5.7. 1984:
Uplynuly tři dny, kdy byl Sirius opět volný. S Harrym a Susan se měli dobře. Když k ním jednoho dne přišel Severus tak Sirius se zeptal:,,Co tady děláš Srabusi?"
,,Nech ho Siriusi,"zadržela ho Amélie. ,,On přišel za Harrym."
,,Ublížíš mu a jsi mrtvý,"řekl rázně Sirius. ,,Nejen Amy ale i já za něj ručím."
,,Co myslíš Blacku?",zeptal se ho Snape, jak to nejslušněji šlo. ,,Nebyl si jen ty, kdo nehleděl správným směrem. Připadám si jako tvůj případ, který ho dal slepě Hagridovi. Nebyl jsem na toho chlapce při prvním setkání lepší než ty příšery. Byl jsem tak zaslepený nenávistí k Jamesovi a taky k tobě, že jsem si neuvědomil, kdo je skutečná svině. To že jsem věděl, jaká je Petunie. A to jsem si neuvědomil, že ona to je. Už jako malý kluk jsem viděl, jak Lily uráží do zrůdy. Byl jsem to já, kdo jako první svojí nejlepší kamarádku utěšoval."
Sirius by po něm nejraději skočil, když přiznal, že byl k jeho kmotřenci při prvním setkání ošklivý.
,,Vím, že je chcete dát k soudu,"řekl černovlasý muž.
,,Ano,"řekla hned a jasně Amélie.
,,Dovolte mi prosím, abych tam byl taky,"prosil. ,,Jako svědek byl bych užitečný, když jsem věděl jaká je Petunie a taky kvůli podpoře Harryho."
,,Je to dobrý nápad,"řekla Amélie. ,,Z obou důvodu."
,,Když Amy souhlasí a když budeš užitečný, tak jo,"souhlasil taky Sirius.
Snape se pak vydal za Harrym a Susan do herny. Oba výskli radostí:,,Strýčku Seve!" Ten je oba objal.
~
Odpoledne šli Sirius s Amélie, Remusem a Severusem k Weasleyovým.
Harry a Susan si venku s Ronem, dvojčaty, Billem a Charliem hráli famprfál a Percy s Ginny jakovždy byli rozhodčí.
,,Musíme opatřit skeny všech Harryho zranění od nich,"řekla Amélie. ,,Jako důkaz. Promluvim s léčitelkou ať nám to předá a všechno sepíše. Když jsem tam jinak u těch příšer byla, abych zrušila jejich opatrovnictví o Harrym, tak jsem si ten příštěnek pod schody včetně té matrace tajně nafotila. Hlavně musí Harry ukázat všechny vzpomínky z tama a musíme též udělat do toho mudlovského fotoaparátu všechno jako důkazy."
,,Takže nejlepší bude soud mudlů?",zeptal se Sirius.
,,Bude, když jsou mudlové, ať si tam nás kouzelnický svět nezmiňuje,"řekla Amélie. ,,Taky si to myslím,"řekla Molly. ,,Ale můžeme tam s Arthurem být, jak jsem se ptala? Pořád to platí, že můžeme?"
,,Samozřejmě, že platí a můžete u toho být,"řekla Amélie. ,,I Severus se ptal a taky může. I jako svědek může být užitečný, protože věděl jaká Petunie ta kráva je."
Arthur s Molly hned souhlasili.
Jinak soud Petera byl včera. Sirius se účastnil jako samozřejmě hlavní svědek. S ním byli i Amélie, Abottovi a Weasleyovi.
Amélie, Abottovi a Weasleyovi samozřejmě jako ti, kteří ho viděli po dva a půl letech živého.
Peter prosil, naříkal a brečel. Ale nikdo ho neposlouchal, všechno dávalo smysl jak to na Siriuse nafingoval a zradil Potterovy.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanficCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu