1

272 6 2
                                    


Toplantıdan çıktıktan sonra kendime gelmek için kahve almaya gelmiştim ama ayakta duracak halim bile yoktu.

Kahvemi aldıktan sonra dışarıya adım atar atmaz karşımda o'nu gördüm.

Ateş açar...

Nişanlım gözlerini dikmiş dikkatli bir şekilde bana bakıyordu.

Etrafa göz attığımda ileride arabasını görünce o tarafa doğru yürüdüm.

Yolcu koltuğuna yerleştiğimde o da binmişti yola çıktığımızda hiç konuşmadık.

Biz böyleydik birbirimizle çok muhatap olmazdık.

"Sana çıkmadan önce haber vermeni söyledim eylem!"ateşe cevap vermedim.

Radyoda çalan eğlenceli şarkı ortama asla uymuyordu ama ikimizde değiştirmek için bir harekete bulunmuyorduk.

Tüm ülkenin bizi sevgili olarak bilmesi ama bunun altında yatan gerçeklerin çok başka sebeplerden oluşması ironikti.

Saygın iş adımı olarak bilinen ateş açar aslında yer altının sahibi olan bir mafya lideriydi.
Tabi bunu o'na bulaşmayan insanların bilmesi imkansızdı ve maalesef babam ateşe bulaşmak gibi bir hata yapmıştı ben hatanın bedelini ödüyordum.

Evet babam şerefsizin tekiydi uyuşturucu ve silah ticareti yapmasını ateş in evimize baskın yapmasıyla öğrenmiştim.

Zaten o günden sonra da hiç bir şey eskisi gibi olmamıştı.

Ateşin babamı hapise artırmaması için her şeyi yapardım ve yaptım da.
Beni yanında istemişti.karısı olarak beni yanında istemişti.

Beni sevdiğini ilk görüşte aşık olduğunu söylüyordu ama ben buna tabii ki inanmıyordum.

Sözünden bir kere çıktığımda babamın belgelerini polise vermekle ve ailemi mahvetmekle tehdit ediyordu.

Bu oyuna daha ne kadar devam edeceğimizi bilmemekle beraber ondan nefret ediyordum ondan ve kurallarından.

Telefonuma gelen bildirimle sosyal medyaya girdim.

Kahvemden Bir yudum alarak haberlere bakmaya başladım yine haberlerim çıkmıştı tabiki haberlerimin çıkması normaldi.

Koskoca ateş açarın nişanlısı ve Ahmet mercier 'in kızı eylem mercier'dim.

Sosyetenin aranan yüzü nereye gitsem boy boy fotoğrafları çekilen bir kadındım ama bunun yanı sıra son bir yıldır popüler olmamın tek sebebi tahmin edersiniz ki ateş açardı..

@magazinmag:Eylem mercier biraz önce Kahveci den çıkarken magazine takılmış bu kızın çok egoist olduğunu duymuştum ve magazinin çektiği her fotoğraflarda bunun doğru olduğunu görebiliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@magazinmag:
Eylem mercier biraz önce Kahveci den çıkarken magazine takılmış bu kızın çok egoist olduğunu duymuştum ve magazinin çektiği her fotoğraflarda bunun doğru olduğunu görebiliyorum...

Twitter kullanıcısı: hiç sevmiyorum bu kızı.
Twitter kullanıcısı:banada çok egoist geliyor.
Twitter kullanıcısı: ateş bundan ne anlıyorsa.
Twitter kullanıcısı:tipe bak!.
Twitter kullanıcısı:seni seviyorum eylem @eylemmercier
Twitter kullanıcısı: Beyaz çok yakışmış yanlız ama olsun bu kızı sevmiyorum.

Yorumları daha fazla okuyamadım.

Camı biraz aralayarak dolan gözlerime hava gelmesini sağladım ateş benim en kötü kabusumdu ve ben her günümü onunla geçiriyordum.

Ailem için dayanmak zorundaydım.

Ben bunları düşünürken sesiz geçen yolculuktan sonra ateşin evinin önünde durmuştuk.

Bir şey söylemeden arabadan inip kapıya doğru yürümeye başladım.

Yardımcı elif abla kapıyı açtığında çantamı aldı.

"Hoş geldin kızım"dedi sıcak kanlılıkla.

Gülümsedim.

"Hoş bulduk elif abla, naber ".dedim üzerimdeki ceketi çıkarırken.

"İyi eylem kızım yemek yaptırmıştı ateş bey yer misin?".dedi.

"Aç değilim sevda abla ellerine sağlık "dediğim an dış kapı sertçe açıldı.

Ateş gelmişti.

Ondan önce gelen sigara ve odun karışımı kokusunu elif abla ile konuşurken almıştım.

"Sofrayı hazırlayın elif hanım eylem ile beraber yiyeceğiz "ateşin konuşmasıyla arkamı döndüm.

"Aç değilim diyorum aç değilim "dediğimde söylediklerimi takmadan
Bakışlarını üzerimde gezdirip merdivenlere doğru yürüdü.

Aptal adam.

Nefret ediyordum.

Bu muameleyi görmekten nefret ediyordum.

Telefonum çaldığını duyunca cebimden çıkartıp aramayı yanıtladım.

Aylin arıyordu en yakın arkadaşım.

"Eylem ne yapıyorsun bebeğim ".
Aylin'in sesini duyunca kaçan keyfim yerine gelmişti.

"Ateşle yemek yiyecektik aylin sen ne yapıyorsun?".dedim salona doğru yürürken.

"Akşamki davet için hazırlanıyorum
Unutmadın değil mi onun için aradım seni ".

Aklımdan çıkmıştı.

Merhaba arkadaşlar yeni kurgumu beğenirsiniz inşallah bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.



SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin