Bu sefer koklayarak öptüğünde kıkırdadım ama istemsizce çıkmıştı bu ses .
Ateş dudaklarını durdurup bana baktı.
"Gıdıklanıyorum yapma."dediğimde bir kere daha öptüğünde bu sefer sesli gülmüştüm.
Gözlerimi açtığımda ateşin koyulaşmış gözlerinin dudaklarıma baktığını gördüm.
Hemen gülümsememi kesip öksürdüm.
Ellerini belime atıp kendine bastırdı beni.
"Şu gülüşün için herkesi her şeyi yakmaya hazırım biliyor musun."
Nefesini saçlarımın arasında hissedince tuhaf oluyordum."Ateş yapma."dedim yap der gibi.
Dudaklarını son kez boynuma derince bastırıp öptüğünde yine gülmüştüm bu adam anlamıyor mu.
"Yapma diyorum Ateş yapma huylanıyorum.!"sesimi yükseltince kararmış gözlerini bana dikti.
"Gülüşünü duymak için yapıyorum zaten güzelim."ne diyor bu.
"Çekli hadi sapık gibi sıkıştırdın beni uzaklaş mesafe kuralı vardı hatırladım mı. hı onu ihlal ediyorsun bas geri."dediğimde başını arkaya attıp güldü.
"Hatırladım ama hatırlamak istemiyorum."derhal uzaklaşması lazım derhâl.
Bir eline duvardan çıkmam için çektiğinde gözlerine son kez bakıp çıktığı banyoya doğru yöneldim.
Banyoya girip hemen kapıyı çarptığımda aynadan kendime baktım suratım kıpkırmızı olmuştu.
Şerefsiz pislik o yüzden bakıyordu.
Yüzümü yıkayıp enseme su çarptım yoksa bayılacaktım bu adam her türlü benim ayarlarımla oynamayı nasıl başarıyor.
Düşünme düşünme düşünme düşünme.
İşlerimi halledip banyodan çıktığımda Ateş odada değildi.
Giyinme odasında mıydı neyse bana ne.
Ateşin odasından çıkıp kıyafetlerimin olduğu odaya geçtim hemen üzerime gece yatarken rahat edebileceğim bir şeyler giyinip yatağa uzandım.
Telefonumu yastığın altına koyduktan sonra kapıyı arkamı dönerek bacak larımı kendime çektim kısa sürede de mayıştım zaten.
Uyku ve uyanıklık arasında bacaklarımdan geçen kollarla havalandım.
"Ateş"dedim uykulu sesimle.
"Benim güzelim uyu."dediğinde başımı omzuna koydum.
Çenesi başımın üzerindeydi nefesini hissediyordum.
Sırtım soğuk yatağa deyince hemencenin pozisyonunu alıp uykuma devam etmeye çalıştım.
Arkamdan belime doğru sarılan kolların beni göğsüne doğru çektiği son hatırladığım şey di.
Sabah uyandığımda başım yastıktan düşmüş yani cenin ppozisyonda duruyordum hala ama bir terslik vardı yatağın ortasına her yere kaplanmış bir şekilde yatıyordum ve yatış şeklim çok komikti elimin birisi ayaklarıma değiyordu gülümseyip düz hale geldim.
Etrafıma baktığımda gözlerim büyüdü ateşin odası benim ateşin odasında ne işin vardı burada mı uyumuştum hayır kendi odamda uyumuştum hatırlıyorum.
Büyük ihtimalle Ateş beni getirmişti bu odaya.Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım
Pijamalarımı değiştirmeden aşağıya indim.Merdivenlerden inerken aklıma ateş geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR