5. Kapitola

69 4 0
                                    

28.6. 1984:
Harry se měl dobře. Hodně vyrostl a se Susan se měl jako bratr.
Amélie se usmívala. Konečně měla oficiální opatrovnictví nad Harrym a pozvala si Brumbála, aby mu to narovinu řekla.
        ~
,,O co si mě žádala přijít Amélie?",objevil se Brumbál i se Snapem.
,,Přišla jsem ti říct, že sem kontrolu nad Harrym převzala já podle práva,"řekla mu Amélie. ,,Je v mé péči a ty mi ho nevezmeš. Všem si namluvil, že je v bezpečí a mezitím byl zneužívaný."
,,Obávám se, že musím trvat, aby se vrátil,"řekl ředitel.
,,NE!,"křikl hned Harry a Susan ho ochranitelsky objala.
,,Arogantní jako jeho otec,"řekl sarkasticky Snape.
,,Běž Harry nahoru,"řekla Amélie. ,,Ty Susan běž s ním. A ty Snape počkej na chodbě. Já všechno tady řediteli řeknu sama."
       ~
Když byli s Brumbálem v místnosti sami Amélie řekla:,,Harry se nikde zaprvé nevrátí. Jsem jeho už oficiální opatrovnice a nedovolim ti to. A zadruhé řekni mi, proč si ho tam nechal."
Brumbál jí řekl o proroctví a ochraně a začel se s Amélií už dohadovat.
Ta už ale na něj důrazně křikla:,,Myslíš, že by Lily chtěla, aby její dítě bylo týráno?!"
,,Amélie musíš pochopit...,"chtěl říct Brumbál.
,,NIC NEMUSÍM!,"křičela. ,,NESTOJÍ O NĚJ JAK JSEM TI TEĎ ŘÍKALA! ZNEUŽÍVALI HO! BYL SOTVA NAKRMENÝ, UŽ HO TAKY NUTILI PRACOVAT! A NADÁVALI MU DO ZRŮDY A FYZICKY TRESTALI! ZVLÁŠŤ TEN TLUSTÝ HLUPÁK NAZVANÝ MANŽEL TÉ KRÁVY!"
,,Amélie,"chtěl zase mluvit Brumbál.
,,LILY BY JISTĚ CHTĚLA, ABY BYL HARRY NEJEN V BEZPEČÍ, ALE CHTĚNÝ, OPEČOVÁVANÝ A MILOVANÝ! KONTROVALA JSEM HO CELÝ DEN JAK MĚ SIRIUS PROSIL A VIDĚLA A SLYŠELA JSEM TOHO DOST! A SPAL V PŘÍŠTĚNKU POD SCHODY CELOU DOBU, CO TAM BYL! UKÁŽU TI VZPOMÍNKU JAK ZE SVÝCH OČÍ TAK Z HARRYHO!"
Vstala a šla do herny.
       ~
,,Harry, klid,"uklidňovala ho Susan. Harry pevně k sobě tiskl k sobě plyšového lva.
,,Harry mysli na ten celý den než jsem tě vzala od tety a strýce,"řekla Amélie Harrymu. ,,Zavřít oči a mysli na to."
Harry tak udělal a Amélie přiložila lahvičku k jeho spánku a vzala vzpomínku.
         ~
Vratila se k Brumbálovi a táhla ho do pracovny a vzala od sebe.
Když se na to ředitel podíval a došlo mu, co způsobil.
Bylo mu špatně z toho, co viděl.
Když přistáli zpět v pracovně Amélie řekla:,,Nezkoušej Harryho vrátit tam. Viděl si to teď a já nedovolím, aby se do toho vrátil."
,,Nebudu Amélie,"řekl jí Brumbál a celý zděšený. ,,Omlouvám se, byl jsem slepý."
,,Vidíš,"řekla Amélie sarkasticky. ,,Všichni Lilyini blízcí věděli, jaká její sestra byla a ty si dělal, že všechno víš. Omluv se spíš Harrymu."
        ~
,,Susie pojď,"volal Harry na Susan. ,,Chci říct, že se tam nechci vrátit."
Když běžel z herny dolů trefil na Snapa. ,,Jsi vážně jako tvůj otec líný a arogantní,"řekl mu černovlasý muž. ,,Brzy budeš vrácen Dursleyovým."
,,Ne!,"křičel Harry. ,,Teta Amy to nedovolí! A můj tatínek nebyl arogantní! Byl dobrý!"
,,Ne, byl zmetek!,"křičel Snape. ,,A ty jsi stejný! Kvůli tobě umřela tvá matka!"
,,To není pravda!,"plakal Harry. ,,Teta Amy říkala, že mě milovali! Lžete mi!"
Snape se ho chystal udeřit, ale Susan křikla:,,Nech Harryho být!"
Její a Harryho magie Snape odsrčila k porcelánové vitrině a ta se rozbila.
,,Co se tady děje?",křičela Amélie, když přiběhla s Brumbálem v patách.
,,Řekl mi, že kvůli mě umřela moje maminka,"plakal Harry. ,,A že byl tatínek špatný a že budu vrácen na to špatné místo." ,,Nebudeš dítě,"řekla mu Amélie a konejšivě ho objala. ,,Běž vklidu se Susan zpátky nahoru do herny a já si se Snapem promluvím."
       ~
Hůlkou spravila vitrínu s obrazy a hrubě Snapa zvedla.
,,Co si jako myslíš?!,"zeptala se ho.
,,Nevidíš, že je arogantní jako jeho otec?",zeptal Snape jen tak.
,,TEN CHLAPEC BYL DVA A PŮL ROKU NENÁVIDĚN A ZNEUŽÍVÁN, PROTO SE TAM NEVRÁTÍ!,"křičela Amélie. ,,ON NENÍ JAMES! NEVÍŠ, CO TO BYLO! KDYŽ VĚTŠINA LIDÍ SLAVILA PÁD VOLDEMORTA ON BYL PONECHÁN NA PRAHU MUDLŮ NENÁVIDĚJÍCÍCH MAGIÍ!"
,,Brumbál mi říkal, že je v bezpečí a nevyslovuj jméno temného pána,"řekl jí Snape.
,,MŮŽU SI VYSLOVOVAT, CO CHCI!,"křičela Amélie. ,,A POKUD CHCEŠ ZASE MLUVIT O JAMESOVI, TAK NAROZDÍL OD TEBE SE NEPŘIDAL K ČARODĚJI, KTERÝ SE SVÝMI POMOCNÍKY ZABIL MOU RODINU A TAKY JAMESE S LILY! V SEDMÉM ROČNÍKU SI JAMES ZMĚNIL A PŘESTAL TÝRAT LIDI! LILY SI TĚ VÁŽILA NEŽ SI ZAČEL SE STÝKAT S KAMARÁDIČKY SMRTIJEDY A NEŽ SI JÍ URAZIL DO MUDLOVSKÉ ŠMEJDKY!"
,,Kvůli němu mě nechala!,"štěkl Snape.
,,NE KVŮLI JAMESOVI, ALE MOHL SIS ZA TO SÁM!,"křičela dál Amélie. ,,JAMES BY SE TI MOŽNÁ OMLUVIL, KDYBY SES NEPŘIDAL K VOLDEMORTOVI! MOŽNÁ SI BYL POTOM ŠPION, ALE PŘIDAL SES K NĚMU DOBROVOLNĚ A SÁM SI MU ŘEKL O TÉ VĚŠTBĚ, O KTERÉ MI TEĎ BRUMBÁL ŘEKL! A HARRY V BEZPEČÍ NEBYL, JE TEĎ A TADY! BYL NAPROSTO OCHOTEN JÍT S ŽENOU, KTEROU SI SOTVA TAK PAMATOVAL! ON NENÍ JAMES! VYROSTL TAM V NEPŘÍJEMNÝCH A DRSNÝCH PODMÍNKÁCH CELÝCH DVA A PŮL ROKŮ A TY HO JEŠTĚ BUDEŠ VINIT Z LILYINY SMRTI, KDYŽ MÁŠ NA NI SÁM PODÍL, ŽE SI MU O TÉ VĚŠTBĚ ŘEKL!"
,,Dobře,"pravil Snape neochotně. ,,Ale i tvůj přítel je zradil!"
,,NEZRADIL!,"křičela Amélie. ,,ON BY TO NAROZDÍL OD TEBE NIKDY NEUDĚLAL! BRZY BUDE MÍT SOUD A BUDE JISTĚ VOLNÝ! VZEPŘEL SE SVOJÍ VLASTNÍ MATCE, KDYŽ PO NĚM CHTĚLA, ABY SE K NÈMU PŘIDAL A UTEKL KVŮLI NÍ Z DOMU! A ZASE JSME DOMA! NEPŘIDAL SE K NĚMU, KDYŽ NA NĚJ MATKA TLAČILA, ALE TY SES K NĚMU PŘIDAL ÚPLNĚ DOBROVOLNĚ A SÁM SI ZÁROVEŇ S PETTIGREWEM LILY ZRADIL! ZRADIL SI JÍ OD CHVÍLE, KDY SI JÍ NAZÝVAL TOU OBLÍBENOU URÁŽKOU!"
,,Nechtěl jsem to,"řekl Snape při té vzpomínce.
,,LILY ŘÍKALA, ŽE SI ŘÍKAL TOU URÁŽKOU VŠEM STEJNÉHO PŮVODU, TO BYL JEDEN Z DŮVODU KONCE VAŠEHO PŘÁTELSTVÍ!,křičela Amélie. ,,Radím ti drž se od Harryho dál nebo tě vykuchám zaživa a teď zmiz z mého domu!"
Snape rychle běžel k letaxu, protože Amélie celou dobu na něj mířila hůlkou.
,,A ty jdi taky Brumbále, všechno si viděl i slyšel,"řekla pak řediteli. ,,A pamatuj si, musel bys mě zabít, kdyby ses pokusil Harryho vrátit do toho pekla."
,,Nebudu,"řekl tiše Brumbál. ,,Kdybych tohle Amélie věděl, tak bych ho odtamtud odvedl. Měl jsem ho jít zkontrolovat. Nevím, proč to tam Arabella nesledovala líp."
Amélie mu od jeho pohledu, nakonec uvěřila. Šla pak za Harrym a Susan a řekla:,,Neboj Harry, nikde se nevrátíš."
,,Nedaly bysme tě,"řekla Susan. Amélie oba pevně objala a pak řekla:,,Pojďme se podívat, jestli má Sebastian tu bábovku. Brzy přijdou Abottovi s Hannah a Remus.
Harry se Susan rychle cupitali. Na Hannah se těšili.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat