Kısık sesle inlememle Elif abla gelmişti hemen.
"Hiii eylem iyi misin kızım nasıl düştün gel tutun bana kalk hadi kuzum"Elif ablaya tutunup kalktım.
Dizime baktığımda soyulmuş ve kanamış olduğunu gördüm.
"Kötü olmuş ağrıyor mu kuzum."Elif ablaya başım olumsuz anlamında salladım.
"Ateş bey erkenden çıktı kızım eylem yukarıda kahvaltı hazırlarsınız dedi gitti."yüzümü sabit tutmaya çalıştım dizim acıyordu.
"Öyle mi tamam o zaman ben de geç olmadan çıkayım Elif abla kahvaltı yapmayacağım canım istemiyorum."dediğimde zorla beni masaya oturttu.
Kahvaltı yapmadan ayakta durduğumda başım dönüyordu ve Ateş bunu bildiği için Elif ablayı tembihlemişti.
"Kahvaltı yapmayacakmış canı istemiyormuş bir yerde düşüp bayılırsan ben ateş beye ne derim kuzum vallahi sen beni işimden edeceksin."dediğinde güldüm.
Elif ablayı seviyorum sanırım ateşin evinde sevdiğim tek şey Elif ablaydı.
Kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanırken beklememek için taksi çağırdım ateşin korumalarına söylersem onlar ateşe yanına gittiğimi haber verirlerdi ve ateş benimle görüşmemek için toplantıda olduğunu söylerdi.
Hazırlandıktan sonra Elif ablaya seslendim.
"Ben çıkıyorum elif abla."mutfağa doğru bağırdıgımda elif abla hemen yanıma gelmişti.
"Ayağın nasıl oldu kızım."dediğinde ağrısını ramen iyi dedim.
"O kanamayı görmesem inanacağım eylem neyse ağrırsa söyle ağrı kesici vereyim."Elif ablaya başımı salladım kapıdan çıkmadan önce.
Korumaların bakışları bana çevrilmişti ama sonra hemen önlerine dönmüşlerdi.
Hızlı hızlı yürüyüp taksiye bindim şirketin adını verdiğimde arkama yasladım.
Pantolonum geniş olduğu için dizime kadar kaldırıp kanayan yere baktım şişmişti yarabandı yapıştırmama rağmen kan sızmıştı.
Eğilip biraz üfledikten sonra geri kapatım.
Şirkete gidene kadar haberlere baktım dünden sonra bir kaç haber çıkmıştı onlara bakacakken ateş ile ilgili olan haberi görüp tıkladım.
@magazinmag: sabah şirketine girerken yakaladığımız ateş açar sevgilisi eylem mercierle ayrılıp ayrılmadıklarını sorduk muhabirlere öyle bir şey yok yanıt veren açar bu bu sefer çıkan haberleri sorduğumuzda "yalan haber olduğunu eğer doğru olsaydı neden ayrılmayayım ben piç miyim dediğinide belirtim bu arda şirketine girmemize rağmen bir sey demeyip sorularımıza yanıt verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasiDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR