"şimdi gelelim konumuza nerde ne giyeceğini bilmiş halin yüzlerce kişinin içinde bu şekilde mi dolaşacaksın." Üzerimi baştan aşağı süzdü.
"Şaka mısın sen....bak ateş ben dikkat ettikçe üstüme geliyorsun benden ne istiyo...".
Elini kaldırıp susturdu beni.
"Geç kalıyorum Salih birazdan gelecek seni alır sorunsuz bir şekilde gidip gelirsin."sorunsuz bir şekilde gidip gelirsin." Sorunsuz kelimesini bastırarak söylemişti.
Nefretlikisin ateş açar.
Son kez yüzümün her yerine baktıktan sonra arkasını dönerek kapıdan çıkması bir oldu.
Çantamı masanın üzerinden alıp dışarıya çıktım.
Zaten Salih beni bekliyordu.
"Yenge davete götürecekmişim ."salih konuşurken.
"He Salih davete gidiyoruz yengecim..!bin kere söyledim bana yenge deme diye anlamıyor arkadaş anlamıyor .
Bu Söylediklerim ona komik gelmiştiki alttan alttan güldü.
Ateşin adamından zaten ne bekliyordun ki.
"Buyur yenge."sabır
Kapımı kapattıktan sonra kendisi de şoför koltuğuna geçti Daha sonra Yola çıktık sonunda.
"Müzik açayım mı yenge."
"Benimle konuşma sen Salih tamam mı müzik falanda açma bana da yenge deme konuşma gidene kadar ."sustu.
En azından birileri dediğimi dikkate alıyordu. Gerçi Ateşe sus benimle konuşma dersem sanırım ertesi gün babamı hapiste bizide itibarımız mahvolmuş herkesin bizi linclediği Bir şekilde dışarda olurduk.
Davet alanına geldiğimizde Salih kapımı açmadan hemencecik açıp indim.
"Yenge.."
"Salih sen bilerek mi yapıyorsun vallahi delireceğim bak şimdi imdat diye bağıracağım Salih beni gördüğünden beri yenge de yenge yenge de yenge ne var Salih ne var kelimeyimi ezberliyorsun ne yapıyorsun sabahtan beri yetti artık be bunaldım.."nefessiz kaldım.
"Amin yenge."delirtecek beni.
İşaret parmağımı ona doğru tutup ağzımı açıp kapatım.
Davet alanına geldiğimde etrafa bakındım içerisi çok güzel dekore edilmişti ama şu an sadece aylini bulmakla ilgileniyordum.
"Eylem.."arkamdan gelen sesle irkildim.
"Aytaç."dedim.
Aytaç bahar'ın eski sevgilisinin arkadaşıydı oradan bir tanışıklığımız vardı ama tabii çocuğu 2 yıldır görmemiştim.
"Ne haber nasılsın çok güzel olmuşsun görmeyeli ve çok şık olduğunu da söylemeden edemeyeceğim gözlerimi senden alamadım."tamam bu konuşma beklediğim bir şey değildi.
Zoraki bir şekilde gülümsedim.
"Çok naziksin teşekkür ederim Aytaç seni gördüğüme sevindim ama Aylin'in yanına gitmeliyim hoşça kal."
Tam aytaç'ın yanın ayrılıp gidecekken bana seslendi"eylem rica etsem fotoğraf çekinebilir miyiz.
fotoğraf çekildikten sonra aylinin yanına gittim Beraber biraz eğlendikten sonra şirket kurucusunun yanına gittik ekibi ile sohbet ettikten sonra salih'i aradığımda kapının önünde olduğunu söylemişti.
Arabayı gördüm de Salih inip kapıyı açmasını müsaade etmeden hemen bindim.
Ne akşamdı ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME
FantasyDÜNYANIN EN ÜNLÜ MAFYASI VE İŞ ADAMI ATEŞ AÇAR VE EN ÜNLÜ İŞ KADINININ KURGUSUDUR