7.7. 1984:
Konečně nastal den soudu s Dursleyovými. Harry se pevně držel Amélie za ruku a třásl se.
,,Jsme tady s tebou stěně,"řekl Sirius. ,,Celou dobu tady budeme dítě,"řekla Amélie. Susan ho držela za rameno a snažila se ho též uklidnit.
,,Problémy mají ty příšery a ne ty zlatíčko,"uklidňovala ho Molly.
,,Přesně, ty buď naprosto vklidu Harry,"řekl Severus. ,,Jak říká Sirius a Amélie nikam nejdeme, jsme tady."
Harry byl o to víc v neklidu, když uviděl sedět na druhé straně soudní síně Marge Dursleyovou s Dudleym. Sestra jeho strýce ho probodla pohledem.
Harry se krčil u Amélie a ta mu řekla:,,Klid ani se k tobě nepřiblíží."
Molly tlustou ženu probodla pohledem a řekla Harrymu:,,Jestli se o to bude snažit urvu jí hlavu."
~
Poté přivedli Vernona a Petunií a začel proces.
Brumbál Siriusovi a Amélií pomohl najít soudkyni, která byla moták, aby věděla, že jde o kouzelnické dítě.
,,Amélie Bonesová prosím na svědeckou tribunu,"řekla.
Amélie předstoupila a soudkyně se zeptala:,,Co víte o Harryho životě s Vernonem a Petunií Dursleyovými?"
,,Kontrolovala jsem ho celý den,"řekla. ,,Byl v hrozném stavu, když už jsem viděla, že jde do tuhého, tak jsem už zasáhla. Dursley ho vtáhl do domu, když skoro celý den pracoval u záhonu, chytil pod krkem a chtěl udeřit. Tak jsem zasáhla, vzala jsem ho a šli jsme ke mně domů."
Vyjmenovala všechno a pak Harry šel na tribunu.
,,Vklidu všechno řekni, jsme tady,"uklidňovala ho Amélie.
Harry předstoupil a soudkyně se ho zeptala:,,Kdy jsi byl Harry předán Dursleyovým?"
,,Vím, že to byl když mi byl rok,"odpověděl. ,,Kdo ti z nich hlavně ubližovat?"
,,Vernon,"řekl Harry a propukl slzami. ,,Nejvíc bití a nadávek jak na mě, tak mé rodiče bylo od něj."
,,Můžeš ještě odpovídat?",zeptala se ho soudkyně vlídně.
Harry kývl a ona se ho zeptala:,,Co všechno hlavně od tvého strýce bylo?"
,,Chtěl, abych dělal veškeré domácí práce,"pravil Harry. ,,Za nezdaření to byl úder nebo výprask. To buď pěstmi nebo opaskem. Všechno mu pak Petunie řekla. Nejhorší trest vždycky byl, že mě třeba přivázal k zábradlí a mlátil dokud mu síly stačily. A pak mě na týden strčil do přístěnku pod schody."
,,Které první zranění si pamatuješ?",ptala se dál soudkyně.
,,Rané dětství si úplně nepamatuji, byl to křik, rány, plivání do obličeje a pak zranění od Petunie,"řekl černovlásek. ,,Zeptal jsem se jí, jestli je moje máma a ona řekla, že nikdy nebude matkou zrůdy a trefila mě pánvi a já utekl do svého příštěnku."
,,Říkáš příštěnek pod schody?",zeptal se Harryho právník Dursleyových. ,,A úder pánví, když ti bylo dva roky? Vždyť to bys dopadl hůř?"
Harry řekl:,,Je to pravda."
Vernon se na něj ušklíbl, Dudley zase brečel, když ho Marge utěšovala a Petunie též syna utěšovala
,,Ale pudoris domu tvých příbuzných má čtyři pokoje,"namítl právník obhajoby.
,,Sice ano, ale jeden měli Vernon a Petunie, druhý měl Dudley, třetí byla Dudleyho druhá ložnice a čtvrtý byl pro hosty, především Marge,"pravil Harry.
,,Je v pořádku Harry, když výjmenuji všechna tvá zranění?",zeptala se soudkyně.
,,Ano,"řekl Harry.
Soudkyně přečetla všechna zranění a Andromeda Tonksová právnička, kterou Amélie najala dala soudkyni všechny skeny od Harryho zranění.
Vernon vstal a začel řvát:,,Ty zrůdo! Všechno jsme ti dali a teď tady šíříš takové lži!"
Molly Weasleyová vstala spolu s Amélií z místa spolu se Siriusem a Molly a Sirius vběhli Vernonovi do cesty a Amélie Harryho, který se zhroutil. Remus, Arthur a Severus též vstali a pomáhali Molly a Siriusovi držet Vernona.
,,JAK SE OPOVAŽUJEŠ TEĎ NA TOHO CHLAPCE ÚTOČIT?!,"křičela Molly. ,,JAK SE OPOVAŽUJEŠ NAZÝVAT HO ZRŮDOU?! JAMES POTTER BYL LEPŠÍ CHLAP NEŽ TY!"
,,PŘESNĚ!,"křikl Sirius. ,,VŠICHNI TEĎ TADY VIDÍ, CO SI ZAČ!"
,,Je to i o tobě Tunny,"ušklíbl se Severus na Petunií.
,,Ty!,"křikla Petunie, protože až teď si Severuse všimla.
,,Ano, já!,"řekl Severus. ,,Lily se ted z tebe i tvého manžela obrací v hrobě jako tvojí rodiče! Těším se až budeš hnít ve vězení!"
,,KLID!,"křikla soudkyně. ,,ODVEĎTE VERNONA DURSLEYHO VEN!,"křikla na justiční stráž, kterou svým tlačítkem přivolala. ,,A vy všichni se vraťte na místa,"řekla Siriusovi, Molly, Arthurovi, Remusovi a Severusovi.
Všimla si, že se Harry zhroutil, tak se zeptala obhájce a Andromedy.
Oba zavrtěli hlavou. Soudkyně řekla Amélií:,,Vemte ho teda ven. Ať je vklidu až se probudí, zavolám lékaře."
,,Není to potřeba,"namítla Amélie. ,,Jen omdlel,"a vynesla Harryho ven.
~
Andromeda mezitím ukázala všechny fotky k důkazům, kde byl přístěnek pod schody a všechno další.
Susan vypověděla též všechno o Harrym a jak na všechno chvíli u ní a tety reagoval.
,,Můj jistý bratr je dobrý muž,"řekla Marge, když jí soudkyně předvolala.
,,JAK SE OPOVAŽUJEŠ?!,"křikla Molly. ,,Paní soudkyně smím na tribunu něco říct, co můžete pokládat za důležité."
,,Jistě,"řekla soudkyně.
Molly přestoupila a řekla všechno, co se stalo, když vzali děti na veletrh a jak je potkali.
Severus pak vypověděl všechno o tom jak Petunií znal z dětství a viděl jí kvůli jejímu nadání urážet a jak věděl už, co je zač.
Soudkyně pak vynesla rozsudek:,,Vernon Dursley je vinen že spáchání trestného činu týrání dítěte a odsuzuje se k trestu odnětí svobody na dobu 10 pět nepodmíněně, Petunie Dursleyová je viná z trestného činu týrání dítěte a odsuzuje se k trestu odnětí svobody na dobu 7 let nepodmíněně..."
,,Prosím pusťte nás,"prosila Petunie. ,,Nemůžete nás zavřít, máme čtyřletého syna!"
,,Buď zticha Tuny nikdo tě nebude poslouchat!,"křikl na ni Sirius. ,,Přesně!,"křikl Severus.
,,Jejich syn Dudley Dursley se svěřuje do péče sestry Vernona Dursleyho Marjorie Dursleyové jako nejbližší příbuzné,"pokračovala soudkyně v rozsudku. ,,Všechno bude u nich jednou za dva měsíce kontrolováno orgánem sociálně právní ochrany dětí, pokud nebude všechno probíhat u nich jak má, bude jejich syn svěřen do péče státu neboli ústavu. Soud skončil, můžete odejít,"a odešla.
,,Prosím!,"prosila Petunie.
,,Teď prosíš Tuny!"řekl jí Severus chladně. ,,Měla si na všechno myslet dřív. Odveďte jí,"řekl důstojníkovi, který hned udělal.
,,Nezapomenu vám to,"řekla Marge. ,,A tomu zakrslíkovi taky ne. Nikdo neměl dobrou vůli jako můj bratr."
Sirius jí dal facku a křikl:,,Tvůj bratr je parchant! Důkazy se prokázaly, tak drž hubu ty špinavá stará krávo! Mluv tak o Harrym a já tě zabiju! Ty si všechno věděla, jak to s Harrym je a nezasáhla si! Věřila si jeho lžím a nepřemýšlela si vlastní hlavou! Teď nás nech být a starej se radši o svého synovce ať ti ho nevezmou!",křikl na ni chladně. ,,Pojď Susan,"řekl Améliíné neteři a vzal jí za ruku.
Všichni ostatní ho nasledovali a šli za Harrym a Amélií.
,,Probral se před chvílí,"řekla Amélie. ,,Všechno je už v pořádku stěně,"uklidňoval ho Sirius.
,,Už ti neublíží,"řekla Molly. ,,Teď pojďte než sem přileze ta prase ženská sestra toho kreténa a já jí prokleju."
Amélie a Sirius kyvli. Sirius řekl Harrymu a Amélií jak to dopadlo s Dursleyovými.
Za úzkou uličkou budovy se přemistili do Doupěte, kde byli Abottovi s Hannah a hlídali Weasleyovým děti.
Než si šli zase s nimi Susan a Harry hrát Susan se zeptala Amélie:,,Teto můžu ti taky říkat maminko?"
,,Určitě,"usmála se Amélie a oba je s Harrym spolu se Siriusem objala.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu