6

89 6 0
                                    

Hemen asansöre binip sıfırı tuşladım ateş hızlı hızlı buraya doğru gelirken asansörün kapıları kapanmaya başladı.

Asansör aşağıya inmeye başladığında ellerimin titrediğini fark ettim aptal sarışın belki de ateş ile yaptıkları için bu kadar rahat bilmem hayatta en nefret ettiğin insan tipi o kadındı sen kimsin de bana aşağılık bir varlıkmışım gibi bakıyorsun o gözlerini oymak vardı.

"Eylem hanım Ateş bey 1 dakikaya gelecekmiş onu beklemenizi söyledi."dediğinde durmadan yürümeye devam ettim.

"Başlarım Ateş beyninize."dedim adamın duyacağı şekilde.

Giriş merdivenlerinden inerken hemen sağ tarafa dönüp taksiyi durdurdum ve bindim.

Geri zekalı Ateş.

Şirkette niye gelirim ki ben meymenetsiz yüzünü gördüm cinlerim tepeme çıktı.

Şirketin girişine baktıgımda ateşin merdivenlerden indiğini gördüm.

Hemen taksiye adresi verip hızlı olmasını söyledim.

Ellerim hala titriyordu ilk defa böyle bir olay yaşamıştım ve ellerimin durumuna bakarsak sinir seviyem  baya yüksekti .

Sinirlendiğimde ellerim titireme gibi huyu vardı maalesef.

Telefonum çaldığında hemen çantamdan çıkardım.

Ateş arıyordu.

"BEKLEMEDEN NEREYE GİDİYORSUN EYLEM LAN SEN BENİ DELİRTMEYEMİ GELDİN ŞİRKETE."hayvan.

"Şirket fantazin bittiyse eve erken gel konuşup siktir olup gitmek istiyorum."diyip kapattığımda bugün kendime bir kere daha şaşırdım.

Küfür ettim.hemde ateşe.sanırım ölmek istiyordum.

Kıkırdayınca taksici abiyle aynadan göz göze geldik.

Bugün delirmiştim.

Ateşe küfür ede ede yolculuk bitmişti.

Ateşin evinin önüne geldiğimde kapım Salih tarafından açıldı parayı da bora ödemişti .

"Bırak açma kapımı bırak!."salih'e bağırdıgımda güldü.

"Yenge şirketi birbirine katmışsın hala geçmedi mi sinirin."salih'e baktım sinirli sinirli.

"Bana bak testere misin Salih misin bulaşma bana şirket lafını da açma."eve doğru yürüdüğümde boranın kahkahasını duyunca arkamı döndüm.

"Salih ara Sor ateşe o kızın parmaklarını ne yapmışım."bora'ya doğru yürüdüm ."bora'nın da canı çekmiş sanırım"işaret parmağımı ikisine doğru uzatıp konuştum.

"Bana bakın bugün bana bulaşmayın öldürürüm sizi duydunuz mu öldürürüm!"arkamı dönüp hızlı hızlı yürürken ayağım arka bahçeye uzanan hortuma takılınca dengemi kaybettim.

"Eylem!."

"Yenge"

Salih ve Bora yanıma gelip iki kolumdan kaldırdılar.

"Bir şeyin var mı eylem ne oluyor ne bu sinirin sakin ol"boraya sinirli sinirli bakıp bacağımın acısını umursamadan kapıya doğru yürüdüm.

"Delirmiş oğlum karışma hiç"salih'in sesini duyduğunda gözlerimi kapatıp nefes aldım.

"Kızım ne oldu sana gel geç içeriye."Elif ablanın omuzuma dokunması ile yürümeye başladım.

Salona geldiğimizde koltuklara oturup
Hemen pantolonumun paçalarını kaldırıp bacağıma baktım.

Feci bir şekilde kanıyordu.

SÖZLEŞME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin