9. Kapitola

54 7 1
                                    

,,Harry, Susan dneska jdeme odpoledne k Weasleyovým,"řekla Amélie téhož dne.
,,Jsem rád maminko,"řekl Harry plný potěšení.
Amélie byla potěšená, že jí tak říká. Ikdyž nechtěla, aby zapomněl na svou maminku Lily.
     ~
Harry a Susan si spolu s Ronem a dvojčaty hráli famprfál. Bill a Charlie s nimi. Byli tam I Abottovi a tak hrála s nimi i Hannah. Percy ten jim dělal s Ginny rozhodčího.
,,Strýček Náměsíčník,"letěl Harry dolů a objal ho.
        ~
Když přišli i Brumbál a Minerva dala dětem Molly štrúdl, který upekla.
,,Albusi rád tě vidím,"řekl Remus. ,,I tebe Minervo."
,,Děda Albus a babička Mína se k nám přidali,"řekl Harry s úsměvem.
Brumbál vzal Remuse stranou a řekl s Amélií o Siriusovým nastávajícím soudu.
Remus je všechny zavolal do kuchyně a řekl Billovi s Charliem jako nejstarším ať zabavi děti.
Řekl mu, jak James, Sirius a Peter byli kvůli němu zvěromágové.
,,Nevím, proč mi to Sirius neřekl,"řekla Amélie rozčíleně.
,,Takže může být kdekoliv,"řekl Dennis Abott. ,,Mohl si najít nějakou rodinu, kde se skrývá anebo v obchodě se zvířaty."
,,Jestli je to nějaká velká, nemohla by to snad být Percyho Prašivka,"pravil vystrašeně Arthur.
,,Můžeme to pak prověřit,"řekl Remus. ,,Koukneme se napřed do nejbližších obchodu se zvířaty."
,,Jediné, co z Pettigrewa našli byl prst,"řekla Minerva.
,,Takže poznáme, že jí chybí prst,"řekla Amélie. ,,Prověříme si teda Percyho krysu později, napřed obejdeme obchody napřed ten na Příčné a pak vhodné v mudlovském Londýně."
Všichni se rozhodli, že tohle je nejlepší.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat