15. Kapitola

56 6 3
                                    

15.7. 1984:
Dnes byl velký den Siriuse a Amélie. Krátce po Siriusově propuštění z Azkabanu zařídili svojí svatbu.
Měli jí v kostele nedaleko Bones manoru. ,,Hairry!,"volala Ginny v zelených šatech, když s rodinou vystoupila letaxovou sítí a běžela ho obejmout.
Harry jí pevně objal a řekl:,,Jsme připraveni až Susan bude Susan Bonesová-Blacková a já Harry Potter-Bones-Black."
V zahradě všude udělali výzdobu. K Sebastianovýmu občerstvení přinesla Molly i plno zákusků, které sama upekla.
Chvilku po Weasleyových dorazili i Abottovi a Hannah se běžela se všemi přivítat.
Molly a Emily pak šli pomáhat Amélie se převléknout do svatebních šatů a Remus, který dorazil s Abottovými spolu s Dennisem a Arthurem šli zabavit Siriuse.
,,Kdo Amélie zastoupí otce?",zeptal se Bill. ,,Já se o to postarám,"přišel na zahradu Brumbál, který dorazil s Minervou na zahradu.
Přemístili se na místo též letaxovou sítí.
        ~
,,Roxane!,"vykřikla Amélie v šoku, když uviděla přicházet Roxanne Greengrassovou. ,,Nenechala bych si vůbec vaší svatbu ujít. Daphne a Astorie též prosily. Sirius, hlavně že jsi volný, bylo jasný, že by Lily a Jamese nezradil."
,,Horší bylo, že byl mezitím Harry předán těm příšerným Dursleyům,"řekla Amélie znechuceně. ,,Štěstí bylo, že mě Sirius prosil ať ho zkontroluji, když jsem si po dva a půl letech troufla za ním jít do Azkabanu. Dal ho tam Brumbál a ani ho nezkontroloval. Trvalo mi dlouho než jsem mu to odpustila. Ale té příšerné harpií Petunií, které říkají Lilyina sestra a celé té rodině nikdy neodpustím jak se k Harrymu chovali. Ani Sirius ne."
,,Nikdy tam neměl být,"řekla Roxanne. ,,Měl být s Alici Longbottomovou na Longbottom manoru, s námi s Cyrusem na Greengrass manoru, Weasleyových nebo Tonksových. Je jasný, že s Remusem samotným vlkodlakem být nemohl, tak Remus se měl s kýmkoliv z nás dělit."
,,Ale dost řeči o těch příšerách,"řekla Amélie. ,,Dnes je můj a Siriusův den."
,,Přesně,"řekla Roxanne. Poté dorazila i Andromeda Tonksová.
Ta byla jediná Siriusova biologická rodina, která přišla spolu s manželem Tedem a dcerou Nymfadorou.
        ~
Obřad byl krásný. Amélie teď byla oficiálně Amélie Bonesové-Blacková.
Harry a Susan byli jako družička a mládenec. Ginny byla jako druhá družička. Velmi Amélií prosila až nevěsta souhlasila.
Hostinu měli na Bones manoru a pak se přemistili přenášedly do Doupěte, kde jim Molly s Arthurem připravili pohoštění a dezerty se svatebním dortem.
Předtím než Amélie a Sirius krájeli dort, tak každý dospělý včetně Remuse, Minervy, Amdromedy, Molly a Brumbála měli k novomanželům proslov.

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat