"birde açar gelini olacaksın şu tavrına bir bak ama sen bu şekilde devam edersen Ateş de gerçek yüzünü anlar ve gözünün önünde ona layık olan kişiyi görür devam et."Aysun hanım susmuyordu.
"Tamam böyle devam ederim aptal fikrinize ihtiyacım yoktu ama yine de ayıp olmasın teşekkür ederim ve Defne annenin yerinde'de gözünüz olduğunu söylediğim için özür dilerim."dediğim an bu sefer o üzerime gelmeye başladı.
"Aysun. Eda ne yapıyorsunuz siz!."Defne hanımın sesi de yüksek çıkmıştı.
"Aysun hanım biraz daha sesinizi yükseltirseniz kumarda kazanmak için hile yaptığınızdan ve usulsüzlükten dolayı mahkemeye verildiğinizi ağzımdan kaçırabilirim."dedim.
Masadakiler nefeslerin tutmuş bizi izliyordu.
"Yani ben olsam başkan seçimi için acele etmezdim hanımlar Aysun Hanım'ın çok düşmanı var birinize bir şey olursa..ay Allah korusun."Eda bu sefer Defne hanımı iterek karşıma gelmişti kolumu sıkmaya başladı.
"Sen çok oluyorsun annem hakkında biraz daha bir şeyler söylersen dilini kopartırım senin."dedi.
Birkaç kişi eda'nın elini kolumdan çekmeye çalışıyordu ama Eda bayağı güçlü birisiydi koluma sıktıkça sıkıyordu.
"Hmmm bi denesene nasıl kopartıyorsun" dedim iyice gıcık etmek için.
"Eda diyorum ne yapıyorsun sen bırak eylemin kolunu hemen!."Defne hanıma baktım.
"Eda'nın ateşi aldattığı için ayrıldıklarını biliyor muydunuz."dediğimde kadınlara 3 yıllık malzeme vermiştim.
"EYLEM kes sesini diyorum!."Eda Çığlık attığında kolumu kurtarmaya çalıştım.
"Benimle bir daha sakın uğraşma Eda bu sadece bir fragmandı."kolumu hızlıca elinden kurtarıp çıkışa doğru ilerlemeye başladın.
Ateş ve Defne hanım bir şey yapmamam için uyarmışlardı ama onları dinleyen birisi olmadığım için sıkıntı yoktu.
Salondaki herkes daha demin içerisinde olduğum gruba bakıyordu
Çıkışa doğru hızlı hızlı yürüdüğümde sonunda çıkmıştım.Mustafa abi'yi gördüğümde yanına gittim. araba zaten karşıda duruyordu hemen kapımın açılmasıyla koltuğa oturup nefesimi düzenli hale sokmaya çalıştım.
"Eylem hanım iyi misiniz."dediğinde başımı salladım.
"Mustafa abi beni eve bırakır mısın Defne hanım daha sonra gelecek."dediğimde başını sallayıp kendi koltuğuna doğru ilerledi araba çalışıp 1 metre gittiğinde durdu otomatik kapı açıldığında görüş anlama Defne Hanım'ın girmesi ile gerildim.
karşı koltuğuma oturduğuna bakışlarını üzerimde hissediyordum ama dışarıya bakmayı tercih ettim.
"Devam et Mustafa"dediğinde gerildim o ses.bu kadın bu sefer beni öldürecekti.
Dayanamayarak konuştum.
"Getirmeseydiniz beni Defne hanım hiç boşuna sinirli sinirli durup beni korkutmaya çalışmayın tamam sorun çıkmasın dediniz ama olduğum koşulu sizd....'
"Sus eylem."dediğinde sesi normal çıkıyordu.
"Aysun Hanım'ın tüm kadınları evinde toplayıp başkanlık için neler dediğini biliyor musunuz."dedim.
"Nereden öğrendin bunları "dediğinde şaşırdım.
"Kaynaklarımı şu an için sizinle paylaşamam."deyip dışarıya baktım eda'nın sıktığı kolum ağrımaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR