2. Kapitola

61 7 0
                                    

Susan s Harrym si užívali na hřišti. Zrzka jen Harryho povzbuzovala.
Byli oba jen a jen šťastní. Susan Harryho povzbuzovala ať si užívá.
Na oběd si zašli do restaurace. ,,Co si dáte?",zeptala se Amélie.
,,Já smažák a hranolky,"řekla Susan. ,,Co ty Harry?",zeptala se Amélie.
Harry mlčel. Amélií to došlo a zeptala se:,,Tobě teta a strýc říkali, že si nesmíš vybírat?"
Harry kývl. Amélie řekla:,,Nejsi už s nimi, normálně si vyber."
,,Tak taky ten smažený sýr,"řekl černovlásek. Když se servírka zeptala, tak všichni řekli objednávku.
Amélie si dala stejný, co děti. Říkala si, že zítra vezme Harryho ke Svatému Mungovi, aby se na něj podívali léčitelé. Když ho totiž převlíkala do starého oblečení pí bratrovi, tak všude na něm byly šrámy.
       ~
Druhý den když si Harry a Susan hráli, tak Amélie řekla:,,Odpoledne musíme jít k léčiteli."
,,Léčitel je jako doktor?",zeptal se Harry. ,,Jo,"pravila Amélie. ,,Musíš na kontrolu, je mi jasný, že si nikdy u doktora nebyl."
,,Ne,"pravil černovlásek. ,,Pamatuji si, ale když šel Dudley tak křičel, brečel a kopal, že tam nechce. Jen jednou sem tam byl, když mi strýc zlomil ruku."
,,Je vidět, že tvůj bratranec je velmi rozmazlený,"pravila Amélie. ,,Na kontroly se chodit musí. I Susan to musí podstoupit."
      ~
Když byli v čekárně a děti si hráli, tak se Harry zeptal zrzavého chlapce, který tam byl:,,Můžeme si spolu hrát?"
,,Jo,"řekl zrzek.
,,Jsem jinak Ron Weasley,"pravil. ,,Já Harry Potter,"pravil černovlásek.
,,Susan Bonesová,"řekla Susan.
       ~
Když je Ron šel představit mámě ta řekla, když si jí Amélie všimla ať o Harrym nikomu neříká. Věděla, že ta žena je velice loajální k Brumbálovi.
Věděla, že kdyby se to dozvěděl pokusil by se ho poslat zpět k Dursleyovým a ta nechtěla. Chtěla zatím mlčet dokud se nestane Harryho oficiální opatrovnici.
,,Když je to tak budu mlčet,"řekla Molly, když jí Amélie řekla o Harryho předchozím životě. ,,Nejraději bych ale ty zvířata proklela jako ty." Bylo na ni vidět, že jei šťastná, že si Ron našel přátelé.
Hned po prohlídce chtěla zajít na ministerstvo na odbor péče o děti. Nebála se, protože věděla, že je vedoucí oddělení magického práva a že by tomu Brumbál nezabránil.
         ~
Léčitel udělal skeny. Co našel na Harrym byla dost naštvaná.
Samé jizvy od ran pěsti nebo opaskem, spáleniny a rány po otřesu mozku.
Všechno udržovala při životě jen Harryho magie. Kdyby byl mudla už by byl na kraji smrti hlavně z podvýživy, co na něm hlavně léčitel našel.
    ~
Když navštívili ministerstvo slíbili, že by to za týden mělo být oficiální.
Amélie dala Harrymu klobouk ať není nápadný.
Poté vzala Harryho a Susan na výlet do mudlovského Londýna. Předtím i koupila u madam Malkinové plno mudlovského i kouzelnického oblečení a boty, ať má i vlastní. O hračky se dělili se Susan. Jednoho svého medvídka mu dokonce nechala.
Harrymu dala před cestou klobouk, aby nebyl kvůli jízvě nápadný.
,,Náměsíčníku,"oslovil Harry muže, kterého potkali.
Amélie mu řekla o Siriusovi a Remusovi a ukázala fotky.
Dala mu i fotoalbum.
,,Náměsíčníku,"řekl Harry. Muž byl překvapený a byl v šoku. Šel hned k ním.

    

Pravá mateřská láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat