1.9. 1984:
Dnes měli jít Harry a Susan poprvé do mudlovské školy. Susan se těšila, ale Harry byl opak.
,,Nechci jít mami,"řekl Amélií.
,,Věděla jsem, že budeš druhy táta,"řekla Amélie. ,,Bude to tam prima, naučíš se plno nových věcí a budeš chytřejší ještě před Bradavicemi. A možná si najdete se Susan, Ronem, Nevillem, Hannah a taky Daphne nové přátele."
Ano i Roxanne Greengrassová tam dávala Daphne.
Harry teda se šel za Susan nasnídat a nasedli s rodiči do auta a jeli.
~
A opravdu to ve škole bylo fajn. Seznámili se s Hermionou Grangerovou.
Když byla přestávka Harry se zeptal:,,Nejsi ty dcera od té doktorky jak jsem u ní byl?"
,,Oba rodiče jsou zubaři,"řekla hnědovláska. ,,Mama o tobě mluvila jak si byl nakonec statečný a zvládl to. Neboj, ona to zažívá často. Není to nic proti tobě."
,,Tak to můžeš patřit k nám,"řekl Ron s potěšením.
,,Přesně,"řekla Hannah. ,,Každý blízký člověka který byl na našeho kamaráda hodný nd i náš kamarád."
,,Souhlasím,"řekl Harry.
,,Právě tvoje maminka byla na mého bratra hrozně hodná,"řekla Susan. ,,Dost ho její přístup uklidnil."
~
Odpoledne ale bylo trochu horší. Harry netrpělivě čekal na Amélií, když už Molly, Emily, Augusta a Ema tam byli. Jen Amélie ještě ne.
,,Harry ona tady jistě bude brzy,"uklidňovala ho Daphne se Susan. ,,Moje tady taky ještě není."
Harry ale plakal, že ho musela Molly obejmout.
,,Chce mě dát na to špatné místo,"plakal Harry. ,,I se Susie. S tatínkem nás nechtějí."
,,Je jistě v zácpě,"uklidňovala ho Hermiona. ,,Nikdy by tě zpátky nedala. Tvoje teta a strýc jsou ve vězení."
,,Hermiona má pravdu,"řekla Ema. ,,Nikdy by nás tam nedali,"přidala se Susan. ,,Nemusíš mít strach. Jsou pryč,"uklidňoval ho i Ron. ,,A tvůj bratranec je úplně na druhém konci tohoto okolí,"přidala se Emily. ,,A Sirius tě též miluje. Maminka říkala, že říkal, že té chyby lituje,"řekla Hannah.
,,Přesně maminku máte někde v zácpě,"řekla učitelka.
,,Promiňte,"přiběhla Roxanne. ,,Mám vzít kromě své Daphne i Harryho a Susan."
,,Ano jste na seznamu, že vám je taky můžu dát tak v pořádku,"řekla učitelka.
~
Roxanne odvedla Harryho a Susan na Bones manor a Harry řekl:,,Bál jsem se, že nás nechcete."
,,Štěně neboj,"uklidňoval ho Sirius. ,,My jsme kvůli jedné kontrole k Luciusovi Malfoyovi z podezření, že u sebe ukrývá jeden Temný předmět. Něco jako si měl ty v sobě."
,,A měl,"řekla Amélie. ,,Chtěli jsme ho sebrat, jak se před těmi dva a půl roky vyhnul Azkabanu, ale bojoval s námi a Sirius ho v sebeobraně zabil. Tak strýc Náměsíčník musel pomáhat Siriusově sestřenici Narcisse a my mu museli pomoct i s jejím synem Dracem. Tak jsem řekli Roxanne ať vás vezme."
Harry si pamatoval, že ho uzdravovali, když ho Amélie vzala poprvé ke Gringottovým a při rituálu uzdravení z něj dostali kousek duše Voldemorta
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
Fiksi PenggemarCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu