"valla ateş senin işin güzelmiş ya bayıldım ben bu anlaşmaya sen istediğin her boku ye ama eylem karşı cinste bir kişiyle 5 saniye konuşsun ateş bey hemen tehdit etsin.kaşlarımı
Çattım."Bana bak ateş."üzerine doğru yürüdüm.gülüyor muydu o.
"Baktım eylem."dediğinde ne diyeceğimi unuttum.
"Bir daha çevrendeki herhangi bir kadın."işaret parmağımı göğsüne bastırdım."benimle dalga geçerse seni gebertirim.dedim.
Göğsünde olan işaret parmağımı alıp dudaklarına götürdü öptü işaret parmağımı öptü.
"Gebertebilirsin sana serbest."dalga mı geçiyor bu.
"Aferin şimdi beni evime bırak bu gece seninle kalmayacağım ha maddelerden bir kaçına da artık uymamaya karar verdim bilgin olsun.
Tek kaşını kaldırıp daha demin benim yaptığım gibi kollarını göğsünde birleştirdi.
"Allah allah o nasıl olacak mış ."kısık sesi ve yakından konuşunca bir hoş oldum.
"Şöyle oluyor sevgilin benim olduğum eve girebiliyorsa ben de normal erkek arkadaşlarımla takılabilirim eski sevgili olamayanlardan hani bildin mi ."dedim bende tek başımı kaldırarak.
"Ayrıca bana şöyle bakmayı kes şu an sende ekstra bir nefret ediyorum çok alçaksın adi pislik seni."kıza olan sinirimi ondan çıkartıyordum.
"Eylem... sen benden çok mu yüz buluyorsun ne bu laflar maddelere uymam da alçakmış adiymiş hayırdır eylem? Sen sanırım iplerin benim elimde olduğunu yine unuttun ama."yanıma doğru yürürken kollarını çözdü.
Bedenlerimiz çok yakındı .
Koluma elini koyup kulağıma doğru eğildi.
"Ben sana her şeyi seve seve hatırlatırım aşkım."içeride ona söylediğim kelimeyi bastırarak söyledi.
Fazla yakınımdaydı.
Nefesi saçlarımı kıpırtatıyordu ben de onun gibi fısıldayarak konuştum.
"Senden hala nefret ediyorum.kimse beni küçümseyemez oldu ki."tüylerim diken diken oldu.
"Küçümsediler."bu adam bugün ayarlarım la oynuyordu.
"Kendilerini senden küçük gördükleri içinde merak etme."dediğini bir adım geriye gitmişti.
Nefes almayı unutmuştum derin bir nefes aldığımda güldü.
"Sen böyle yapıyorsun ya..."parmakları kollarımda geziyordu.
"Ben sana daha fazla çekiliyorum eylem kendini ezdirmemen sinirlenince hırçınlaşman neden beni senden uzaklaştırmak yerine çekiyor."gözüne bakmaya korkuyordum.
"Uzaklaşır mısın Ateş."sadece bunları diyebildim.
Başını yüzüme daha çok yaklaştırıp konuştu.
"Uzaklaşırız eylem onu da yaparız senin için."deyip arkasını dönüp banyoya girdi.
Ne yapıyor bu adam.
Ya bu beni öldürecek ya ben biliyorum bu adam beni öldürmek istiyor şerefsiz.
Yatağa geçip elime telefonu alıp ateşin eski sevgilisini bulmaya çalıştım soyadı neydi bu kızın.
Google'a Ateş açar ve eda yazınca soyadının aktürk olduğunu gördüm.
Eda aktürk mü...
Bulması kolay oldu hemen Instagram'a adını yazıp hesabına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasiDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR