11.8. 1984:
Dnes byl den, kdy měla Ginny tři roky. Harry, Susan, Sirius a Amélie samozřejmě dostali pozvání mezi prvními.
,,Všechno je připraveno,"řekla Molly. Předtím řekla Percymu, aby dal Susaniny věci do pokoje k Ginny a Harryho věci k Ronovi.
,,Máte to na oplátku,"řekl Neville. Molly na Harryho prosbu napsala Augustě ať taky s Nevillem dorazí.
Harry, Susan, Hannah, Ron, Ginny, Fred, George a Percy ho pozvali, aby se k ním připojil do jejich oblíbeného pokoje plného prolézaček a skluzavek.
Taky se k ním připojila Lenka, která dorazila jako Ginnyna nejlepší kamarádka spolu se svým otcem.
Harry když se s ní seznámil se dozvěděl, že jeho maminka byla taky kamarádka jeho maminky a že byla jeho maminka Lenčina kmotra.
Byl celý v šoku, že jeho maminka měla dva kmotřence. A to Nevilla a Lenku.
~
,,Pojďte už vážení,"přišel do pokoje Bill.
Když vyšli z pokoje tak se ozval křik:,,PŘEKVAPENÍ!"
A to Bill, Charlie, Sirius, Amélie, Molly, Arthur, Remus, Albus, Minerva, Ted, Andromeda, Dora, Augusta, Lenčin otec Xeno, Emily a Denis.
Poté začeli Ginny přát. ,,Všechno nejlepší Ginny,"řekl jí Harry.
Podal jí přáníčko, kde bylo:,,Pro nejlepší kamarádku."
,,Hawyy!",vykřikla Ginny plná radostí.
Dovedl už to napsat zcela sám. Amélie a Sirius je už od začátku srpna začínali učit číst a psát. A obě děti to zvládli levou zadní. I o magií je začeli učit.
,,Myslíš, že je v pořádku dávat je na mudlovskou školu?",zeptal se Sirius. ,,Já a James jsme tam nechodili a jsme vzdělání kouzelníci."
,,A nevěděli jste do svých dvaceti let, co je to telefon,"řekla Amélie. ,,I Molly tam Rona dá, stejně Emily Hannah a Augusta Nevilla."
~
,,Těším se, až tady přijdeme zase,"řekl Harry večer Ronovi. ,,Jsem rád, že jsme to mohli Ginny oplatit."
,,To jsem taky rád,"pravil se smíchem Ron. ,,Pořád o tom básnila jak tady budeš. Bylo to vážně k nevydržení."
Harry vyprskl smíchy.
ČTEŠ
Pravá mateřská láska
FanficCo kdyby Amélie šla navštívit Siriuse do Azkabanu a na jeho přání zkontrolovala Harryho u Dursleyových? Ta to nakonec udělá a když zjistí, co se v domě děje vezme ho k sobě a své neteři Susan a osvobodi Siriuse z Azkabanu