"ben annen yani anneni sinir etmek için."dediğimde cümleyi kuramamıştım.
"Ne bu böyle Ateş uzaklaş biraz nefes alamıyorum çek ellerini de mesafe kuralı."deyip yanından bir adım geri kaydım Defne Hanım'ın arkasını dönmesiyle geri Ateşe yaslandım.
"Ateş Zeynep'i de arayıp buraya çağır oğlum."Ali bey'i de çağıralım Defne hanım hep beraber kocaman bir aile yaşarız.
"Annen eve yerleşecek farkında mısın."dediğimde saçlarımı çekip boynuma doğru nefesini üfledi.
"Keşke keşke yerleşse de sen hep böyle olsan."adımlarımız durdu şaşkın şaşkın ona bakarken Defne Hanım'ın göz hapsinde olduğumuzu hissettim birden sesli bir şekilde gülmeye başladım Defne hanım izliyor diyeydi bu gülüşüm.
"Ay ateş annenler evde saçmalama."sesimi biraz yükseltip konuştuğumda Ateş de güldü.
"Sen çok fenasın eylem."dediğinde aldırmadan yine güldüm sesli bir şekilde gülüp Defne hanıma döndüm bize bakıyordu gülerken elimle ateşi gösterdim.
"Bana temas etmeden yürüyemiyor."dediğimde bu sefer dediğime güldüm
bana temas etmeden hiçbir iş yapamıyor Ateş araba süremiyor yürüyemiyor başka neler çıkacak acaba Defne hanım sinirle önüne döndüğünde eve girdi hala Gülüyordum.
"Ay bu annen beni Çok güldürüyor Ateş"deyip elimi onun koluna vurdum yaptığım şeyi fark edip hemen toparlandım bir şey söylemeden içeriye doğru yürümeye başladım Ateş arkamda kalmıştı eve girdiğimde salona geçmeden önce lavaboya geçip elimi yüzümü yıkadım yanıyordum...
Bugün sınırlarımı epey biraz zorlamıştım onunla bu kadar yakın olmam iyi değildi o kokusu yüzüme bir kere daha su çarptım yüzümü kuruttuktan sonra işlerimi halledip aşağı indim.
Salonda Defne hanım ve ateşin konuşma sesleri geliyordu.
"Anne uzatma artık rahat bırak bizi bir daha söylemem."hala mı ya.
"Oğlum Emin misin sen eylem yani ne bileyim senin için biraz."dediğinde nefesimi tutup onu dinledim.
"Biraz yani sade kalmıyor mu sence."sade mi ne bakımdan.
"Ne saçmalıyorsun sen anne sabrımı sonlarındayım düzgün konuş. Dedi Ateş.
"Yani sade işte oğlum gösterişsiz ne bileyim senin sevgilin ve magazine çıkacağını biliyor günlük bir şekilde dışarı çıkıyor."sorun bu muydu.
Güldüm.
"Oğlunuz böyle istiyor defne hanım ben ne yapabilirim ki her şeyimi sade seviyor Bir ara geceliklerimi göstereyim size onları da sade seviyor."ikisi de içeri girmemle sustu.
"Yani tabii onlar özelimiz ama olsun siz yabancı değilsiniz."deyip karşılarına oturdum.
"Terbiyesiz"dedi.
Gözlerimi kapatıp açtım.
"Dışarıya karşı süslenip süslenip Eda gibi süs bebeği olarak gezmediğim için mi gösterişsiz duruyorum."hayret derecesinden omuzlarımı silktim.
"Siz de haklısınız yıllardır sosyete gösteriş yapan her aldığı şeyi fiyatıyla hava atan bir kadına benim gibi bunları umursamayan önemsemeyen ve gelin gelecek endişenizi çok iyi anlıyorum Defne hanım."deyip sehpanın üzerindeki çikolataların kapağını açıp bir tane aldım.
"Benimle nasıl bu şekilde konuşmasını müsaade edersin sen Ateş sabahtan beri tavaları bu şekilde nasıl bu kız bu."güldüm ateşe baktığımda dudağımın kenarına bakıyordu elimi oraya götürdüm ve çikolata kaldığını gördüm dudaklarımı ateşin gözlerine bakarak yaladığımda gözleri koyulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR