O den později čtyřčlenná rodina vyrazila na líbánky Siriuse a Amélie směrem na Hawai. Měli mít cestu po mudlovsku, takže Amélie dětem řekla:,,Hlavně držte své emoce, abyste nepoužili náhodnou magií."
Susan kývla a Harry též. Amélie a Sirius se trochu báli o Harryho.
Sice se to s ním už zlepšilo, všechny ty škody které na něm Vernon a Petunie zanechali, ale věděli, že může mít ještě Harry v sobě plno náhodné magie, protože vždycky když byl potrestán za náhodnou magií byl tím víc nešťastný. Zkrátka bylo jim vždy jasné, že čím víc je kouzelné dítě nešťastné tím víc má v sobě náhodné magie.
První je čekal let do San Francisca a ze San Francisca už na Hawai.
~
,,Máte všechno, co potřebujeme?",zeptala se Amélie.
,,Jo,"řekly obě děti naráz. Čtyřčlenná rodina vyšla před Bones manor a nasedli do auta. Nechtěli se na letiště přemísťovat, protože jim bylo jasný, že mudlů bude všude plno. Amélie nechtěla, aby je sledovali jako na tom veletrhu, když se stal ten incident s Dursleyovými a Červíčkem. Pamatovala si, jak Sirius nevěděl, jak reagovat.
~
Flashback:
Amélie a Sirius den po Siriusově propuštění a zatčení Petera z Azkabanu vzali děti k Weasleyovým, protože je Molly s Arthurem pozvali. Byli překvapení, když zjistili, že jsou tam Remus a Abottovi taky.
Mezitím co Bill a Charlie šli pomoct s něčím panu Láskorádovi, Harry, Susan, Ron, Hannah, Ginny, dvojčata a Percy si v obývacím pokoji hrají na skluzavkách a žebříkách Sirius a Amélie se posadili s ostatními do kuchyně.
,,Fakt se omlouvám,"řekla Molly. ,,Nemůžu uvěřit, že jsme v našem domě ukrývali smetijeda. A do toho ještě toho, který zradil Harryho rodiče."
,,Molly, neomlouvej se,"řekl jí hned Sirius. ,,Jediný na koho jsem naštvaný jsou Pettigrew, Skrk a Dursleyovi. Nevěděla si, kdo ta krysa je."
Když Sirius a Amélie řekli, že chtějí dát Dursleyovi k soudu Molly řekla:,,To dejte. Nic jiného si nezaslouží. Ta kráva Petunie Dursleyová dětinsky žárlila na Lily a zašla fakt daleko a ještě tomu nebohému chlapci řekla ubožák. Oba s Arthurem dosvědčíme, co se stalo na tom veletrhu."
,,Co se stalo na veletrhu?",zeptal se Sirius.
,,No, my jsme se rozhodli vzít děti ven do dětského mudlovského centra a když jsme obědvali Harry se vyděsil, zeptali jsme se ho, co se děje a on řekl, že vidí Dursleyovy. Byli vážně hrozní teda víc než hrozní. Starý Dursley vzal od toho kluka, který vzal Percymu tu krysu a hodil s ní o zem. Děti se s ním a tím jeho kamarádem o ní přetahovali až se proměnil v člověka a zařval na mladého Dursleyho a toho kamaráda,,Držte se ode mě dál vy spratci". Chtěl pak mluvit na Harryho, ale Amélie ho omračila a s Dennisem a Arthurem ho šli vzít na ministerstvo a my s Emily jsme vzali děti na Bones manor."
Sirius nevěděl, jestli má Pettigrewa litovat nebo dát nechtěně Dursleyovým dík. Nechtěl ale chovat vůči bývalému kamarádovi zášť. Samozřejmě mu ale nechtěl odpustit.
Konec flashbacku
~
Letadlo jim mělo letět o půl druhé, tak Amélie řekla Siriusovi ať se jde podívat na vhodnou kavárnu.
Sirius šel do jedné nejbližší. Nebyla vůbec špatná.
Když si ale prohlížel jídelní lístek uslyšel hlas:,,Teto chci sušenky!"
Podíval se a neviděl ve frontě nikoho jiného než Dudleyho Dursleyho a jeho tetu Marge.
,,Dudlánku teď ne!,"řekla mu na to Marge rázně. ,,Před obědem se sušenky nejí."
,,Ale já chci!,"křičel Dudley.
Sirius byl celý v šoku, co pak následovalo. Marge Dudleymu dala facku a řekla rázně:,,Jestli v tom budeš pokračovat nebudou žádné sušenky po cestě. A jestli ještě dál tak ti na Malorce před spaním nepřečtu žádnou pohádku."
Sirius byl celý v šoku. Vyšel poté ven a viděl, že je tam ještě další.
Taky nebyla špatná. Ikdyž ta předtím byla nejblíž, nechtěl, aby tam kousek od nich seděla ta mroží žena. Věděl, že ani Amy by nechtěla, aby byla někde poblíž nich za to, co udělala Harrymu.
~
,,Amy,"oslovil svojí ženu, vzal jí na stranu od dětí a řekl:,,Našel jsem jednu dobrou. Je to kousek. Je tam sice ještě jedna, která je nejblíž, ale viděl jsem tam Marge Dursleyovou a Dudleyho."
,,Ach ne,"řekla Amélie. ,,Dobře si udělal, že zvolil jinou. Doufám, že s námi nepoletí do San Francisca. Nechci tu ženu nikde poblíž mého syna a dcery."
,,Neboj,"uklidňoval jí Sirius. ,,Slyšel jsem, že říkala Malorca."
,,Zaplať pánbůh,"oddechla si Amélie.
,,A ještě něco,"dodal. ,,Dudley vřískal, ze chce sušenky, ona řekla, že ne, ten kluk na ni pořád dorážel, tak mu dala facku a řekla, že pokud bude pokračovat, nedostane žádné sušenky po cestě a pokud bude i tak pokračovat, tak mu nepřečte žádné příběhy. Asi vzala ten rozsudek vážně, zvlášť když soudkyně řekla, že to u nich budou hlídat a pokud to u ní s tím klukem nebude probíhat jak má, skončí v sirotčinci."
Amélie řekla:,,Určitě. Je přece stejně zkažená jako její bratr, tak se vzchopila až teď když je s Petunií ve vězení a ona má za úkol starat se o jejich syna. Je to něco jako Lucius Malfoy. Byl věrný následovník Voldemorta, pak řekl, že byl pod impériem a teď ministerstvu věnuje tunu zlata."
,,No, nic,"řekl Sirius. ,,Jdeme si dát oběd, než nám to poletí. Harry, Susan pojďte."
Děti hned cupitali za nimi.
~
,,Co si dáte?",zeptala se Amy. ,,Hranolky,"řekl Harry.
,,Teď ne Harry,"řekla Amélie. ,,Ty si dáme na Hawai."
,,Tak palačinky,"řekl Harry. ,,Taky,"pravila Susan.
,,Čtyři krát palačinky,"řekl Sirius servírce poté co jim přinesla s Amy vodu a Susan a Harrymu jahodový džus.
Vyšlo jim to akorát, aby došli k letadlo a letěli směr San Francisco.
,,Vemte si žvýkačky,"řekla Amélie dětem. ,,Trochu to bude nepříjemné."
Harry a Susan kývli. Za pár hodin ale byli v San Franciscu.
~
Letadlo jim měla letět až o šesti, ale čekali dlouho.
,,Co se děje?",zeptala se Amélie zřízence. ,,Ale pilotovi se udělalo špatně, tak sháníme dalšího,"řekl zřízenec. ,,Ohlasíme to, jakmile někoho splašíme."
Amélie si povzdechla. Ona jen se Siriusem by to hned vydržela, ale s dětmi to bylo náročné. Řekla, že si mezitím v nejbližší kavárně dají něco k jídlu.
,,No Susan, ještě něco sněz,"pobízel Sirius Susan, aby snědla hranolky a utřel jí pusu od tatarky. ,,Tati chci spát,"řekla zrzka. ,,Měli jsme si dát večeři a něco jste nám měli přečíst a jít spát."
,,Slibuji, že to tak bude,"sliboval jí Sirius. Amélie tak stejně pobízela Harryho. Když jim ohlásili nového pilota, tak bylo jedenáct hodin.
Celou dobu seděli v átriu. Sirius svíral Susan a Amélie Harryho.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanfictionCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu