14

58 7 0
                                    

Ağzımı açıp konuşacağım zaman odanın kapısı pat diye açıldı. Gelen kişiyle gözlerimi açıp ateşe baktım.

Yok bu kız gel beni öldür diyor.

"Ateş biliyorum bu konuyu açmak istemiyorsun ama hazır baş başayken konuşalım lütfen bak ben hala seni se...."öksürdüğümde bana doğru döndü.

Ateşe baktığımda sadece benim hareketlerimi izliyordu birazdan izleyecek bir gözü olacak mıydı şüpheli ama önce şu aptal kızı halletmem lazımdı.

"Eee sen hala ateşe ne söyle Eda."dediğimde beni gördüğüne şaşırmış gibiydi odaya bir kişi daha girdiğinde beni yine görmedi.

"Eda konuştunuz mu tatlım oğlum Eda ile beraber geldik seninle konuşacakları varmış."bu ses.

Defne açar.

Yok ya ben bunlarla gerçekten uğraşamam çantamı sert bir şekilde aldım Defne hanım da şaşkınlıkla bana döndü kapıdan çıkacakken Ateş kolumdan tutup beni göğsüne yasladı bir şey demedim.

"Bir yere gitmiyorsun eylem bakalım annem ve eda'nın bizimle dertleri neymiş."Ateş konuştuğunda ikisi birbirine baktı hadi bakalım şeytanlar bu sefer hangi yalanı söyleyeceksiniz.

"Ateş ne demek dertleri neymiş oğlum şaşırdın mı annenle konuşuyorsun."Defne hanım sinirlenmişti .kudursun.

"Ben şaşırmadım anne ama sen."eda'ya baktı."ve sen." kollarını karnıma sarıp tekrar konuştu."ikiniz şaşırmışsınız sanırım."dedi konuş benim evimin direği.

"Ateş ben yan...."sözünü kestim eda'nın.

"Sen ne Eda ben söyleyeyim sen hala ateşi seviyorsun ve istiyorsun."dedim ve devam ettim.

"Ama Ateş benimle birlikte anlayabiliyor musun basıyor mu kafan sevgilisi olan bir insanı istemek ne demek bence Defne hanım sana söylesin sonuçta Nurgül hanıma ettiği lafları biliyoruz."ortam sus pus olmuştu.

Nurgül hanım Ali açardan hoşlanan hatta istediğini almaya yakın bir kadındı tabii o dönemlerde biz beraber değildik ama haberlerde Defne Hanım'ın röportajlarını dinlemiştim kadına resmen kaşar demişti.

"Defne hanım haksız mıyım lütfen söyleyin sizin görüşünüz benim için önemli."dediğimde bir süre bana bakıp sustu.

"Şaka gibi ya sevgilimin annesi eski sevgilisi ile işbirliği yapıp bizi ayırmaya çalışıyor ve biliyor musunuz Defne hanım ben Ali bey ve Nurgül Hanım'ın olayında size hak vermiştim."dudaklarım büzdüm.

"Yazık."vücudumu ateşin göğsüne yasladım.

"Bak Eda eve geldiğinde de söyledim bitti sevgiliydik Ve ayrıldık geri dönüşü yok bak anne sana da söylüyorum iyi dinleyin beni delirtmeyin bir daha sevgilimi Eda için karşına alırsan ben yokum."Ateş konuştukça Defne hanım gerildi.

Ateşin göğsünden ayrılıp eda'ya doğru yürümeye başladım.

"Eğer bir daha basının olduğu bir yere çıkıp benim sevgilimin adına ağzına alırsan seni mahvederim Eda siz beni saf salak sandınız sanırım ateşin adını Bir daha ağzına alıp konuyu açmayacaksın yoksa... neyse yoksa sen bir daha bu seviyesiz hareketini tamamlarsan uygulamalı gösteririm."Defne hanıma döndüm.

"Defne anneciğim sizde lütfen çok sevdiğiniz ateşin eski arkadaşıyla benim olmadığım ortamlarda görüşün rica ediyorum."bir şey demedi ya ateş var diye susuyor ya da Nurgül olayından dolayı hak verdi.

Sevimlice gülüp ateşin yanına tekrar döndüm.

"Ateş sadece 1 saat konuşalım ."bu kız ne yüzsüz ya.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin