"eylem."
"Ali"
"Gidiyormusun ne oldu"dediğinde onunla fazla konuşmak istemiyordum aslında.
"Acil bir işim çıktı gitmem lazım daha sonra tekrarlarlarız."arkamı dönüp arabaya bineceğim zaman kolumdan tutmuştu hemen kendime çektim Ali böyle birisiydi işte izinsiz dokunabileceğini sanıyordu.
"Çek elini kırmayayım!."bu tavrıma gülmüştü.
"Eylem sen eskiden böyle değildin acil bir işin olmadığını biliyorum gel biraz eğlenelim hem evde bir sürü oda var."iki elimle göğsünden hızlıca ittirip uzaklaşmaya çalıştım ama ellerimi tuttu .
Birkaç adım geri gidip üzerimi süzmeye başladı ben şuan bir tacize uğruyordum.
"Aylinnnnn"son çarem aylin'e seslenmekti.
Bu şerefsiz hiç iyi bakmıyordu bana .
"şşş eylem"elleri boynumdan aşağılara indiğinde çığlık attım.
"ALİ BIRAK ÖLDÜRÜRÜM SENİ!"elinin birisiyle yüzümü kavradı.
Onu sedelediğim için eli birden yanağımı buldu Tokat atmasıyla başım sağ tarafıma düştü.
Ardından elleriyle başımı kaldırdı.
"Ama sen çok güzelsin ne yapalım seninle."dudaklarıma doğru uzanacağı sırada kafamı yana çevirdim yanağımdan öptü midem bulandı.
"Tamam ali tamam senden kaçış yok demekki gel odalardan birine gidelim burada olamaz."dediğimde gözleri parladı bacaklarımda ellerini gezdirip tekrar yüzüme baktı.
Elimden tutup yürütmeye başladıeve doğru o önden ben arkada giderken durdurdum.
"Ayakkabım bir saniye Ali ."dedim uyusal sesimle elime çekip yere eğildim.
"Bileğime bir şe..."yanıma eğildiğinde göğsüne tekme attım geriye düşmesini sağladım.
Hemen arbaya doğru koştum.
Hemen binip kapıları kilitlediğim an ali cama yumruk attı arabayı çalıştırdırdığımda bir daha yumruk attı birdaha yumruk attığında cam patladı.
Hemen geri geri gidip oradan ayrıldım.
Arabayı normal yola çıkarttığımda ağlamak istiyordum ama bedenim kilitlenmiş gibiydi yapamıyordum.
Birilerini armak istedim başıma gelen olayı söylemek istedim ama kimsem yoktu.
Telefonum çaldığına bakacak durumda bile değildim.
Islak mendilin paketini telefonun yanına attığımda başımı direksiyon yasladım buradan biraz daha uzaklaşmam lazımdı hala tehlikeliydi cama baktığımda çatladığını gördüm cama vurmuştu tüm gücüyle dokunsam dökülecek gibiydi.
Dışarıya doğru elimle bastırdığımda yumrukladığı yer açıldı ve dışarıya doğru camlar döküldü.
Telefonum tekrar çaldığında arayanın salih olduğunu görüp açtım.
"Eylem nerdesin sen Ağva yolunda ne işin var ateş delirdi konuşuy...."sözü ateşin bağırmasıyla kesildi.
"Ver şunu.... eylem hangi cehennemdeysen direk eve geliyorsun sen artık sınırları aştın DUYDUNMU eylem sınırlarını aştın sen."öylece yola bakıyordum.
"Ses ver delirtme beni!"
"Tamam."sesim kısık çıkmıştı.
"Bu ses ne ne oluyor eylem neredesin sen neredesin!."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR