvojčata dalšího kamaráda. Teda máme."
Dozvěděl se i že Nevillova maminka byla jeho kmotra a kamarádka jeho maminka od prvního dne v Bradavicích.
Ginny ho pevně objala, když se rozplakal z Nevillova vyprávění.
Nevillovi rodiče byli na tom hůř než jeho. Ikdyž žili, tak ho vůbec nikdy nepoznali. Jeho babička Augusta byla sice přísná, ale milovala svého vnuka.
~
,,Vzpomínáš na vzpomínku Harryho třetích narozenin?",zeptal se Sirius.
,,Jo,"řekla Amélie. ,,Petunie řekla, že mu jsou tři roky, Vernon řekl, že není povinen mu dávat dárky z jeho těžce vydělaných peněz a ta odporná Marge řekla, že si večírek nezaslouží. Tak ta klisna se na něj nechutně podívala a řekla mu ať pracuje a dala mu jen otřískané rytíře a vojáčky, co Dudley nedávno rozbil,"když to říkala bylo jí jen zle.
,,Chtěl jsem je všechny zabít,"řekl Sirius. ,,Ani nevíš jak. Teď ale na ně nemysleme, ale buďme s Harrym šťastní."
,,Amélie, Siriusi!,"volala Molly.
,,Co se děje?",zeptala se Amélie. ,,Ginny se ptá, jestli tady může přestat,"odpověděla baculatá čarodějka. ,,Nevím, ale jestli se to hodí. Když jí nejsou ani tři."
,,Nemám problém,"řekla Amélie. ,,Řeknu Sebastianovi ať jí ustele a připraví postel u Susan."
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu