Druhý den Amélie šla s dětmi na veletrh, který pořádali v mudlovském Londýně. Remus řekl, že se podívá do různých obchodů se zvířaty, jestli tam nenajde Petera, tak že se k ním nepřipojí.
~
,,Harry! Susan!,"vítala je už Hannah, když dorazili autem na Abott manor.
Abottovi s Weasleyovými se k ní samozřejmě taky přidali.
Jeli Améliiným autem, aby tam nebyli nápadní před mudly.
,,Harry! Susan! Hannah!,"vítal ne stejně Ron, když dojeli pro Weasleyovy.
Auto bylo zvětšené, proto se tam všichni v pohodě vešli.
~
,,Je to paráda!,"jásal Harry, když jim Amélie zaplatila kolotoč.
Harry se Susan šli spolu s Ronem, Percym, Hannah a dvojčaty.
Ginny to Molly dovolila jen chvíli, protože byla ještě malá.
Emily Abottová zaplatila všem cukrovou vatu. Poté šli na střílení.
Susan vyhrála jednorožce, Hannah medvěda, dvojčata každý autíčko, Harry draka a Ron lvíčka. Koupili si pak zmrzlinu.
~
,,Půjdeme ještě tam mami?",zeptal se Harry. ,,Tam ne Harry,"namítla Amélie. ,,Je to nebezpečné, až budete starší. Půjdeme si koupit tady do bistra něco na oběd."
~
Bylo totiž po dvanácté a byl čas na oběd. Stůl byl pro všechny akorát.
Harry seděl vedle Rona a Percyho. Vedle Percyho každý z dvojčat vedle sebe. Amélie seděla naproti Harrymu a mezi ní Susan a Hannah.
Vedle Hannah seděli Dennis a Emily. Vedle Emily seděli Arthur a Molly a vedle Arthura Bill a Charlie.
Amélie si všimla krysy, kterou Percy krmil hranolkou.
Ron Harryho pobídl, ať si ho pohladí. Prašivka se kupodivu nechala.
,,Percy jak dlouho máš tu krysu?",zeptala se ho.
,,Dva a půl roku,"odpověděl zrzek. ,,Proč?"
,,To dává smysl,"řekla Amélie. ,,Je velká, tak to Peter může být."
Harry náhle vystrašeně vykřikl. ,,Co se děje Harry?",zeptala se Amélie.
,,Dursleyovi,"řekl. ,,Jsou tady,"a ukázal. Všichni se podívali, kde Harry ukazoval a opravdu ke stánku se zmrzlinou viděli Vernona a Petunií jak s Dudleym jdou ke stánku se zmrzlinou. S nimi byla svalnatá žena se psem a další chlapec.
,,To jsou ti Dursleyovi?",zeptal se Arthur. ,,Ti jak se k Harrymu špatně chovali?"
,,Ne, špatně,"řekla Amélie. ,,Přímo ho týrali!" ,,A tohle má být sestra Lily?",zeptala se Molly.
Amélie kývla.
~
,,Chci zmrzlinu a je tady plno!,"slyšeli křičet Dudleyho.
,,Maminka vám s Piersem koupí,"řekl Vernon. ,,My můžeme počkat s Piersem a tetou Marge, tihle lidé jen zdržují."
,,Teta Marge,"řekl Harry vystrašeně. ,,S Raťafákem."
Amélie pochopila, kdo je to. Když šla do Zobí ulice, aby jim dala podepsat papír, že se vzdávají veškerého nároku na Harryho dům byl téměř prázdný a byl tam jen Vernon. Těm jí to rád podepsal a řekl jí ,,Dobré odpuštění". Amélie mu před odchodem dala facku. Petunie, Dudley a Piers byli mezitím venku s jeho sestrou Marge.
Amélie pochopila, proč je z ní Harry vystrašený. Chovala se k němu stejně jak Dursleyovi nebo snad hůř. Z ní byl Harry totiž o to víc zděšený.
,,Tamhle je šílenec!,"všiml si Dudley náhle Harryho přítomnosti.
Všichni se k Harrymu ochranitelsky postavili a dospělí měli ruce na hůlkách v kapse.
,,Přestaň!,"křikl na něj Ron.
S Piersem si náhle všimli krysy v Percyho klíně. Než se Percy vzpamatoval Dudley jí uchopil a začeli s ní házet.
,,Dudley dej mi to!,"křikl Vernon.
Když krysu Dudley otci dal, tak s ní mrštil o zem.
,,CO SAKRA DĚLÁTE!,"křikl Percy a s Harrym, Ronem, Susan a Hannah se o krysu s Dudleym a Piersem přetahovali.
,,TO JE KRYSA MÉHO SYNA!,"křičel Arthur. ,,PRAŠIVKA NIC NEUDĚLALA!"
Vernon se jen smál a když už Bill, který s Charliem šel pomoct vyrvat krysu z ruky Dudleyho a Pierse už skoro měl krysa se náhle začela zvětšovat.
,,DRŽTE SE ODE MĚ DÁL VY SPRATCI!,"křikl mužík, který tam stál místo krysy a sám se kryse podobal.
Dudley a Piers vykřikli a utekli k Vernonovi. ,,Pettigrew!,"vykřikla v šoku Emily.
,,Harry jsi tak podobný otci,"usmál se Peter na Harryho.
,,Stufety!,"křikla Amélie. Pak přikázala Harrymu, Susan a Ronovi, kteří stáli nejblíž. ,,Jděte Harry k tetě Molly."
,,Mami ale...,"chtěl říct Harry. ,,Udělej, co říkám,"řekla mu přísně.
Harry šli tedy s Ronem a Susan k Molly, která je ochranitelsky objala. ,,Dva a půl roků v našem domě!,"křičela.
,,Praši zlý muž!,"křičela Ginny. ,,Zlý!,"křikli naráz dvojčata.
Bill a Charlie jen stáli jako solné sloupy. Víc stál v šoku Percy.
,,Promiň, že jsem to nevěděl jistě,"řekl Arthur Amélií. ,,Je možné, že tam u nás nechal něco temného?"
,,Není to tvoje vina Arthure,"řekla mu Amélie. ,,Musíme ale nechat váš dům prohledat, jestli tam s něčím nemanipuloval. Děti můžou zůstat u nás na Bones manoru. Je tam místa dost, už bude brzy večer a musíme to tam hned nechat obrátit naruby."
,,Určitě nechejte,"řekla Molly. ,,Arthur ale u toho bude a já s dětmi budu přes noc u vás."
,,Já ho nechával spát v posteli,"řekl v šoku Percy.
,,CHLAPČE!,"uslyšeli Vernona. ,,ZNIČIL SI DEN DUDLEYMU!"
Dennis šel naštvaně k muži a zeptal se:,,Vernon Dursley?"
,,Ano,"odpověděl Vernon arogantně. ,,Co?"
,,TOHLE!,"křikl Dennis a jednu mu vrazil. ,,JAK SE OPOVAŽUJEŠ ZAÚTOČIT NA MÉHO MANŽELA?!,"vřískala Petunie, která už přišla se zmrzlinou.
Molly k ní vykročila a křikla:,,JAK SI TO ZASLOUŽÍ! VY SE K SOBĚ VÁŽNĚ HODÍTE! KDO TADY NECHAL ZNEUŽÍVAT DÍTĚ TY KURVO?!"
,,Všechno jsme mu dali!,"vřískala hubená žena. ,,Bylo jasný, že bude jako moje šílená sestra! ,,Máme v rodině čarodějnici pořád od rodičů! A pak se nechali s tím šíleným Potterem vyhodit do povětří a ten šílenec nám zůstal na krku! Že Pottere?",obrátila se na Harryho.
Molly jí vrazila z druhé strany a křikla:,,UŽ TAK NIKDY O LILY, JAMESOVI A HARRYM NWMLUV! SAMA SI ŠÍLENEC, KDYŽ SI TÝRALA RODINU! NECHÁPU, JAK LILY A JEJÍ RODIČE MOHLI BÝT, KDY S TEBOU PŘÍBUZNÍ TY KURVO! ANI SYNA NEODNAUČÍŠ BÍT LIDI! TY JSI ZRŮDA! TY JSI OSTUDA RODINY!"
,,Můj bratr je dobrý člověk!,"křičela Marge. ,,Ten kluk byl jen zakrslý břemeno! Všechno je na matce! Pokud je něco v nepořádku s čubkou je i štěně spratek!"
Amélie jednu Marge vrazila a křikla chladně:,,TY SE DO TOHO NEPLEŤ! MLUV TAK O HARRYM A LILY A JÁ TĚ ZABIJU!",strčila jí hůlku pod krk a plivla do obličeje. ,,TY A TVŮJ BRATR JSTE VŽDYCKY SPRATCI!,"křikla ještě.
Pak se obrátila na Arthura:,,My s Dennisem vezmeme Pettigrewa na ministerstvo a Emily ještě sežene lečitele, protože má zraněnou hlavu, jak s ním Dursley praštil. Molly vezme děti autem k nám."
,,Nemá řidičák,"řekl Arthur. ,,Tak Emily půjde,"řekla Amélie. ,,Já pošlu patrona Remusovi, že ho máme a řeknu ať sežene léčitele tedy on."
,,Měli byste jít od nás pryč,"řekla pak chladně Dursleyovým. ,,Nejlíp domů. Uvidíme se u soudu."
~
Když Emily s Molly vedli děti k autu řekla Molly zděšeně:,,Byl celou dobu u nás doma, smrtijed kterého všichni považovali za mrtvého. Mohl klidně naše děti zabít přímo v posteli."
,,Mami a já ho u sebe nechával přímo v posteli spát,"řekl Percy stále zděšeně. ,,Však říkám,"řekla Molly. ,,Tebe především."
Na to pomáhala spolu s Emily a nejstaršími Billem a Charliem pomoct ostatním dětem do auta.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu