16

58 7 7
                                    

Ateş ile zor uğraşıyordum şimdi başıma bir de Eda çıktı.

Düşüne düşüne pikenin altına girip gözlerimi kapattım yavaş yavaş zihnim bulanıklaşıyordu bacaklarımdan geçen kollarla irkildim ateşti yine odasına taşıyacaktı..

"Haberleri sildir"dedim ama ne dediğimi enben bile anlamadım nefes'i saçlarımdaydı.

"Ne haberi bebeğim."dediğinde başım omuzunu bastırdım konuşamadım.

"Ne haber eylem."fısıltı şeklinde konuşuyordu hem konuşup hem yürüyordu.

"Haber."deyip yine sustum sanırım uyurken son düşündüğüm şey çıkan haberler olduğu için bilinçsizce söylüyordum.

Odanın kapısı açıldığında sırtım orta yumuşaklıktaki yatakla buluşmuştu saçlarım ve yüzümdeki ellerle kıpırdandım.

"Annen."dedim tekrardan alakasız şekilde.

"Ne olmuş."dedi Çok yakınımdayken.

"Gıcık."dediğimde gülüşünü duydum.

"Değil mi."dedim çocuk gibi.

Dudakları gözlerimin kenarında geziniyordu.

"Öyle."dedik kısık sesiyle ikna etmek ister gibi.

"Öyle."dedim ona arkamı dönerken uyumaya devam ettim.

"Aklımı oynatıyorum uyku arasında konuşuyorsun ya deliriyorum."bir şeyler diyordu ama duyamıyordum

çok geçmeden belime sarılıp beni kendine yaşlandığında bir elimi onun koluna atıp bu sefer uykuya teslim oldum.

Yüzümde hissettiğim ıslaklıkla uyanmaya çalıştım birisi yüzümü yalıyordu..

Hemen gözlerimi açıp etrafıma baktım yine ateşin odasındaydım bu adam beni her gün taşıyacak mıydı.

Sol ayağımın üzerindeki ağırlıkla bakışlarım oraya döndü.

Arizino...

Zeynep'in köpeği.

"Günaydın arizino bugün hiç halim yok"dedim kendi kendime.

"Zeynep mi geldi sen nasıl buraya geldin."kendi kendime konuşurken odaya Ateş girdi bakışları bendeyken yanıma doğru yürüyordu gözlerimi kaçırmadım aksine ben de onun gibi ona baktım.

"Günaydın kahvaltı için uyandırmaya geldim ama sen uyanmışsın annemler aşağıda babam ve Zeynep de var."hadi ama dün ali bey de gelsin derken ciddi değildim.

Başımı salladım.

Arizino kolumu yalayınca dikkatimi ona verdim başımı yastığa koyup gülerken arizino ya baktım arizino ateşe bakıyordu hiç kalkmak istemiyordum.

Ateş ayağa kalktığında hala ona bakıyordum telefonunu eline aldığını görünce bakmıştım. sanırım fotoğrafımızı çekiyordu.

"Ateş yapma."dedim boğuk sesimle yeni uyanmıştım ve tam ayılmış değildim.

"Çok güzelsin Yeni uyanmış halin gerçekten kalmış hali hepsi ile çok güzelsin."Ateş konuştukça Ateş basıyordu.

"Sabah sabah çok komiksin üzerimi değiştireceğim çıkar mısın Ateş."dediğimde dudakları kıvrıldı.

"Odadan çıkmamam için yalvardığın günlerde olacak."dedi ve hızlı bir şekilde odadan çıktı.

Banyoya geçip işlerimi hallettikten Sonra makyaj aynasının önüne oturdum pek bir şey yapmayacaktım sadece rimel ve gloss sürdüm.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin