Merdivenlerden çıktığımda güvenlik hemen kapıyı benim için açmıştı.
"Teşekkür ederim."deyip içeriye doğru geçmiştim.
Asansörlerin oraya doğru yürürken çoğu bakış bana dönüyordu sıkıntıdan elimdeki telefonu çeviriyordum asansöre binip ateşin katına tuşladım asansörde tektim çünkü asansör Ateş beyimize özeldi Bir de bana.
Ateşin sektekeri geldiğimi görünce hemen ayağa kalkıp Güler yüzü ile konuştu.
"Hoş geldiniz eylem hanım Ateş bey içeride ama yanında Salih bey ve Bora bey var."dediğinde başımı salladım.
"Tamamdır sorun yok."dediğimde yerine oturdu ben de kapıyı tıklamadan açıp içeri girdim.
"Eylem."Ateş beni gördüğüne şaşırmıştı.
"Oooo yenge hoş geldin."Bora konuştuğunda ona gözlerimi devirdim.
"Eylem hoş geldin"Salih'e başımı sallayıp koltuklara oturdum.
"Annen ve eski sevgilin evdeydi daha fazla duramadım kusura bakmadın inşallah Ateş hazretleri hareminden bir kişi eksildi diye üzülme sakın yanına geldim yabancıya gitmedim."yine ateşten çıkarttım hıncımı.
"Ne saçmalıyorsun eylem laf sokmadan söyle ne diyorsan."ayağa kalkıp yanıma geliyordu.
"Diyorum ki önce annen geldi ağzıma sı.... Sinirlerimi bozdu ama bu ona yetmedi gitti eski sevgilini benim olduğum eve çağırdı."derin bir nefes alıp verdim.
Bora ve Salih'e baktım.
"Size çok sinir oluyorum bu arada."dediğimde Bora kahkaha attı.
"Eylem senin sinir olmadığın birisi mi var."dediğinde ateşe baktım.
"Bana bak ateş o annen herhangi birinin yanında beni ezmeye çalışırsa anlaşmayı bozarım duyuyor musun beni hayır oğlu bitiyor anası başlıyor anasını da bir şekilde bitiriyorum bu sefer eski sevgilisi başlıyor ya siz benimle dalga mı geçiyorsunuz!. Bora söylediklerimle yeniden kahkaha attı.
"Eylem senin o evden Defne ablayı çıldırtmadan çıktığına inanmam."bora'nın dediği ile sustum.
"Ara Defne hanıma söyle o kız evden defolsun gitsin eğer dersen ki o evde kalacak sen git derse seve seve giderim."dedim.
Ateş telefonunu çıkartıp hoparlörü aldığında bora'ya kaşlarımı kaldırıp gülümsemiştim sözümü dinlemeye başlamıştı Ateş efendi.
"İşte böyle sözümü dinletiyorum boracım."dediğimde Ateş bana baktı.
"Alo abi."Zeynep'in sesini duyan Bora kahkaha atmıştı.
Salih de alttan alttan gülüyordu.
"Zeynep annem ve eylem tartıştılar mı."gözlerim büyüdü.
Bora ve Salih şimdiden gülmeye başlamışlardı.
"Vallahi abi annem sinir küpü ben içeriye girdiğimde ne yapıyorsunuz dediğimde eylem düğün mekanı seçtiğini söyledi Yok annem sarayda olsun diyormuş eylem çırağında olsun diyormuş annem sinirden çatlayacak diye korktum."Zeynep'i seviyorum mu demiştim unutun.
Başım yere eğip Zeynep'i dinliyordum.
"Ha bir de annem ben eyleme bebeğim deyince öksürdü eylemde yaş ilerleyince normal tabii falan dedi birbirine claf sokup durdular yani."ateşin gözlerinin üzerinde hissediyordum.
"Başka bir şey oldu mu abim?."Daha ne olsun istiyorsun Ateş daha ne olsun .
"Başka bir şey olmadı."dedim kısık sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR