12

60 5 4
                                    

Bugün bu ev yol geçen hanı olmuştu üstelik üzerimde hala pijamalarım vardı.

Özellikle Defne açarın beni böyle görmesi hiç iyi olmamıştı normal tarzıma bile laf eden bir kadın dı.

Kollarımı kendime sarıp geriye yaslandım canım çikolata çekiyordu ama Defne Hanım'ın gözleri benim üzerimdeyken sehpaya uzanmak istemedim.

"Anne". Zeynep gelmişti.

Bir açar daha.

Ateşin küçük kardeşi Zeynep açar.

Ayağa kalktım sarılmak için .Zeynep ile aramız iyiydi.

"Hoş geldin Zeynep biz de kaynanamla biraz sohbet ediyorduk düğün nerede olsun diyordu."dediğimde dudaklarını birbirine bastırdı.

"Ben diyorum çırağın o diyor olmaz sarayda yapalım karar veremedik zengin olmak çok zor."deyip Defne hanıma döndüm.

"Sen çok tehlikeli bir kızsın eylem ama dikkat et karşında kimin olduğunu unutma ben senin dalga geçebileceğin en son insanım anladın mı küçük kız."işte bundan korkmuştum ama belli etmedim.

"Anladım."dediğimde Zeynep kollarını bana uzattı.

"Uğraşma bugün sinirli."dedi kulağıma fısıltıyla.

"Niye "dedim ben de aynı ses tonuyla.

"Eda kahvaltıya geldi Sonra ikisi odaya çıkıp konuştu benden duymadın."deyip ayrıldı.

"Anne geç otursana niye ayaktasın."Zeynep'in konuşması ile Defne hanım bana baktı.

"Hadsizlik yapma eylem."okey.

"Tamamdır."dediğimde sinirle yerine oturdu.

Defne Hanım'ın kahvesi geldiğinde Elif ablaya daha da patladı.

"10 saattir Bir kahve getiremedin Elif."dediğinde Elif abla kahvaltı sofrasını topladığını söyleyince top yine bana geldi.

"Kim yediyse kaldırır Elif sen benimle ilgilen."sabır eylem sabır.

Defne Hanım'ın telefonu çaldığında bana bakıp güldü.

"Bebeğim iyiyim tatlım sen nasılsın Çok incesin teşekkür ederim ama ateşin evine geldim Eda bak ne diyeceğim sen de gelsene biraz sohbet ederiz."Defne hanım söyledikleri ile sinirlenmiştim.

Bu kadın bugünkü sınavımdı. Anlaşıldı.

"Anne eylem burada ve ayrıca abimin evine neden çağırdın başka yerde görüşseydiniz."

"Yaptığınız hiç hoş bir hareket değil Defne hanım. Sevgilimle yaşadığım eve eski sevgilisini çağırdınız siz farkında mısınız."dediğimde güldü hatta keyifli bir şekilde güldü.

"Oğlumun evine kimi çağırıp çağırmayacağımı sana mı soracağım."evet aşağılayıcı bakışları tekrardan gelmişti.

"Ben de bu evdeysem evet soracaksınız."dediğimde ortam hararetlenmişti.

"Tamam sakin olun en iyisi anne Eda gelince bahçede konuşursunuz tamam mı biz de içeride oluruz sorun kalmaz olur mu eylem."olmaz.

"Bilemiyorum Zeynep sevgilimin eski sevgilisi geldiğinde belki canım bahçeye çıkmak ister onlar içeride kalır keyfime bağlı gelsin de bir bakalım."çikolataya uzanıp bir tane daha attım ağzıma.

"Keyfini kendi evinde sür eylem burası oğlumun evi."dediğinde başımı salladım.

"Sevgilim olan oğlunuz doğrudur."dediğimde Zeynep öksürdü.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin