"eylem tamam ağlama açıklarsın duruma canını sıkma."Salih konuşuyordu ama beynim duracak gibiydi.
Kendimi toparlamam lazımdı yoksa Ateş ailemi mahvedecekti hem de saçma sapan bir haber yüzünden.
Hemen sosyal medyama girdim ve haber ile ilgili fotoğraf paylaştım ve açıklamasından haber yalan anlattığıma dair bir yazı yazacaktım ilk defa.
@eylemmercier: hakkımda çıkan haberleri kendime değil hayatımda olan sevgilim ateşe hakaret saydığım için daha davetten çıkıp evime bile gitmeden açıklama yapmak istedim öncelikle haberler kesinlikle doğruluk payı Yok arkadaşım aytaç'la uzun zaman arkadaştık fakat şu son günlerde pek fazla görüşmüyorduk onunla davetteyken karşılaşmıştık fotoğraf çekilmek istediğini söylemişti bana ben tabii ki kırmadığım için onunla fotoğraf çekilmiştim ama tabii ki medyaya farklı yansıtılıyor şaşırmadım haberlere itibar etmemenizi söylemek istedim ve en kısa zamanda yasal haklarımı kullanacağımı belirtmek isterim bu zamana kadar hakkımda çıkan çirkin hiç bir haber için açıklama yapmadım ama artık konu ile ilgili daha fazla konuşmak istemiyorum ve en kısa zamanda hukuki sürecin başlayacağını haberi yapan muhabirin ve yayınevlerine duyuruyorum güzel bir bitten gecemi mahvetiğiniz için teşekkür ederim 🙏 herkese iyi geceler dilerim .
4.578.977 beğenme 68.9778 yorum
Instagram kullanıcısı: oha olaylara gel
Instagram kullanıcısı: vay oç
Instagram kullanıcısı: kızın üzerine çok gidiyorsunuz
Instagram kullanıcısı: yalan söyleme eylem
Instagram kullanıcısı: lan oğlum olay
Instagram kullanıcısı: ben yorum yapmıştım beni mahkemeye vermeyin siliyorum
Instagram kullanıcısı: kaşar
Instagram kullanıcısı: ilk defa açıklama yapıyor ben şok
Instagram kullanıcısı: kızı sinirlendirmişler
Instagram kullanıcısı: he he tamam
Instagram kullanıcısı: çok sıkıcısın biraz küfür etseydin ya
Instagram kullanıcısı: lan kız nasıl korkmuş
Instagram kullanıcısı: peki kendisi için değil savaş için açıklama yapması bu aşk değildir ne be
Instagram kullanıcısı: Aytaç açıklama yap artık!
Instagram kullanıcısı: oha hemen açıklama geldi
Instagram kullanıcısı: Ateş ayrılı şundan
Instagram kullanıcısı: kızım sana neler dediler bunun için mi açıklama yaptın
Instagram kullanıcısı: vay vay Aytaç açıklama yapmadı amaYorumları okudukça sinirleniyordum bazıları hala yalan söylediğimi düşünüyordu şaka gibi hala gözlerim dolu doluydu.
Salih bir şey demiyordu cevap vermediğim ve sakinleştiğim için yolu odaklanmıştı sadece.
"Salih eve gitmiyorum beni ateşin evine götürür müsün ve lütfen haberi olmasın."dediğimde başını sallayıp yolu değiştirdi.
Gelen bildirimler ile etiketlendim gönderilere baktım Aytaş bir fotoğraf atmıştı beni etiketlemişti kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı hemen sayfasına girip fotoğrafa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR