20

49 7 1
                                    

Kapıdaki Elif abla korumadan poşetlerimizi alıp içeriye girmişti açık kapıdan girdiğimizde ayakta kollarını birbirine bağlamış bize bakan Defne hanımla adımlarımız durdu.

Baştan aşağı beni süzdükten sonra Zeynep'e de baktı.

"Bu haliniz ne."dedi.

Onu takmadan içeriye doğru yürüdüğümde Zeynep açıklama yapıyordu kıyafetlerimizi beğenmemişti sanırım.

"Eylemin elbisesine bakayım hangi poşette."Defne hanıma bugün ne olmuştu böyle delireceğim.

"Sürpriz olmasını istiyorum lütfen Defne Hanım ama merak etmeyin çok güzel ve zarif bir elbise seçtik."dediğimde karşıma oturdu.

"Kolun nasıl oldu."sorusuyla kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.

"İyi... İyi teşekkür ederim"sesim şaşkın çıkmıştı.

"Ateş arayıp sargının çıkartmanı söyledi yarının nefes alması lazımmış benden ilgilenmemi rica etti."ayağa kalkıp yanıma oturduğunda siyah ceketimi çıkartıp gömleğimi sıyırdı.

"Defne Hanım ben yaparım."dedim ama bandajı açmıştı bile kolum açığa çıktığında yüzünü buruşturdu.

"Dün bu kadar kötü değildi" bir şey söylemeden kolumu çektim.

"Tamam çok teşekkür ederim Defne Hanım gerisine ben hallederim şimdi duşa girmem lazım akşam için hazırlanayım"diyerek yanından kalkıp odama geçtim ama poşetleri ateşin odasına bırakmışlardı.

Odaya doğru geçtiğimde duşa ateşin odasına girmeye karar vermiştim bornozu ve havluyu alarak girdim koluma su değmemesine dikkat ederek sonunda duş almıştım.

Bornozuma sarılıp çıkacağım zaman ayağımın kaymasıyla çığlık atarak düşmeden lavaboya tutundum bugün başıma bir şey gelecekti ama hadi bakalım.

"Eylem "kapı tıklanıp açıldığında ateşin sesinde duymuştum ne ara gelmişti.

"iyi misin düştün mü!"sesi telaşlıydı.

"İyiyim Bir şeyim yok "diyerek kapıyı açıp görüş açısına girmiştim.

Onu umursamayarak giyinme odasına doğru yürümeye başladım.

"Şu saçlarını kurut önce başın ağrıyor gece"benim hakkımda bu kadar detay bilmesine gıcık oluyordum .

Poşetteki elbisemi çıkartacağım zaman yara olmayan kolumdan çekip beni kendine yaslamıştı.

"Ben gibi kokuyorsun."onun şampuanı ile yıkanmıştım belimi sardığında geriye çekilmeye çalıştım ama bırakmadı burnunu saçlarıma yaklaştırıp kokluyordu.

"Bırak "dedim güçsüz sesimle.

"Çok güzelsin bırakamam "yüzünü boynuma yaklaştırdı .

Nefessiz kaldığımda ona belli etmeden derin derin nefes aldım boynumdan öptüğünde gözlerimi kapattım .

"Kokuna ölürüm senin"dedi.

Bir eli belimde diğer eli duvardaydı ve yüzü boynumda öylece duruyordu boynumu öptüğünde gıdıklandım bu onun hoşuna gitmiş gibi belimdeki elleri sıkılaştı ve öptü.

Boynumu öptükten sonra saçlarıma öpücük bıraktı daha sonra giyinme odasına gidip kendine kıyafet aldı banyoya girdikten sonra kapısını kilitledi ben de o sıra aynanın karşısına geçmiş saçlarımı kurutuyordum.

Saçlarımı kuruttuktan sonra saçlarımı maşaladım ardından makyaj yapmaya başladım.

Bu sırada Ateş banyodan çıkmıştı altında sadece bir havlu vardı saçlarındaki su boynundan göğüs kaslarını akıyordu yutkunmama engel olamadım.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin