7

86 7 0
                                    

Birkaç dakika sonra Ateş elinde ilk yardım malzemeleri ile geldiğinde bir şey demedim.

O bir şeyleri bulmaya çalışırken konuştum.

"Kızı kovdun mu?."dediğimde bana baktı.

Birkaç saniye gözlerime bakıp geri işine döndü.

"Sana diyorum Ateş kızı kovdun mu?."dediğimde yine bana baktı.

"Hayır kovmadım."başımdan aşağı yine sinir yüklenmişti.

Tam ağzımı açıp bağıracağım zaman yine konuştu.

"Sen zaten kovmuşsun bana gerek kalmadı çıkışı yapıldı."afalladım.

Niye böyle yapıyor ki şimdi o kadar bağırıp çağırdı şimdi de sen çıkartmışsın diyor demek ki sinirlendiği konu o kız değildi.

Bacağımda hissettiğim yanma ile elimi ateşin koluna atıp sıktım.

Diğer elimle bacağıma hava yaparken ateşin nefesini orada hissettim.

Elim havada kaldı Ateş yarayı sardığında ayağa kalktı.

"Sağ ol", dedim .

Dönüp bana baktı sadece bakıp odadan çıktı nefesimi rahat rahat verdim sonunda pantolonunun paçasını indirip odadan çıkacakken elinde tuttuğu telefonla sinirle bana bakan ateşi gördüm.

"Bana bikinili fotoğrafını attığını söylemem."bir elindeki telefona bir de bana bakıyordu.

Sanırım bu yaptığımdan sonra babamın belgelerini polise verirdi en önemli kuralını sinirlendiğim için bozmuştum.

"Ateş ben san..."

"Eylem tek bir kurala önem göster demedim mi!!."ayaklarım benden bağımsız bir iki adım geri gitti.

Telefonu sağ tarafındaki duvara attığında.Çığlık atıp elimle yüzümü kapattım.

"Lan ben ne yapayım şimdi ne oldu bugün sana ne oldu!."

"Ateş ne oluyor abi sakin ol delirdin mi "Salih benim kolumdan tutarak konuştu.

"Eylem iyi misin."dediğine gözümden bir damla yaş aktı.

"Abi biraz sakin ol gel bahçeye geçelim."Bora savaş'ın yanına doğru ilerlediğini görmüştüm.

"Bırak lan bırak delirtecek bugün beni bırak!."ateşi çok sinirlendirmiştim.

"Eylem bir hata ben de sadece bir hata hakkın kaldı bir tane daha hata yaparsan baban hapse girer ailenle rezil olur duydun mu?!"

"Ateş diyorum bağırma lan kıza."Salih'in hala kolumdan tutup beni savunmasına şaşırdım.

"Kesin lan sesinizi!."Ateş bana doğru yürüyünce ona baktım.

"Bir hata eylem bir hata."dediğinde konuşmak istedim ama daha fazla sinirlenmemesi için sustum.

"3 saniyen var o fotoğrafı sil."başım salladığımda yine bağırdı.

"Şimdi eylem!."telefonu açıp Instagram'a girdim gönderiyi hemen sildim.

"Sildin mi!."başımı salladım.

Seninle bir daha muhatap olur muyum ben Ateş.

Sert adımlar ile merdivenden indi.

Bense yatağıma girip ağlamaya başladım.

*********

Sabah gözlerim başımın ağrısıyla açtım tabii aşağıdan gelen sesler de vardı.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin